Nowy iPad już w sprzedaży w Polsce, wkrótce nasza recenzja

Nowy iPad już w sprzedaży w Polsce, wkrótce nasza recenzja23.03.2012 12:26

Od dzisiaj można już oficjalnie zakupić w Polsce nowego iPada. Jeden egzemplarz znalazł się już także w naszej redakcji. Zapraszamy na szczegółową recenzję, a w międzyczasie proponujemy szybki rzut okiem na nowy tablet Apple.

W przeciwieństwie do Stanów Zjednoczonych i kilku innych krajów, w Polsce oficjalny sklep Apple Store nie prowadził przedsprzedaży. Dopiero dzisiaj, w niektórych miejscach już o północy, ruszyła właściwa sprzedaż. Zainteresowanie jest spore. W salonie iSpot w warszawskiej Galerii Mokotów punktualnie o godzinie 00:00 stawiło się ponad 300 osób, w pozostałych salonach było jednak nieco spokojniej. Stany magazynowe są znacznie większe niż w ubiegłym roku, gdy premiera iPada 2 ucierpiała w wyniku powodzi, która nawiedziła kluczowych dostawców podzespołów Apple z Dalekiego Wschodu. Ceny nowego iPada pozostały praktycznie na niezmienionym poziomie — za najtańszą wersję 16 GB z Wi-Fi przyjdzie nam zapłacić 2099 złotych.

Nowy iPad postawiony obok iPada 2 wyraźnie odróżnia się jakością wyświetlanego obrazu. Po ustawieniu jasności ekranu na maksymalnym poziomie widać, że następca świeci jaśniej i ma bardziej żywe kolory. Fenomenalnie prezentuje się też tekst, nie tylko w książkach czy na stronach internetowych, ale także w menu i aplikacjach — czcionki są tak wygładzone, że nie sposób dostrzec pojedynczych pikseli. Wszystko za sprawą nowej rozdzielczości 2048x1536px, czyli cztery razy większej niż poprzednio ilości pikseli. Nowy iPad wyświetla 264 piksele na cal (ppi), podczas gdy poprzednie generacje zaledwie 132. Niestety wszystko ma swoją cenę: nowe urządzenie jest o milimetr grubsze i o 50 gramów cięższe, co daje się wyczuć, ale na dłuższą metę nie powinno sprawiać dużego problemu. Z naszych pierwszych obserwacji wynika jednak, że nowy tablet, tak jak można było przeczytać na blogach i forach, faktycznie grzeje się mocniej od poprzednika. Być może jest to spowodowane nowym ekranem, a być może jest to tylko efekt uboczny intensywnej zabawy z nowym urządzeniem i odzyskiwania tony aplikacji z kopii zapasowej. Czas pokaże.

Czy warto kupić nowe dziecko Apple? Po końcowy werdykt zapraszamy do naszej recenzji, która pojawi się już wkrótce, gdy bardziej dogłębnie sprawdzimy iPada trzeciej generacji.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.