Oto Spectacles 3. Nowe okulary twórców Snapchata mają kosmiczny wygląd i kosmiczną cenę

Oto Spectacles 3. Nowe okulary twórców Snapchata mają kosmiczny wygląd i kosmiczną cenę13.08.2019 18:41
Redakcja

Snap pokazał trzecią odsłonę swoich społecznościowych okularów. Oto Spectacles 3. Jest drogo.

Pracując nad nową generacją twórcy Snapchata zmienili to, co było dotychczas najmocniej krytykowane. Wygląd. Czy na lepsze? Kwestia gustu.

W dalszym ciągu okrągłe soczewki wyglądają w mojej ocenie dziwacznie, ale jakość użytych materiałów zdaje się być lepsza. Spectacles 3 na materiałach prasowych bardziej przypominają akcesorium modowe niż zabawkę, czego nie można było powiedzieć o poprzednikach.

Okulary dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych, nazywanych przez producenta Carbon oraz Mineral. Dołączone do zestawu etui pełni oczywiście jednocześnie rolę ładowarki i powerbanka.

Spectacles 3: trzecia odsłona w trzech wymiarach

Nowe okulary mają teraz nie jedną, lecz dwie kamery HD. Można je wykorzystać do tworzenia stereoskopowych zdjęć, na których obiekty zdają się wystawać z ekranu.

Introducing Spectacles 3 from the creators of Snapchat

Po raz pierwszy filmy z okularów można także przyozdobić trójwymiarowymi filtrami i animacjami rozszerzonej rzeczywistości, czyli czymś, z czego słynie Snapchat.

Producent przekonuje, że poprawił także dźwięk. Ten, dzięki aż czterem wbudowanym mikrofonom, ma być dużo lepszej jakości.

Z nowych okularów oczywiście będą mogły korzystać także osoby, które zamiast Snapchata preferują np. Instagram Stories. Z poziomu aplikacji można wyeksportować filmy i użyć ich gdziekolwiek. Snap sam zaczął zresztą do tego zachęcać po porażce, którą odniosła pierwsza generacja, ściśle powiązana ze Snapchatem.

Zobacz, jak Spectacles 3 będą na tobie wyglądać

Snap prowadzi sprzedaż online, co w przypadku gadżetu noszonego na twarzy jest dość problematyczne. Firma postanowiła jednak ułatwić użytkownikom podjęcie decyzji o zakupie.

Wystarczy uruchomić Snapchata na telefonie i zeskanować poniższy kod.

Do aplikacji zostanie dodany filtr z trójwymiarowym modelem okularów, który można cyfrowo nałożyć na własną twarz.

No elo
No elo

Cena Spectacles 3 zwala z nóg

Nowy gadżet został wyceniony na - uwaga - 1600 zł. Tysiąc. Sześćset. Złotych. Kosmos.

Przed rokiem skusiłem się na okulary drugiej generacji. Te kosztowały wówczas 730 zł i już wydanie tej kwoty przyszło mi z trudem (choć nie żałuję - kamerka na twarzy przydaje się podczas weekendowych wypadów). Ale ponad dwukrotność tej ceny? To już jakiś kosmos. Zwłaszcza że nie zmieniło się znowu aż tak wiele.

Na razie rusza przedsprzedaż, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów... jesienią. Brawo, Snapie. Pokazałeś okulary przeciwsłoneczne w połowie sierpnia i nawet nie masz ich jeszcze nie stanie.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.