LG na #CES2016: Signature, czyli telewizor i inne produkty bardzo premium

LG na #CES2016: Signature, czyli telewizor i inne produkty bardzo premium05.01.2016 19:05

Zakończyła się już konferencja prasowa LG podczas targów CES 2016. Od pewnego czasu jasnym było, że jej kluczowym elementem będą produkty z nowej, ekskluzywnej rodziny Signature. Okazało się to prawdą i lwią część prezentacji poświęcono nowoczesnym artykułom gospodarstwa domowego z najwyższej półki cenowej.

Oprócz Signature

Konferencję rozpoczęło przedstawienie trzech filarów pracy LG, jakie mają być rozwijane w 2016 roku: są to Internet Rzeczy, samochody i Signature. Niestety, trudno stwierdzić, aby w przypadku dwóch pierwszych aspektów przedstawiciele LG poinformowali o jakichkolwiek konkretach.

Szczególny brak informacji dotknął przedstawiania koncepcji IoT: oprócz wystąpienia przedstawicielki Google, które deklarowała ścisła współpracę pomiędzy jej korporacją a Koreańczykami, nie powiedziano nic. Podobnie było w przypadku IT dla samochodów, gdzie ograniczono się do kilkukrotnego powtarzania frazesów o czujnikach, bezpieczeństwie i przyszłości.

LG Signature OLED

Założenia w przypadku rodziny produktów Signature nie są szczególnie skomplikowane: LG oferuje wszystko, co ma do zaoferowania, całkowicie odrzucając kwestię zachowania zdrowego rozsądku w stosunku jakości do ceny. Lwią część konferencji poświęcono najbardziej spektakularnemu urządzeniu w portfolio: telewizorowi LG Signature OLED.

Najbardziej rzucającą się w oczy cechą nowego telewizora LG są jego wymiary, a konkretniej jeden z nich: urządzenie ma jedynie 2,57 mm grubości i będzie dostępne w dwóch wersjach różniących się przekątną OLED-owej matrycy: do sprzedaży trafi telewizor 77 i 65-calowy. Jednocześnie Signature OLED to pierwszy telewizor, który otrzymał nowo utworzony przez organizację UHD Alliance (zrzeszające między innymi Intela, Dolby, Warner Brosa czy Netfliksa), certyfikat Ultra HD Premium. Było to możliwe między innymi dzięki 10-bitowej matrycy i 10-bitowym przetwarzaniu, rozdzielczości 4K i zgodności z Dolby Vision.

Koreańczycy skupili się nie tylko na obrazie, ale również na wbudowanym w telewizor systemie audio. Znajduje się on w dolnej części, co daje pogląd na rozmiary zastosowanych komór. LG Signature OLED, co zapewne spotka się z entuzjazmem klientów, nie będzie posiadał systemu Android. Preinstalowanym systemem operacyjnym będzie WebOS w wersji 3.0. Cena? „Jeżeli pytasz, to znaczy, że cię nie stać” ;-) Najprawdopodobniej mniej, niż 10 tysięcy dolarów.

Inne Signature

Oprócz telewizora LG zaprezentowało także pralkę, oczyszczacz powietrza i lodówkę, które również stanowią najwyższą półkę w każdym aspekcie, jednak nie pozostają w ścisłym związku z branżą IT. Dość powiedzieć, że z największym zainteresowaniem publiczności, spotkała się zaciemniona tafla zastosowana w lodówce, która staje się... półprzezroczysta po zapukaniu w nią.

[1/2]
[2/2]

Oprócz Signature, LG zaprezentowało dziś opisywane już przez nas, dwa nowe smartfony z serii K, które trudno uznać za spektakularną innowację. Na konferencji zabrakło konkretów, szczególnie w kwestii planów dotyczących Internetu Rzeczy. Można jednak założyć, że te braki w całości przyćmi 77-calowa tafla telewizora LG Signature.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.