Luksusowa polska gra dla pięknych i bogatych nagrodzi zwycięzców imprezami

Luksusowa polska gra dla pięknych i bogatych nagrodzi zwycięzców imprezami14.05.2018 12:57

Chcesz imprezować w klubach, w których na co dzień nie stać cię na drinki? Kuszą cię zamknięte imprezy na luksusowych jachtach? Marzysz o znajomości z kobietami o idealnych ciałach i mężczyznami, których buty są droższe niż twój samochód? Jest aplikacja, która może ci to dać, jeśli tylko odpowiednio się postarasz – Royals, od listopada ubiegłego roku działająca na iOS-ie, a teraz dostępna także dla Androida.

Royals promowana jest jako gra społecznościowa, pozwalająca poznać nowych ludzi, poflirtować, a może nawet dostać się do wyższych sfer. Po założeniu konta przez Facebooka można przygotować swój profil, jeszcze płytszy niż na Tinderze. Nikogo nie obchodzą twoje zainteresowania, osiągnięcia (chyba że chodzi o Lambo w garażu) ani co masz do powiedzenia. Ważne są twoje zdjęcia i 6 twoich ulubionych marek – 3 samochodowe i 3 modowe. By wygrać w tej grze, trzeba zaprezentować się w odpowiedni sposób, z „kaloryferem”, perfekcyjnym makijażem, w drogich ciuchach (albo bez) i w otoczeniu przedmiotów stanowiących o bogactwie. Nie widzieliście targowiska próżności, jeśli nie uruchomiliście Royals.

Royals App Official Teaser

Gra jest jeszcze prostsza, niż randkowanie na Tinderze. Nie trzeba nawet czytać opisów profili ani zaznaczać, czy interesujemy się płcią przeciwną, czy swoją, gdyż heteroseksualność jest z góry narzucona, podobnie jak podział rankingu na płcie. Granie polega na ocenianiu zdjęć osób płci przeciwnej. Wybranym osobom można wysyłać punkty, które z kolei pozwalają jej awansować. Nie można jednak wysyłać punktów na lewo i prawo przez cały dzień by zwiększać swoje szanse. Co 8 godzin dostajemy do oceny paczkę 12 osób za darmo, z czego trzeba wysłać punkty 3 osobom. Kolejne, często tematyczne, można dokupić za „charmsy” – wewnętrzną walutę gry.

Im bardziej luksusowa paczka osób, tym wyższa jej cena. Warto jednak inwestować o zwiększyć swoje szanse na wyjście „ponad swój poziom”. Aplikacja ma bowiem ciekawy algorytm dopasowywania osób do darmowych paczek – losuje do nich osoby z puli na podobnym poziomie.

[1/2]
[2/2]

Kogo można poznać w tej aplikacji? Zdjęcia „śmietanki” Royalsów możecie przejrzeć na Instagramie Royalsapp. Są tu modele i modelki, trenerzy i sportowcy, mister pięknych włosów widoczny poniżej, ale też sporo osób przeciętnych, które marzą o luksusie albo dobrej zabawie w towarzystwie atrakcyjnych osób. Część z tych profili to prawdopodobnie „wabiki”, mające przyciągnąć użytkowników do aplikacji.

Post udostępniony przez Royals App (@royalsapp) Mar 14, 2018 o 12:03 PDT

Post udostępniony przez Royals App (@royalsapp) Mar 19, 2018 o 1:03 PDT

Oczywiście jeśli nastąpi wymiana punktów między dwiema osobami, są one dopisywane do listy znajomych i mogą rozpocząć rozmowę, w czym aplikacja pomoże proponując kilka prostych „otwieraczy”. Czyż nie byłoby wspaniale móc porozmawiać z kimś z elitarnego grona? Wspólnie wybrać się do klubu albo umówić się na randkę? Za otrzymane punkty zbliżamy się do kolejnych poziomów, a od 7 nasz profil wskakuje do rankingów. Rankingi są podzielone na męskie i damskie, miesięczne, roczne i ogólne, a także na Polskę i świat. Aplikacja jeszcze na dobre nie wyszła poza Polskę, więc osób spoza kraju jest niewiele.

[1/2]
[2/2]

Przy okazji zarobimy też trochę charmsów, ale można dokupić, jak w każdej innej grze, by przyspieszyć awans. Cennik też jest „luksusowy”, ale przecież w tej grze chodzi o bogactwo. W ramach rozmowy można wysłać znajomym kupiony za charmsy prezent, na przykład kluczyki do auta czy butelkę drogiego szampana (oczywiście wirtualne).

[1/2]
[2/2]
[1/2]
[2/2]

Co oznacza wygrana w tej grze? Nie gramy o jakąś nagrodę rzeczową, ale osoby ze szczytów rankingów mogą liczyć na propozycje marketingowe i zaproszenia na zamknięte imprezy dla VIP-ów. Możemy też mieć nadzieję na nowe znajomości z osobami z wyższych sfer (albo i z tej samej, w której akurat się znajdujemy) pod warunkiem, że przedstawimy się w odpowiedni sposób. Profesjonalna sesja, stylizacja, przestronny pokój w hotelu, palmy albo luksusowe auto w tle… wiecie o co chodzi. Po profilach użytkowników na szczęście widać, że nie wszyscy chcą prezentować się w ten sposób. Znalazłam sporo osób, które na zdjęciach starają się pokazać swoje hobby, zwierzaki, rodzinę albo pracę – dla tej grupy Royals to aplikacja do flirtowania, mimo że nie mogą napisać o sobie ani słowa.

Warto też wspomnieć o tym, że aplikacja promuje imprezy klubowe i koncerty na wysokim poziomie, pasujące do „stylu życia” Royalsów. Będą to imprezy taneczne w najlepszych klubach, pokazy mody, festiwale, i koncerty (na przykład Beyonce i Jaya-Z).

Jeśli chcecie spróbować, jak to jest żyć luksusowo i przynajmniej wirtualnie poobracać się w towarzystwie atrakyjnych i bogatych, możecie spróbować swoich sił w grze Royals dla iOS-a lub Androida. Będzie to na pewno ciekawe doświadczenie.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.