Szwajcarski smartwatch? Jakość wykonania, wygląd i tylko 40 godzin pracy

Szwajcarski smartwatch? Jakość wykonania, wygląd i tylko 40 godzin pracy30.04.2015 16:56

Wyposażony w multum różnych funkcji smartwatch nie musi wyglądać jak zabawka. Pochodzący ze Szwajcarii TAG Heuer zaoferuje atrakcyjny design i wysoką jakość wykonania. Ten luksusowy, działający pod kontrolą Android Wear zegarek pojawi się w sprzedaży już za kilka miesięcy. Cena? Jeśli planowaliście zakup, to lepiej nie sprawdzajcie, nie jest niska.

Smartwatch? Zegarek wyposażony w wiele funkcji, najczęściej pozwalający mierzyć aktywność fizyczną, puls i jakość snu. Dodatkowo łączący się ze smartfonem lub innym urządzeniem, synchronizujący dane, a czasami mogący działać samodzielnie. Następca klasycznych zegarków? Na pewno nie w obecnej formie. Znaczna większość modeli pracuje tylko kilka dni, a dodatkowo nie zachwyca wyglądem. Oczywiście na rynku znajdziemy ładne smartwatche, takie jak chociażby Moto 360. Jednak do tradycyjnych zegarków trochę im brakuje.

Pierwsze informacje o smartwatchu, który pod względem wyglądu będzie mógł konkurować ze zwykłymi zegarkami pojawiły się w marcu. Zostanie on stworzony przez prawdziwych profesjonalistów, czyli Szwajcarów. Dokładnie wyprodukuje go firma TAG Heuer znana ze świetnych zegarków, precyzyjnych stoperów i chronometrów stosowanych przede wszystkim w sportach motorowych. Smartwatch mający pozytywnie wyróżniać się na tle plastikowej i brzydkiej konkurencji, powstanie we współpracy z Google i Intelem. Możemy się spodziewać jednego z najlepiej wyglądających i wykonanych smartwatchy na rynku, który nie będzie wyglądał jak zabawka lub miniaturka smartfona.

Całość będzie działała pod kontrolą dostarczonego przez Google systemu Android Wear. Natomiast klasyczna tarcza zostanie zastąpiona przed dotykowy wyświetlacz. Prawdopodobnie zobaczymy szereg czujników typowych dla większości smartwatchy. Niestety najnowsze informacje mówią, że twórcom nie udało się przezwyciężyć typowych dla smartzegarków ułomności. Płacąc aż 1400 dolarów, kupimy zegarek, który pozwoli na zaledwie 40 godzin pracy. Wynik dobry jak na „inteligentny” zegarek, ale bardzo kiepski w porównaniu z klasycznym sprzętem.

Głównym rywalem smartwatcha TAG Heuer będzie Apple Watch, którego ceny sięgają ponad 1000 dolarów. Oczywiście nie licząc wersji Watch Edition kosztującej minimum 10 tysięcy dolarów. Już teraz TAG Heuer ma przewagę, sprzęt Apple pracuje zaledwie około 18 godzin. Dodatkowo „Szwajcar” powinien lepiej wyglądać, prawdopodobnie będzie przypominał tradycyjne zegarki producenta. Sprzedaż ma rozpocząć się w październiku lub listopadzie, a więc jeśli ktoś planuje zakup luksusowego smartwatcha, to ma jeszcze trochę czasu na odłożenie pieniędzy.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.