Netfix: pomagamy Wam już dwa miesiące, czas na pierwsze wnioski

Netfix: pomagamy Wam już dwa miesiące, czas na pierwsze wnioski11.02.2013 12:00
Redakcja

Minęły dwa miesiące od 10 urodzin dobrychprogramów, kiedy to uruchomiliśmy specjalną, bezpłatną usługę zdalnej pomocy technicznej dla naszych czytelników — Netfix. Pomysł ten, unikatowy w polskim internecie, a może i dalej, spotkał się z Waszym bardzo ciepłym przyjęciem. Przypominamy więc, czym jest Netfix, a także podsumowujemy pierwsze tygodnie działalności.

Planując uruchomienie Netfiksa mieliśmy na uwadze kilka kwestii. Przede wszystkim zdajemy sobie sprawę, że nie każdy ma doktorat z informatyki, nie dla wszystkich komputer i Internet to całe ich życie :-) Czasami może się więc zdarzyć, że zwyczajnie będziemy potrzebować pomocy kogoś, kto po prostu się na tym zna i obsługą systemu oraz oprogramowania zajmuje się na co dzień, zawodowo. Jednocześnie pomoc w takich doraźnych przypadkach powinna być realizowana szybko, a w związku z tym — także bezpłatnie. Wychodząc naprzeciw tym problemom uruchomiliśmy bezpłatną, dostępną dla wszystkich naszych czytelników usługę Netfix, gdzie od rozwiązania dzieli Was zaledwie jeden telefon.

Usługa praktycznie od pierwszego dnia spotkała się z Waszym ogromnym zainteresowaniem, co było dla nas sporą motywacją do pracy, ale i dużym wyzwaniem. Praktycznie każdy problem był bowiem inny i wymagał bardzo indywidualnego podejścia. Mimo to przez te dwa miesiące udało się wyodrębnić obszary sprawiające problemy najczęściej: programy zabezpieczające (często po kilka programów antywirusowych na jednym komputerze...), komponenty systemowe takie jak na przykład aktualizacje do przeglądarki Internet Explorer oraz sterowniki do urządzeń, zwłaszcza sieciowych, takich jak drukarki. Bardzo często przyczyną rozmaitych problemów okazywały się także rozszerzenia do przeglądarek.

Choć te dwa miesiące były w zasadzie „testami na żywym organizmie”, z ogromną satysfakcją możemy się pochwalić, że niemal wszystkie problemy udało nam się rozwiązać. Niestety mimo najszczerszych chęci, pewnych czynności po prostu nie da się wykonać zdalnie, a czasem specyfika problemu przekracza zakres tematów, jakimi Netfix obecnie się zajmuje. W takich przypadkach, a mowa tu o zaledwie 1 zgłoszeniu na 10, nikogo nie pozostawiliśmy bez porady, gdzie i jak dalej szukać pomocy. Warto też podkreślić, że nie odnotowaliśmy praktycznie żadnych problemów technicznych np. ze zdalnym połączeniem z Wami, a kontakt telefoniczny okazał się najwyraźniej strzałem w dziesiątkę. Pod tym względem zaplecze Netfiksa sprawdziło się w stu procentach.

Zapraszamy więc wszystkich do kontaktu z naszymi inżynierami — tylko u nas pomoc ekspertów nic nie kosztuje! Konsultanci usługi Netfix pomogą Ci znaleźć interesujący Cię program w katalogu naszego portalu. Możemy go też od razu pobrać i zainstalować na Twoim komputerze, przy okazji pokazując Ci jak go uruchomić. Jeśli masz kłopot z instalacją samodzielnie pobranego programu albo przeciwnie - nie wiesz, jak dany program odinstalować, również pomożemy. Rozwiązujemy także problemy z nieudanymi i niedokończonymi instalacjami czy deinstalacjami, które uniemożliwiają poprawną pracę w systemie.

Aby skorzystać z naszej pomocy, wystarczy do nas zadzwonić. Instrukcję krok po kroku wraz z numerami telefonów oraz szczegółowe informacje na temat usługi Netfix można znaleźć na specjalnej podstronie naszego portalu.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.