Nietrafione zakupy oddasz w kiosku RUCH-u

Nietrafione zakupy oddasz w kiosku RUCH-u07.04.2015 12:10

Jeśli obawiasz się, że kupionego przez Internet towaru nie będziesz mógł oddać, sprawdź czy partnerem sklepu internetowego jest RUCH. Do kolekcji usług, jakie świadczą placówki, dołączyły zwroty lub utylizacja towarów kupionych przez Sieć.

Zgodnie ze zmianami prawnymi, które weszły w życie w grudniu ubiegłego roku, klient ma 14 dni na zwrot kupionego przez Internet towaru i nie musi podawać przyczyny. Ma to zachęcić klientów do robienia zakupów przez Internet, także w zagranicznych sklepach. O ile jednak dostawa paczek z zakupami jest prosta i mamy sporo opcji do wyboru, ze zwrotami nie jest już tak różowo.

RUCH już umożliwia nadawania i odbieranie przesyłek w swoich kioskach, a do kolekcji usług dołączy możliwość zwrócenia nieudanych zakupów. Przesyłka zostanie przyjęta w kiosku i w zależności od preferencji partnera, czyli sklepu internetowego, zostanie odesłana lub przeprowadzone zostaną inne czynności. Jeśli okaże się, że przesyłka będzie droższa niż sam towar, RUCH zajmie się jego utylizacją. Firma zapewnia, że proces ten zostanie przeprowadzony komisyjnie w jej magazynach, z gwarancją, że nikt nie będzie towaru wykorzystywał w nieodpowiedni sposób. Wszystkie czynności będą raportowane do organizacji środowiskowych.

Kupiony przedmiot zostanie na miejscu sprawdzony pod kątem parametrów jakościowych, dzięki czemu klient szybko odzyska pieniądze. W wielu przypadkach dostanie je od ręki, gdy tylko pracownik RUCH-u poinformuje sklep o zwrocie i stanie jakościowym towaru. Możliwość gromadzenia paczek w magazynach RUCH-u, a następnie wysyłanie ich w większych „porcjach”, pozwoli zredukować koszty transportu. To szczególnie istotne w przypadku zwrotów do zagranicznych sklepów.

RUCH może tu spokojnie konkurować z firmami kurierskimi – podobnie jak one ma dobrą infrastrukturę logistyczną, magazyny, usługę Paczka w Ruchu i dodatkowo ciekawe możliwości promocji. Na korzyść 95-letniego już przedsiębiorstwa działa także bardzo rozbudowana sieć punktów obsługi, licząca ponad 2 tysiące kiosków, od malutkich po salony prasowe, oraz rozpoznawana przez kilka pokoleń Polaków marka. Na jej usługi zdecydował się już między innymi sklep Cdp.pl i Komputronik.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.