Z wizytą w Galaxy Studio w Nowym Jorku — portfolio Samsunga z rozmachem

Z wizytą w Galaxy Studio w Nowym Jorku — portfolio Samsunga z rozmachem28.02.2014 13:32

Tylko kilka ulic dalej od odwiedzonego przez nas niedawno Intel Experience Store w Nowym Jorku znajduje się zorganizowany na podobny kształt sklep Samsunga. „Sklep” w tym przypadku jednak to zdecydowanie zbyt mało powiedziane. O ile pomysł Intela na zaprezentowanie w jednym miejscu rozmaitych produktów — notebooków, tabletów, smartfonów bazujących na procesorach i technologiach firmy — delikatnie mówiąc nie był najlepiej zrealizowany, to Samsung zrobił to z rozmachem godnym mocno wyśrubowanego poziomu konkurencji, jaki panuje pomiędzy tym koreańskim gigantem a kalifornijskim jabłkiem.

[1/2]
[2/2]
[1/2]
[2/2]

Samsung Galaxy Studio na pierwszy rzut oka bardziej przypomina ekskluzywny butik niż sklep z elektroniką, choć jego rozmiary są dość imponujące — znacznie większe niż w przypadku Intela. Atmosferę wyjątkowości buduje już na starcie recepcja, w której witani są goście umówieni wcześniej na indywidualny pokaz czy też wycieczkę po świecie Samsunga. My niestety umówieni nie byliśmy, ale na szczęście nic nie stoi na przeszkodzie, by na taką wycieczkę udać się samodzielnie. Studio składa się z kilku pomieszczeń, które nijak nie przypominają typowych wnętrz sklepowych. Całość zaaranżowana jest raczej jako dom z salonem, a nawet kuchnią i barem, w którym możemy napić się kawy lub zjeść coś słodkiego. Jeśli gdzieś pojawiają się stoły, bo gdzieś jednak trzeba ten sprzęt wystawić, to całkiem dobrze wtapiają się w otoczenie — pewnie to kwestia doboru dodatków, dywanu, tu i ówdzie dekoracyjnych mebli czy oświetlenia. Największe wrażenie zrobiła na nas ścianka ze zdjęciami z Polaroida, w których niektóre fotografie zastąpiono... smartfonami. Czapki z głów za pomysłowość, wygląda to rewelacyjnie.

[1/2]
[2/2]
[1/2]
[2/2]

W tym niecodziennym sklepie możemy zapoznać się przede wszystkim z produktami z linii Galaxy, a więc smartfonami oraz tabletami. Nie ma najmniejszego problemu aby z każdym spędzić chwilę i się nim pobawić, mimo że sklep odwiedza całkiem sporo osób, co samo w sobie już świadczy o tym, że warto się tam wybrać. Oprócz tego do naszej dyspozycji są także telewizory, w pewnym sensie sprowadzone do roli akcesoriów, a także coraz bardziej modne ostatnio urządzenia „do noszenia”, chociażby zegarki. Sprzętu jest sporo i starczy dla wszystkich, a jeśli spodoba nam się na tyle, że będziemy chcieli wrócić z nim do domu, to też da się załatwić — choć brak widocznych cen i upchnięcie dyskretnej „kasy” gdzieś z boku sugeruje, że w Samsung Galaxy Studio zdecydowanie większy nacisk położono na experience niż na store. Zobaczcie chociażby poniższą aranżację salonu, gdzie kilka osób uczestniczy właśnie w demonstracji współpracy smartfona z telewizorem. Czyż nie wygląda zachęcająco?

[1/2]
[2/2]
[1/2]
[2/2]

Trudno jednoznacznie porównywać Samsung Galaxy Studio do innych sklepów, każde takie miejsce bowiem jest inne. Wspominany przeze mnie na początku Intel Experience Store, nie oszukujmy się — wykonany mizernie, tak naprawdę był tylko tymczasową wystawą zorganizowaną na dwa miesiące, co może tłumaczyć pewne niedociągnięcia. Z kolei Apple Store czy Microsoft Store to jednak już bardziej typowe sklepy, do których co najwyżej dodaje się możliwość wypróbowania sprzętu czy uczestnictwa w jakichś warsztatach. W przypadku Samsunga punkt ciężkości leży właśnie po stronie doświadczenia technologii samodzielnie i co jak co, ale ten element wyszedł zdecydowanie najlepiej. Szkoda, że w Polsce ani Apple, ani Microsoft, nie wspominając o Intelu czy Samsungu, takich miejsc jeszcze nie otwierają...

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.