W OnePlus biją się w pierś: model dystrybucji znów zawiódł

W OnePlus biją się w pierś: model dystrybucji znów zawiódł11.09.2015 13:37

Smartfony OnePlus już w pierwszej serii cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Świetna specyfikacja, preinstalowany system będący Androidem zmodyfikowanym przez programistów odpowiedzialnych z Cyanogena czy marketingowa metka pogromcy flagowców wygenerowały popyt, który model dystrybucji oparty na zaproszeniach zaspokajał z trudem. Podobnie dzieje się w przypadku OnePlus 2, przez co firma zdecydowała się na opublikowanie na oficjalnym forum stosownej samokrytyki.

Według wcześniejszych zapewnień, nowa seria smartfonów OnePlus miała być dystrybuowana w nowym modelu, który miał zapewnić dostępność większą co najmniej trzydziestokrotnie. Obietnice jednak nie spełniły się i zaproszenia umożliwiające zdobycie smartfona znów są wysyłane z dużym opóźnieniem. Oświadczenie przedstawiciela OnePlus rozpoczyna się stwierdzeniem: Spartaczyliśmy wprowadzenie OnePlus 2. Cóż, spartaczyliśmy również wprowadzenie One Plus One.

W komunikacie brakuje konkretnych informacji jaki element mechanizmu zawiódł, firma raczej skupia się na przeprosinach, co, trzeba przyznać, jest w branży IT dość rzadkim sposobem ratowania wizerunku. O wybaczenie proszeni są zresztą nie tylko klienci, którzy powinni się już cieszyć posiadaniem OnePlus 2, ale także partnerzy biznesowi i sami pracownicy firmy.

Firma wyjaśnia swoje błędy tym, że funkcjonuje na rynku od stosunkowo niedawna, składa się z młodych ludzi, a konstruowanie sprzętu i jego sprzedaż to ciężki kawałek chleba. Nieczęsto można trafić na oświadczenia, które otwarcie przyznają, że ich autorzy zawiedli, gdyż – ujmując rzecz krótko i dosadnie – zabrakło im wiedzy i doświadczenia. Czyżbyśmy byli świadkami końca epoki it's not a bug, it's a feature?Być może, zwłaszcza gdy pod uwagę weźmie się odpowiedzi społeczności na oświadczenie. Od słów krytyki i irytacji w związku z opóźnieniami częstsze są deklaracje zrozumienia, czy stwierdzenia, że utrzymanie oświadczenia w pokornym i przepraszającym tonie jest… urocze. Choć oczywiście trudno zakładać, aby równie wyrozumiali byli klienci ogromnych korporacji.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.