Samsung po prostu musi mieć odpowiedź na Apple Watcha

Samsung po prostu musi mieć odpowiedź na Apple Watcha08.04.2015 14:39

Nowy smartwatch Samsunga może nas pozytywnie zaskoczyć. Nadchodzący Gear A z pewnością będzie odpowiedzią na Apple Watcha, a jak dobrze wiemy silna konkurencja zawsze działa motywująco. W związku z tym powinniśmy spodziewać się, że południowokoreańska firma zaprezentuje naprawdę dobry produkt, który będzie wyróżniał się jakością wykonania, możliwościami oraz wyglądem.

Samsung na rynku smartwatchy ma już pewne doświadczenie. Wprowadził on do sprzedaży kilka modeli różniących się ceną oraz możliwościami. Wśród nich znajdziemy zegarki, które muszą być połączone z innym urządzeniem Koreańczyków – Gear 2, a także smartwatche, które oferują możliwości zbliżone do smartfona – Gear S. [img=gears]Samsung nie zamierza odpuszczać i właśnie pracuje nad kolejnym smart-zegarkiem, który zostanie wyposażony w okrągłą kopertę i prawdopodobnie będzie konkurencją dla droższych urządzeń oraz przede wszystkim dla Apple Watcha. W końcu Samsung nie byłyby sobą, gdyby nie pokazał własnej odpowiedzi na produkt firmy z Cupertino.

Z najnowszych informacji opublikowanych przez serwis Sammobile dowiemy się, że nowy zegarek to Samsung Gear A. Wcześniej znany był pod nazwą Orbis. Potwierdzają się wcześniejsze doniesienia o okrągłej kopercie. Smart-zegarek dostępny będzie w dwóch podstawowych wersjach. Pierwsza zostanie wyposażona w moduł Bluetooth i WiFi. Natomiast druga, droższa edycja dostanie dodatkowo moduł 3G, który mogliśmy znaleźć już w Gear S. W związku z tym prawdopodobnie dostaniemy funkcję dzwonienia i wysyłania wiadomości bez potrzeby łączności ze smartfonem, zegarek będzie już posiadał własne wbudowane gniazdo na kartę SIM.

Apple Watch
Apple Watch

Przewagą smartwatcha Samsunga nad Apple Watchem i resztą konkurencji może być nietypowy sposób sterowania. Do dyspozycji mamy dostać fizyczny pierścień, który poprzez odpowiednie przekręcenie w lewą lub prawą stronę, pozwoli na wygodne poruszanie się po zegarku. Gear A będzie wykrywał nie tylko kierunek obrotu, ale również jego szybkość. Przykładowo wolniejszy obrót pokaże jedną aplikację, a szybszy trzy ostatnio używane aplikacje. Oczywiście możliwości fizycznego pierścienia będą znacznie większe i będzie go można wykorzystać do sprawdzania powiadomień, przekładnia alarmu czy wyszukiwania sparowanego smartfona. Nie zabraknie dotykowego wyświetlacza, który obsłuży specjalne gesty.

Samsung z pewnością zamierza stworzyć godnego przeciwnika dla Apple Watcha. Możemy spodziewać się dobrej jakości wykonania. Lepszej niż w przypadku poprzednich zegarków Koreańczyków, w których mogliśmy spotkać się głównie z plastikiem. Samsung będzie starał się uderzyć w słabe strony smart-zegarka od Apple, a więc powinno dostać się akumulatorowi, co sami chcielibyśmy zobaczyć. Gear A mogący wytrzymać na jednym ładowaniu dwa tygodnie, to byłoby coś znacznie ciekawszego niż chociażby zastosowanie wyświetlacza o rozdzielczości większej niż u konkurencji.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.