Spotify zapowiada własną muzykę i przekonuje do biegania w słuchawkach

Spotify zapowiada własną muzykę i przekonuje do biegania w słuchawkach20.05.2015 19:26

Spotify ma już siedem lat. Twórcy serwisu mieli sporo czasu by poznać zwyczaje użytkowników i zaprojektować innowacyjne sposoby na dostarczanie im muzyki niezależnie od pory dnia, miejsca i nastroju. Z obserwacji zachowań słuchających muzyki dzięki Spotify wynika bowiem, że dla fanów najważniejsze jest odpowiednie dobieranie dźwięków do aktualnego nastroju i dostarczanie rozrywki na wyciągnięcie ręki. Aktualizacja aplikacji mobilnych wychodzi im naprzeciw.

Zyskają przede wszystkim miłośnicy biegania, którym smartfony towarzyszą przy treningu i którzy nie obawiają się poruszać ze słuchawkami w (lub na) uszach. W aplikacji dla iPhone'ów jeszcze dziś ma pojawić się funkcja Spotify Running, która ma zapewnić dodatkową motywację do przebiegnięcia kolejnych kilometrów i pomoże zachować rytm. Ta część aplikacji ma połączyć osobiste rekomendacje, historię odsłuchanych utworów, listy gatunkowe i kompozycje przygotowane specjalnie dla biegaczy i dostępne tylko w Spotify, by dostarczyć idealną, osobistą muzykę do treningu.

Tempo utworów będzie dobierane do rytmu kroków na podstawie wskazań sensorów iPhone'a, co powinno zapewnić indywidualny rytm każdemu biegaczowi. Latem Spotify rozpocznie współpracę z firmą Nike, co pozwoli zintegrować odtwarzacz muzyczny z aplikacjami Nike+ i RunKeeper. Niebawem funkcja ta będzie dostępna także dla Androida.

Użytkowników Spotify na iPhone'ach w niektórych krajach przywita także nowy ekran startowy Spotify Now. Idąc w kierunku jeszcze lepszych sugestii i personalizacji usługa będzie podpowiadać najlepsze utwory do słuchania w danym momencie. Dostaniemy więc odpowiedni zestaw kawałków na ciężki poniedziałkowy poranek, popołudniowy relaks czy wieczornej nauki. Na razie funkcja ta będzie dostępna tylko na systemie iOS w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji i Stanach Zjednoczonych, ale szybko ma być wprowadzona do innych krajów i także dla Androida.

Wzorem innych usług Spotify stara się wyróżnić także ofertą. Podobnie jak koledzy z branży filmowo-serialowej, Spotify będzie mieć własne treści, stworzone specjalnie dla użytkowników. Wspomniane wcześniej kawałki do biegania to tylko początek nowej oferty. CEO firmy Daniel Ek zapewnia, że Spotify dopiero się rozkręca.

A jeśli ktoś nie przepada za muzyką, będzie mógł sięgnąć po słuchowisko lub po materiały filmowe. Na razie jednak Spotify zamierza wprowadzić treści jedynie po angielsku. Dostarczać je będą najwięksi: BBC, ABC, Comedy Central, ESPN, TED, CBS, Blucora Media, NBC czy Vice Media.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.