Nowe problemy Samsunga Galaxy S9: połączenia są nagle przerywane

Nowe problemy Samsunga Galaxy S9: połączenia są nagle przerywane26.03.2018 13:22

Do naszej redakcji trafił właśnie Samsung Galaxy S9+. Po kilku dniach użytkowania jestem zachwycony tym smartfonem, który z pewnością jest obecnie jednym z najlepszych na rynku. W testowym egzemplarzu nie spotkałem się z żadnymi błędami, ale część użytkowników Galaxy S9 donosi o nowym problemie.

W poprzednim tygodniu pisaliśmy o przestającym działać dotyku w wybranych egzemplarzach topowego Samsunga. Według oficjalnego komunikatu południowokoreańskiego producenta, problemem objęta jest tylko niewielka ilość egzemplarzy. Aktualnie Samsung kontaktuje się z wybranymi klientami i bada wszystkie zgłoszenia.

Według nowych doniesień, flagowy smartfon Samsunga ma problem ze stabilnością połączeń. Użytkownicy skarżą się, że podczas rozmowy połączenie nagle jest przerywane. Po kilku sekundach ciszy, połączenie jest wznawiane lub kończone. Problem ma dotyczyć różnych wersji Galaxy S9 i S9+, zarówno modeli z autorskim procesorem Exynos, jak i wersji wyposażonych w Snapdragona. Dodatkowo błąd występuje niezależnie od operatora sieci komórkowej.

Obecnie nie można ustalić skali problemu. Samsung oczywiście jest już świadomy nowego błędu. Klienci, którzy zgłaszają się z wadliwymi egzemplarzami, otrzymują nowy smartfon, pozbawiony już problemu z połączeniami. Nie jest jeszcze znana przyczyna, niektórzy jednak podejrzewają, że wina leży po stronie oprogramowania.

Jak już wspomnieliśmy we wstępie – w testowym modelu nie dostrzegliśmy żadnych niedociągnięć. Obiecujemy jednak dokładnie go sprawdzić i podać wszystkie odkryte ewentualne niedociągnięcia. Test pojawi się już niebawem.

Post udostępniony przez Mateusz Budzeń (@mbudzen_official) Mar 23, 2018 o 6:41 PDT

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.