PKO BP nie działa. Poważana awaria aplikacji mobilnej (aktualizacja)

PKO BP nie działa. Poważana awaria aplikacji mobilnej (aktualizacja)20.07.2023 14:37
Awaria w PKO BP
Źródło zdjęć: © downdetector

Klienci PKO BP mają problem z logowaniem do bankowości internetowej w aplikacji. Z danych serwisu downdetector wynika, że awaria nasiliła się tuż po godzinie 14:00 i do teraz nie została rozwiązana.

Klienci banku PKO BP nie mogą korzystać z bankowości mobilnej - wynika z aktualizowanych na bieżąco informacji w serwisie downdetector. W ciągu zaledwie kilkunastu minut do serwisu spłynęło ponad 1700 zgłoszeń o awarii. Znakomita większość raportuje problemu właśnie z aplikacją mobilną banku PKO BP - IKO.

Mapa zgłoszeń awarii PKO BP w serwisie downdetector sugeruje, że problem jest ogólnopolski. Najwięcej raportów spłynęło jak dotąd z okolic Warszawy, Łodzi, Poznania i Katowic. W tym momencie trudno powiedzieć, jak długo mogą potrwać utrudnienia. Co istotne jednak, ze szczegółów wynika, że awaria dotyczy wyłącznie mobilnej aplikacji. Klienci PKO BP powinni więc móc bez problemu korzystać z bankowości internetowej z poziomu komputerów, choć rzecz jasna nie stanowi to rozwiązania w każdym przypadku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Będziemy monitorować tę sprawę na bieżąco i aktualizować niniejszy tekst, gdy wyjdą na jaw nowe fakty. W momencie publikacji nie dotarliśmy do komentarza banku PKO BP w sprawie awarii w mediach społecznościowych, za to można w nich trafić na opinie niezadowolonych klientów, którzy sygnalizują problem z aplikacją mobilną.

Aktualizacja, godz. 15:05

Z aktualizowanych na bieżąco informacji w serwisie downdetector wynika, że awaria logowania w aplikacji PKO BP została już rozwiązana. Gwałtowny spadek liczby zgłoszeń sugeruje, że klienci PKO mogą już bez problemów korzystać z bankowości mobilnej.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.