Operator Mobile Vikings 4 grudnia zaoferuje 2 GB danych za 19 zł

Operator Mobile Vikings 4 grudnia zaoferuje 2 GB danych za 19 zł28.11.2013 16:03

Polskim rynkiem zainteresował się kolejny operator — belgijski Mobile Vikings — który ma nadzieję postawić na głowie rynek telekomunikacyjny w Polsce podejściem: „zysk nie jest najważniejszą wartością”. Wirtualny operator już 4 grudnia wystartuje na infrastrukturze P4 (Play), wtedy też ruszy polska strona. Już dziś na profilu operatora na Facebooku będzie można zagrać o starter.

Oferta zapowiada się ciekawie. Wikingowie działać będą tylko na dwóch doładowaniach: za 19 i za 29 złotych. Jeśli użytkownik skorzysta z tańszego, minuta rozmowy będzie kosztować 29 groszy, jeśli zaś z droższego, za minutę zapłaci 19 groszy. Konto po doładowaniu i jego saldo ważne są przez rok.

Siłą tej oferty nie są jednak atrakcyjne ceny rozmów, ale bonusy, które wpłyną na konto po każdym doładowaniu i ważne będą przez 31 dni. Są to: 2 GB danych do przesłania oraz 2 tysiące SMS-ów, za które nie zostanie naliczona żadna dodatkowa opłata. Aby ograniczyć nadużycia, wprowadzone zostało ograniczenie do 4 tysięcy SMS-ów i 4 GB uzyskanych na raz. Po wyczerpaniu pakietu bonusowego, przesyłanie danych nadal będzie darmowe, ale prędkość zostanie ograniczona do 32 kb/s. SMS poza pakietem bonusowym kosztować ma 9 groszy. Za dodatkowe 8 złotych można kupić także darmowe połączenia z innymi działającymi w infrastrukturze P4 sieciami, w tym Virgin i Truphone.

Filozofię Wikingów przestawił w wywiadzie prezes firmy, Frank Bekkers. Zaznaczył on, że polski rynek jest bardzo trudny i konwencjonalnemu operatorowi wirtualnemu od razu odradziłby rozpoczynanie tu działalności… ale jego firma konwencjonalnym operatorem nigdy nie była. U jej podstaw leży przekonanie, że podstawą komunikacji jest przesyłanie danych i Belgowie są jej wdzięczni za drastyczne obniżenie cen transferu. W Polsce firma zamierza działać „po kosztach” — nie będzie wielkich kampanii reklamowych i ładnie umeblowanych punktów obsługi klienta. Bekkers jednak zapewnia, że ma takie pomysły, które postawią nasz rynek na głowie. Priorytetem, podobnie jak w Belgii, jest obniżenie cen przesyłania danych.

Zysk nie jest największą wartością. Wyżej od niego Mobile Wikings ceni sobie społeczność lojalnych klientów i, co za tym idzie, reklamę wirusową oraz społecznościowe wsparcie techniczne. W Belgii działa program Wiking pomaga Wikingowi i różne programy lojalnościowe prowadzone z coraz liczniejszymi partnerami, w ciągu ostatnich 12 miesięcy 80% klientów operatora zdecydowało się na tę ofertę po namowie znajomych. W przeciwieństwie do innych operatorów, Wikingowie nie wypracowują 40% marży, typowej dla branży. Nie mają też zamiaru brać udziału w wyścigu o klienta, wprowadzając raz na jakiś czas ofertę lepszą od konkurencji i czekając na napływ przeniesionych numerów, które za rok lub dwa będą mogli stracić.

Bekkers liczy na to, że jego firma osiągnie rentowność w Polsce w ciągu 5 lat i zdobędzie tu około 2% rynku — podobnie jak w Belgii. Zapowiedział także, że chciałby pomóc młodym przedsiębiorcom w naszym kraju, zamierza wspierać hackatony i widzi nad Wisłą ogromny potencjał. A jeśli rodzimi operatorzy podkradną wikingową ofertę… nie szkodzi. Walecznego ducha Mobile Vikings nie da się skopiować.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.