Nowe MacBooki Pro sprzedają się świetnie, w pięć dni zmiotły konkurencje

Nowe MacBooki Pro sprzedają się świetnie, w pięć dni zmiotły konkurencje10.11.2016 11:54

Nowe MacBooki Pro zaraz po swojej prezentacji stały się tematem gorących dyskusji. Wprowadzone zmiany – zrezygnowanie z poprzednich złączy i postawienie na Thunderbolta 3 z gniazdkami Type-C czy usunięcie klawiszy funkcyjnych i zastąpienie ich dotykowym wyświetlaczem, większość odebrała negatywnie. Do tego doszły wysokie ceny. Apple jednak nie powinno przejmować się tymi narzekaniami. Nowe MacBooki Pro sprzedają się fenomenalnie.

Z danych opublikowanych przez Slice Intelligence wynika, że nowe laptopy Apple w zaledwie pięć dni sprzedały się niemal cztery razy lepiej od Surface Booka, który to na rynku dostępny jest od roku.

Firma z Cupertino znokautowała Microsoft i to jeszcze przed końcem pierwszej rundy. Daleko za wynikami Apple znalazły się wszystkie inne laptopy z Windowsem i Chromebooki, w tym takie urządzenia jak ASUS Chromebook Flip, Dell Inspirion 2-in-1 i Lenovo Yoga 900.

Apple ma ogromne powody do zadowolenia. Nowe MacBooki Pro w zaledwie pięć dni przyniosły też 78% przychodów, jakie do tej pory przyniósł 12-calowy MacBook, obecny przecież na rynku od marca 2015 roku. Ciekawie przedstawiają się dane dotyczące grupy, która nabyła już MacBooka Pro. Przypomina ona odbiorców Apple Watcha. Większość klientów (81%) stanowili mężczyźni, podobnie jak miało to miejsce w przypadku Watcha – 80% nabywców to przedstawiciele brzydszej płci.

Wysoka sprzedaż zapewne sprawi, że twórcy aplikacji szybciej i chętniej zainteresują się wykorzystaniem Touch Bara. Dotykowy ekran, który zastąpił fizyczne klawisze funkcyjne, przy dobrym wykorzystaniu może być jednym z największych atutów MacBooka Pro.

Zabrane informacje pochodzą z zakupów online dokonanych przez 4,4 mln klientów na terenie Stanów Zjednoczonych. Wynik Apple jest świetny i wszystko wskazuje, że to właśnie krytykowane nowości, przyczyniły się do bardzo wysokiej sprzedaży. Klienci głosują portfelem wybierają nowe MacBooki, mimo iż w Cupertino podjęto kontrowersyjne decyzje o dostępnych złączach, klawiszach funkcyjnych i cenach. Niebawem może się okazać, że to posiadacze starego sprzętu bez gniazdek Type-C będą musieli sobie szukać przejściówek do wszystkiego, a nie odwrotnie.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.