Płatności PayU dostępne dla Androida i iOS. Windows Phone jeszcze poczeka

Płatności PayU dostępne dla Androida i iOS. Windows Phone jeszcze poczeka14.12.2013 10:21
Redakcja

Zakupy w Internecie to obecnie coś powszechnego. Zawdzięczają to nie tylko wygodzie, ale często i niższym kosztom: dla przykładu ostatnio szukając karty pamięci w pewnym popularnym markecie przeraziłem się widząc ich ceny. Jeszcze przed wyjściem ze sklepu złożyłem, potwierdziłem i opłaciłem zamówienie w innym sklepie przez telefon płacąc czterokrotnie mniej. Czy to nie zachęca do e-zakupów, szczególnie teraz, w okresie świątecznym? Ważnym aspektem w ich wypadku jest etap płatności, na szczęście są usługi, które znacznie je ułatwiają. Dla platform Android i iOS właśnie zadebiutowała aplikacja PayU będąca oficjalnym klientem popularnego w Polsce serwisu do dokonywania błyskawicznych płatności.

Do działania aplikacji niezbędne jest posiadanie konta w serwisie PayU i zalogowanie się. W celu opłacania zakupów wymagane jest dodanie karty płatniczej (numer oraz data ważności), zaś przy samych płatnościach aplikacja może wymagać dodatkowo podania kodu CVV2/CVC2. W przypadku dokonywania zakupów bezpośrednio z urządzenia mobilnego, wybór płatności PayU na stronie internetowej sklepu spowoduje automatyczne otwarcie aplikacji, dzięki czemu użytkownik nie musi logować się do serwisu bankowego czy też korzystać z SMS-kodów. Poprzez aplikację możliwe jest opłacanie rachunków, wystarczy zeskanować kod kreskowy i zatwierdzić realizację płatności. Klient pozwala także na sprawdzenie historii transakcji, oraz operacji aktualnie trwających. Podczas tworzenia przelewu możliwe jest jego zapisanie jako szablonu do późniejszego użycia. PayU umożliwia integrację z serwisem Allegro (poprzez wybranie odpowiedniej opcji przy wyborze sposobu płatności), a także doładowywanie telefonów po podaniu ich numeru lub wybraniu spośród danych dostępnych w książce adresowej. Aplikacja w celu zabezpieczenia dostępu do danych wymaga od użytkownika stosowania kodu zabezpieczającego PIN do jej otwierania. Korzystacie intensywnie z zakupów internetowych? Polecamy wypróbowanie aplikacji w wersji dla Androida, oraz iOS. Według producenta wersja dla Windows Phone jeszcze nie jest skończona i zadebiutuje w najbliższym czasie.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.