Nowy Need for Speed to będzie restart znanej marki. Jesienią odbuduje zaufanie?

Nowy Need for Speed to będzie restart znanej marki. Jesienią odbuduje zaufanie?21.05.2015 19:08

Po słabiutkim Need for Speed: Rivals, Electronic Arts wzięło na bok odpowiedzialne za grę studio Ghost Games i poważnie z nim podyskutowało. W rezultacie wewnętrznych narad zdecydowano się dać sobie kilka miesięcy przerwy i przemyśleć strategię, co do dalszych losów uznanej serii samochodówek. Powróci ona tej jesieni na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4, prezentując ponoć zupełnie nową jakość w restarcie marki.

Need for Speed Teaser Trailer - PC, PS4, Xbox One

Wydawca idzie więc trochę śladem hitów typu Tomb Raider lub Mortal Kombat. Need for Speed (po prostu) nie będzie niestety tak wyczekiwanym Undergroundem 3, co nie oznacza jednak, że nie trafi w gusta lubiących zaglądać pod maskę wirtualnych aut. EA promuje wstępnie tytuł zachwalając takie elementy gry, jak zaawansowany system modyfikowania samochodów, realistycznie oddana kultura fanów motoryzacji, otwarty świat do zwiedzenia czy w końcu bardzo niby wciągający scenariusz dla samotników.

[1/2]
[2/2]
[1/2]
[2/2]

Z wielu względów trudno mieć do EA zaufanie, ale firma zapewnia, że wsłuchała się w nawoływania żądnych poczucia prędkości fanów i naprawdę otrzymamy coś dość specjalnego, dogłębnie ponadto przemyślanego. Wspomina się o powrocie do korzeni (cokolwiek by to nie miało znaczyć), powyciąganiu najlepszych cech produktów, reprezentujących obecną już od przeszło dwóch dekad na rynku markę, plus zrobieniu wreszcie gry marzeń twórców. Tak jakby do tej pory zabraniano im się postarać...

[1/2]
[2/2]

Najnowszy produkt powstaje przy bliskiej współpracy ze społecznością Speedhunters, zapoczątkowaną wiele lat temu przez EA zresztą. Ghost Games obiecuje realistyczny model jazdy, na który wpływ będą miały drobne nawet zmiany części, a także fenomenalnej jakości oprawę graficzną, rzecz jasna. Pierwsze publiczne pokazy Need for Speed zapowiedziano oczywiście na E3, a konkretniej 15 czerwca. Prace nad projektem trwają od ponad 18 miesięcy, lecz jeszcze sporo wysiłku przed twórcami. Również od strony marketingowej, aby odbudować zszargany wizerunek serii.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.