Wyniki rankingu Best Brands 2007

Wyniki rankingu Best Brands 200706.08.2007 11:07
Redakcja

Interbrand i BusinessWeek ogłosiły wyniki corocznego rankingu marek Best Brands 2007. Ranking ten gromadzi 100najlepszych marek z całego globu, gdzie najlepszy znaczy tyle, conajdroższy. Marka Microsoft broni drugiej pozycji, Googlekonsekwentnie pnie się w górę. Nadspodziewanie wysokie pozycjezajęły w nim marki Apple i Nintendo. W pierwszej dziesiątcepozostały IBM i Intel. Znacznej zmiany pozycji nie zaobserwowanorównież w przypadku marek Hewlett-Packard, Cisco, Oracle, eBay,Amazon.com i Yahoo!. Poważnego spadku doświadczyła markaDell. Marka z Redmond odrabia drobną stratę wartości sprzed roku iumacnia swoją drugą pozycję w rankingu. Aby zdobyć pierwszą pozycję(od lat to miejsce okupuje Coca-Cola) Microsoft musiałby zwiększyćwartość swojej marki o prawie 7 miliardów dolarów (aż 11% obecnejwartości, która wynosi 58 miliardów 709 milionów USD). Jednakwartość marki Coca-Cola od dwóch lat spada, więc przepaść dzielącaMicrosoft od pierwszej pozycji może się zmniejszyć. Rekordowy wzrost wartości marki w tym roku znów został osiągniętyprzez Google. W zeszłym roku wartość tej marki wzrosła o 42%, w tymaż o 44%! Zapewniło jej to skok o 4 pozycje w górę i 20 miejsce wrankingu. Nintendo podniosło wartość swojej marki o 18% w stosunkudo ubiegłorocznej, co wyniosło ją na 44 pozycję, czyli 7 pozycji dogóry w stosunku do ubiegłorocznych notowań. Podobny wzrostwywalczyła sobie marka Apple. 21% wzrost wartości wyniósł ją o 6pozycji w górę, na miejsce 33. Obie firmy w tym roku wprowadziły narynek rewolucyjne produkty: Nintendo wspaniale sprzedającą siękonsolę do gier Wii, Apple długo oczekiwany smartfon iPhone.Ponadto produkty Apple sprzedają się coraz lepiej na całymświecie.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.