Vectra przeprasza za brak internetu. Będą niższe rachunki (aktualizacja)

Vectra przeprasza za brak internetu. Będą niższe rachunki (aktualizacja)11.02.2022 13:18
Ethernet
Źródło zdjęć: © Pixabay

Klienci Vectry, którzy 10 lutego mieli problemy z dostępem do internetu, dostaną rekompensatę w ramach najbliższego rozliczenia. Operator przeprosił w krótkim oświadczeniu za niedogodności przyznając, że planowane prace modernizacyjne znacznie się przedłużyły.

Problem z dostępem do usług Vectry to gorący temat z 10 lutego. Od wczesnych godzin rannych (a w niektórych przypadkach nawet od poprzedzającego wieczoru), klienci operatora nie mieli dostępu między innymi do internetu i telewizji. Jak okazało się z czasem, problem dotyczył abonentów z Elbląga i był spowodowany przedłużającymi się pracami modernizacyjnymi.

Chociaż wcześniej deklarowano zakończenie prac do 16:00, według raportów w serwisie downdetector problemy z internetem zniknęły dopiero pod koniec dnia. Vectra zdaje sobie sprawę z utrudnień, jakie mogło to generować u klientów, toteż zdecydowała się zrekompensować straty przy najbliższym rozliczeniu, o czym informowaliśmy jeszcze wczoraj w wieczornej aktualizacji publikacji.

(...) Powodem awarii były trwające intensywne prace modernizacyjne. Osoby, które ucierpiały na skutek awarii usług w dniu dzisiejszym [10 lutego - przyp.red.], w kolejnych miesiącach rozliczeniowych otrzymają rekompensatę. Za niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy.

Justyna Grzelak

Koordynatorka ds. PR, Vectra S.A.

Klienci Vectry mogą więc w praktyce liczyć na niższe rachunki, ale na tę chwilę nie wiemy, jaka będzie to rekompensata. O szczegóły poprosiliśmy biuro prasowe Vectry, lecz do teraz nie dostaliśmy dodatkowych informacji. Gdy tylko się pojawią, niniejszy tekst zostanie zaktualizowany.

Aktualizacja, godz. 14:30

Otrzymaliśmy od Vectry oświadczenie, z którego wynika, że rekompensata zostanie uwzględniona automatycznie:

Mając na uwadze, że Klienci byli pozbawieni pełnego dostępu do naszych usług otrzymają od firmy rekompensatę finansową. W sposób automatyczny, nie wymagający dodatkowego kontaktu Klientów z Vectra, najbliższe faktury zostaną skorygowane o kwoty wynikające z niedostępności usług. Konkretne kwoty wynikają z obowiązujących regulaminów i będą zależne od rodzaju oraz wariantów usług, z których korzysta Klient.

Justyna Grzelak

Koordynatorka ds. PR

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.