Microsoft jest mało innowacyjny

Microsoft jest mało innowacyjny04.02.2010 12:27

Zdaniem Amerykanów firma Microsoft nie najlepiej radzi sobie z nowymi technologiami. W ogłoszonych właśnie badaniach rynku w USA dostało się gigantowi z Redmond. Za najbardziej innowacyjną firmę mieszkańcy Stanów Zjednoczonych uznali Apple’a.

Najnowszy raport firmy Rasmussen Reports nie pozostawia wiele wątpliwości. Zdaniem zaledwie 29% Amerykanów Microsoft jest innowacyjną firmą. 43% uznało, że miejsce to należy się konkurentowi - firmie Apple. 28% ankietowanych nie potrafiło odróżnić od siebie działań obu firm. Badania zostały wykonane po premierze najnowszego produktu Apple’a - iPada, co z pewnością mocno wpłynęło na wyniki.

Microsoft nie najlepiej radzi też sobie z promocją swoich produktów. Mimo dużej popularności systemu Windows 7 (ponad 60 mln. sprzedanych licencji), jedynie 22% mieszkańców USA uważa firmę Steve’a Ballmera za dobrze promującą swoje wyroby. Aż 49% uważa, że znacznie lepszy od Microsoftu jest w tej materii Apple. Interesujący jest fakt, że Microsoft lepiej oceniany jest przez osoby w wieku 18-29 lat, natomiast starsi na temat tej firmy wypowiadają się bardziej krytycznie.

Według Rasmussena ciekawie przestawia się też zdanie Amerykanów na temat Billa Gatesa, byłego szefa Microsoftu. W 2008 roku aż 59% ankietowanych uważało, że Gates zrobił najwięcej dla przemysłu komputerowego, niż szefowie innych firm. W styczniu 2009 podobne zdanie miało już tylko 36% mieszkańców USA. Niestety, nie są znane badania dotyczące obecnego szefa Microsoftu, Steve’a Ballmera.

Z pełnym raportem na temat popularności Microsoftu i Apple’a można zapoznać się na stronach internetowych Rasmussen Reports. Tekst jest dostępny w języku angielskim.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.