LG Real 8K na CES 2020. Nowe telewizory o przekątnej do 88 cali

LG Real 8K na CES 2020. Nowe telewizory o przekątnej do 88 cali03.01.2020 15:05
Redakcja

Nadchodzące targi CES 2020 to szansa dla fanów marki LG aby zobaczyć nowe urządzenia. Producent zaprezentuje nową linię telewizorów Real 8K TV, która obejmuje osiem modeli: nowe 77- oraz 65-calowe, a także o przekątnych 88 oraz 75 cali.

Inteligentny procesor Alpha trzeciej generacji zapewnia optymalną jakość dźwięku oraz obrazu

W skład linii na rok 2020 wchodzą 88- oraz 77-calowe telewizory klasy Premium LG SIGNATURE OLED 8K (modele 88/77 OLED ZX) oraz zaawansowane telewizory LG NanoCell (modele 75/65 Nano99, 75/65 Nano97, 75/65 Nano95). Wszystkie z nich spełniają wymagania nowej, branżowej specyfikacji 8K Ultra HD opracowanej przez stowarzyszenie CTA (Consumer Technology Association). Ponadto, renomowane, niezależne laboratoria, takie jak TÜV Rheinland, potwierdziły, że telewizory LG SIGNATURE OLED 8K i LG 8K NanoCell TV charakteryzują się współczynnikiem modulacji kontrastu znacznie większym od wymaganego przez tę specyfikację.*

Telewizory LG 8K nie tylko umożliwiają wyświetlanie obrazu o rozdzielczości Real 8K, lecz także są urządzeniami przyszłościowymi, pozwalającymi na korzystanie z różnych źródeł treści Real 8K. Nowe modele są przystosowane do współpracy z najszerszą gamą źródeł obrazu o rozdzielczości 8K, podłączanych do wejść HDMI i USB, ponieważ zapewniają obsługę różnorodnych kodeków, takich jak HEVC, VP9 czy AV1 stosowany przez głównych dostawców treści przesyłanych strumieniowo, w tym przez YouTube. Telewizory LG 8K będą obsługiwać streaming treści 8K z prędkością 60 kl./s i uzyskały certyfikat potwierdzający możliwość wyświetlania treści 8K 60P z urządzeń podłączonych do wejścia HDMI.

Nowy procesor Alpha 9 trzeciej generacji

Ponadto, najnowsze telewizory LG 8K gwarantują wyższą jakość obrazu oraz dźwięku, ponieważ zastosowano w nich nowy, inteligentny procesor ? (Alpha) 9 trzeciej generacji. Telewizory z linii na rok 2020 są wyposażone w funkcję skalowania do rozdzielczości 8K optymalizującą jakość obrazu i dźwięku, opartą na sztucznej inteligencji oraz technologii uczenia maszynowego Deep Learning. Wykorzystując sieć neuronową i algorytm głębokiego uczenia, funkcja AI 8K Upscaling analizuje obraz, a następnie przeprowadza czteroetapową redukcję szumów i wyostrzenie częstotliwości, dzięki czemu treści o niższej rozdzielczości mogą być wyświetlane z jakością zbliżoną do 8K.

Automatyczny dobór parametrów obrazu

Funkcja AI Picture Pro realizowana przez procesor ?9 Gen 3 rozpoznaje twarze oraz tekst, i dlatego może precyzyjnie dostosowywać parametry obrazu, tak aby zapewnić zarówno naturalne odcienie skóry, wyraźne rysy twarzy, jak i lepszą widoczność oraz czytelność liter. Ponadto, funkcja Auto Genre Selection rozpoznaje rodzaj wyświetlanych materiałów i na tej podstawie automatycznie dobiera ustawienia gwarantujące najwyższą jakość obrazu dla filmów, transmisji sportowych, treści standardowych oraz animacji.

Genialny dźwięk

Funkcja AI Sound Pro analizuje ścieżkę dźwiękową i przyporządkowuje ją do jednej z pięciu kategorii: muzyka, film, sport, dramat lub wiadomości, a następnie dostosowuje ustawienia, tak aby poprawić zrozumiałość głosów ludzkich oraz uzyskać bogatsze dźwięki tła. Dzięki wyodrębnieniu i zwiększeniu głośności, dialogi stają się łatwiejsze do zrozumienia, natomiast odgłosy tła są skalowane do wirtualnego 5.1-kanałowego dźwięku przestrzennego, gwarantującego wyższy poziom realizmu.

Sterowanie głosowe nawet z drugiego końca salonu

Dzięki sztucznej inteligencji, oprócz wyjątkowych wrażeń wzrokowych i słuchowych, telewizory LG 8K zapewniają też nowy poziom wygody użytkowania. Panel domowy telewizora pozwala użytkownikom na bezpośrednie sterowanie kompatybilnym sprzętem IoT oraz monitorowanie jego pracy. Ponadto, funkcja Hands-Free Voice Control umożliwia wygodne sterowanie różnymi urządzeniami przy użyciu poleceń głosowych – nawet z drugiego końca salonu. Wszystkie telewizory LG 8K współpracują z technologią rozpoznawania mowy ThinQ, która jest dostępna w 144 krajach. Nowe telewizory LG są też wyposażone w cieszący się popularnością system webOS, który pozwala na korzystanie z funkcji Smart TV. Ponadto, współpracują z technologiami Apple AirPlay 2 i HomeKit, usługami Asystent Google i Amazon Alexa, a w przyszłości będą też kompatybilne z technologią rozpoznawania mowy z dużej odległości Amazon Alexa Premium Far-Field Voice.

Firma LG jest silnie zaangażowana w prace nad technologiami zapewniającymi wyjątkowe wrażenia. Dzięki telewizorom LG 8K OLED i NanoCell, klienci mogą mieć pewność, że otrzymują przyszłościowe produkty, które będą wyświetlać obraz o fascynującej jakości niezależnie od formatu – mówi Park Hyoung-sei, prezes działu LG Home Entertainment.

Bogata linia telewizorów LG 8K będzie prezentowana podczas targów CES 2020 w dniach 7-10 stycznia w Las Vegas Convention Center, Central Hal, stanowisko nr 11100. Zachęcamy do śledzenia informacji o działaniach firmy LG podczas targów CES, które będą publikowane w mediach społecznościowych z hasztagiem #LGCES2020.

  • Wyniki testów poświadczone przez TÜV Rheinland potwierdzają, że nowe telewizory LG, 77-calowy LG SIGNATURE OLED 8K oraz 65-calowy NanoCell 8K (seria Nano97), z nadmiarem spełniają wymagania dotyczące minimalnej wartości współczynnika modulacji (CM), pozwalającej na sklasyfikowanie wyświetlacza jako Real 8K.
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.