SARS wzmógł zapotrzebowanie na wideokonferencje

SARS wzmógł zapotrzebowanie na wideokonferencje13.05.2003 12:04

Azjatyckie firmy telekomunikacyjne notują znaczny wzrostzainteresowania wideokonferencjami, wywołany obawą przed wirusemSARS. Chunghwa Telecom, największy operator na Tajwanie poinformował, żew ostatnim miesiącu zanotował sześciokrotny wzrost zainteresowaniausługami tego typu. "Zanim ujawniono zagrożenie wirusem SARS,dziennie tylko jedna lub dwie firmy rejestrowały wideokonferencjęprowadzoną przez klientów. W kwietniu liczba ta wzrosła do siedmiua nawet ośmiu dziennie" powiedziała Chen Hsiu-ling, dyrektor działukomunikacji międzynarodowej Chunghwa. "Zainteresowanie tą usługąosiągnęło rekordowy poziom od czasu jej uruchomienia w ubiegłymroku" - dodała Chen. Wideokonferencja to usługa komunikacyjna pozwalająca rozmówcom nietylko się słyszeć ale także wzajemnie się widzieć. Aby jednak zniej korzystać potrzebne są: kamera cyfrowa, mikrofon i łączeszerokopasmowe. Także firma Sparq, krajowy operator telekomunikacyjnych zanotowałgwałtowny wzrost zapotrzebowania na wideo-konferencje i impuls douruchomienia nowych usług. "W trakcie minionych dwóch tygodniotrzymaliśmy wiele pytań dotyczących wideokonferencji izdecydowaliśmy się uruchomić taką usługę od razu" - powiedział KuoMing-chi, wiceprezes Sparq. Dodał także - "Wiele firm wstrzymałopodróże służbowe do Chin i Hong Kongu w obawie przedrozprzestrzenianiem się choroby, jednak nadal potrzebują siękomunikować ze swoimi partnerami handlowymi. To szansa dla nas".Sparq poinformował, że porozumiał się z chińskim operatorem ChinaUnicom, w kwestii wspólnego świadczenia usług pomiędzy Tajwanem i300 miastami w Chinach i Hong Kongu. W celu ochrony krajowego biznesu przed stratami związanymi z SARS,rząd zdecydował się wspierać operatorów i przejąć na siebie częśćkosztów udostępnienia wideokonferencji, jako alternatywykomunikacyjnej dla rodzimych firm. Rada Handlu Zagranicznegopoinformowała, że planuje dotować 80% opłat za wideokonferencjeprowadzone za pośrednictwem Chunghwa Telecom. Pozwoli to obniżyćkoszt godzinnego połączenia z 21,6 USD do 0,25 USD. To istotnadecyzja, zwłaszcza dla przedsiębiorstw o małych budżetach. Na zdjęciu doktor Xu Min, która pracuje w zamkniętym oddzialeszpitala w Guangzhou przeznaczonym dla pacjentów chorych na SARS,podczas rozmowy z mężem, prowadzonej przy użyciu wideotelefonu.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.