Play odświeżył aplikację dla klientów. Nowy Play24 jest ładny i praktyczny

Play odświeżył aplikację dla klientów. Nowy Play24 jest ładny i praktyczny17.04.2019 16:29
Nowa wersja Play24 – aplikacji dla klientów sieci Play

Klienci sieci Play mogą skorzystać z nowej odsłony aplikacji mobilnej Play24. Wersja 6.0 wprowadza nową oprawę graficzną, nawigację w postaci osobnych kart i wiele innych zmian.

Nowy wygląd i nowe menu

Aplikacja Play24 zawsze działała dobrze i była na czasie, a wydana właśnie wersja 6.0 wprowadza sporo korzystnych zmian kosmetycznych. Nowe menu w postaci kart jest bliższe aktualnym trendom i wytycznym wzornictwa Material Design. Nad użytecznością aplikacji pracowało prawie 60 specjalistów. Moim zdaniem zrobili kawał dobrej roboty. Aplikacja jest czytelna i bardzo łatwa w obsłudze.

[img=Screenshot_20190417_154130_com.play.play24m][join][img=Screenshot_20190417_154227_com.play.play24m][img=Screenshot_20190417_154215_com.play.play24m][join][img=Screenshot_20190417_154148_com.play.play24m]Aplikacja została podzielona na 5 głównych kart. Po zalogowaniu się pokazany zostanie Pulpit, gdzie można przełączać się między numerami, sprawdzić stan pakietów i aktualną taryfę. W razie niedopłaty zobaczymy tu powiadomienie, jest też widoczna kwota ostatniej faktury. Dodatkowe pakiety, usługi multimedialne i faktury także uzyskały swoje osobne karty. W karcie „Dla Ciebie” zaś możemy zobaczyć specjalne oferty, także te dostępne przy przedłużaniu umowy. W osobnej karcie możemy przeglądać historię połączeń, SMS-ów i zużycia danych.

Nowe sposoby płatności i logowania

Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji Play24 w nowej odsłonie możemy skorzystać z prostego logowania. Wystarczy w aplikacji podać swój numer telefonu i przepisać jednorazowy kod, otrzymany SMS-em. Nie trzeba pamiętać hasła, a jeśli karta SIM jest w urządzeniu, na którym się logujemy, kod zostanie przepisany automatycznie.

Play24 w wersji 6.0 wprowadza też nowe możliwości kupowania doładowań. Na iPhone'ach i iPadach możemy skorzystać z Apple Pay, na Androidzie z Google Play, a ponadto możemy zapłacić za doładowanie Blikiem. Play twierdzi, że dzięki temu można doładować konto w 10 sekund.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.