Wiedźmin 3 na prezentacji Microsoftu, 25 milionów dolarów na promocję gry

Wiedźmin 3 na prezentacji Microsoftu, 25 milionów dolarów na promocję gry11.06.2013 17:41

„Wiedźmin 3: Dziki Gon” został już potwierdzony na PlayStation 4 i na PC, wersja dla Xbox One pozostawała tajemnicą. Jednak Geralt z Rivii zagościł także na wczorajszej prezentacji Microsoftu na targach E3 — lepszej promocji finalnej części trylogii CD Projekt RED nie mógł sobie wymarzyć. Zagraniczne serwisy chwalą oprawę graficzną i muzykę, ciekawość budzi system walki i możliwość wydawania komend głosowych, jeśli zdecydujemy się na korzystanie z Kinecta. Wizerunek bohatera wymyślonego przez Andrzeja Sapkowskiego gości w mediach branżowych nie tylko nad Wisłą.

The Witcher 3: Wild Hunt - Debut Gameplay Trailer

Adam Kiciński, prezes CD Projekt RED, twierdzi, że chociaż wydanie kolejnej części „Wiedźmina” na nową konsolę Microsoftu było oczywistym posunięciem, studio nie mogło tego potwierdzić przed oficjalną premierą platformy. W momencie, kiedy konsola nie jest ogłoszona, to nie można mówić, że się produkuje grę na nią. Natomiast my z tą technologią jesteśmy obeznani, mamy już dostęp do niej od zeszłego roku, od dość dawna pracujemy na tej technologii nowej generacji — dodał.

Kiciński zdradził, że wyprodukowanie gry kosztowało ponad 45 milionów złotych i liczy na to, że „Wiedźmin 3” zarobił wielokrotnie więcej niż cokolwiek, co do tej pory zrobiła jego firma. Dlatego też producent nie będzie żałować funduszy na promocję. Budżet jeszcze nie został zamknięty, ale wiemy już, że na działania mające przysporzyć grze popularności i zachęcać do jej kupna przeznaczonych zostanie około 25 milionów dolarów (80 milionów złotych) — prawie dwa razy więcej niż kosztowała produkcja. Jest to poziom światowy i z pewnością „Wiedźmin 3” jest najdroższą grą wyprodukowaną w Polsce, ale jeszcze nie jest to szczyt. Rekordowe budżety promocyjne są jeszcze większe, my też bardzo mocno stawiamy na PR, który jest stosunkowo niskokosztowy [...] Gracze nas bardzo lubią, lubią nasze produkty, także oprócz zysków czysto marketingowych jest też bardzo duża fala dobrego PR-u — mówił Kiciński.

Poprzednie dwie części gry, której bohaterem jest Geralt z Rivii, zostały przyjęte bardzo ciepło. Łącznie sprzedało się ponad 5 milionów ich egzemplarzy. Trzecia część ukaże się w przyszłym roku.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.