Orange nie jest sam. T-Mobile walczy z poważną awarią (aktualizacja)

Orange nie jest sam. T-Mobile walczy z poważną awarią (aktualizacja)11.07.2016 22:04

Jeśli nie działa Ci połączenie z Internetem w T-Mobile, nie jesteś sam. Operator stara się usunąć poważną awarię, która objęła różne części Polski i uniemożliwia klientom połączenie się z siecią LTE. Podobne problemy tydzień temu miał Orange, z którym T-Mobile wspólnie rozwija sieć.

Zgłoszenia pochodzą przede wszystkim z Warszawy i Torunia, ale problemy są też w Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu i Trójmieście. Nieliczne raporty docierają też z Łodzi.

Operator potwierdził na Facebooku, że istotnie ma poważne problemy i prosi o cierpliwość. Pełną treść oświadczenia zamieściłam poniżej.

Drodzy, potwierdzamy, że od kilkudziesięciu minut miejscowo możecie mieć kłopoty w korzystaniu z transmisji danych w LTE. Tymczasowo możecie się przełączyć do 3G – odczujecie poprawę, a tymczasem nasi technicy mocno pracują nad przywróceniem usług do zwykłego poziomu.

Będziemy Wam dawać znać na bieżąco o postępach prac, więc nie ma potrzeby dzwonić do naszego BIura Obsługi Abonenta ;)

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności!!!

Najwyraźniej problemy ma też biuro obsługi klienta, nieprzygotowane na odbieranie lawiny połączeń o 22. Nie sposób nie zauważyć, że wiele zgłoszeń pochodzi od sfrustrowanych graczy w Pokemon GO, którzy korzystając z ciepłego wieczoru starają się łapać fantastyczne stworzenia.

Chwilowo można przełączyć telefony na transmisję 3G i spróbować korzystać z wolniejszego połączenia z Internetem w T-Mobile. Niektórzy jednak twierdzą, że i to połączenie nie działa. Jednak z każdą minutą jest coraz lepiej i więcej użytkowników może znów połączyć się z LTE. Problemy mogą mieć też użytkownicy innych sieci, których operatorzy współpracują z T-Mobile.

Aktualizacja

T-Mobile poradziło sobie z problemem, a na osłodę przygotowało dla swoich klientów atrakcyjny bonus. Oto oficjalny komunikat telekomu:

Wczoraj, podczas planowych prac aktualizacyjnych w sieci T-Mobile wystąpił problem. W efekcie nasze systemy sieciowe nie mogły zweryfikować dostępu części klientów do usług transmisji danych w sieci LTE. Spowodowało to, że część z Was nie mogła skorzystać z transmisji danych w tej technologii. Na szczęście jeszcze w nocy udało nam się usunąć problem i przywrócić pełną sprawność sieci. Niemniej jednak jest nam przykro, że spotkały Was trudności w korzystaniu z usług.

W ramach przeprosin mamy dla Was darmowe GB danych do wykorzystania we wszystkie soboty i niedziele do końca lipca br. Z pakietu mogą skorzystać wszyscy klienci T-Mobile i Heyah niezależnie czy odczuli trudności z korzystaniem z naszych usług czy nie. W każdą lipcową sobotę i niedzielę, każdemu z Was, aktywujemy automatycznie pakiet 10 GB danych do dowolnego wykorzystania.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.