Z YouTube znikną nieprzerywalne 30-sekundowe reklamy. Ktoś się wystraszył Zuckerberga?

Z YouTube znikną nieprzerywalne 30-sekundowe reklamy. Ktoś się wystraszył Zuckerberga?17.02.2017 14:14

30-sekundowe reklamy przed właściwą treścią wideo są najbardziej chyba znienawidzonym aspektem YouTube z trzech powodów: pojawiają się zawsze wtedy, kiedy szybko chcemy coś obejrzeć, ich treść jest kompletnie niedopasowana do zainteresowań widza – no i bez stosowania dodatkowego oprogramowania nie ma jak ich ominąć. Mamy dla Was dobrą wiadomość: ten typ reklam w przyszłym roku całkowicie z YouTube zniknie.

Google najwyraźniej zrozumiało, że jeśli YouTube ma pozostać konkurencyjne wobec budowanej przez Facebooka platformy wideo, nie może już sobie pozwolić na to, co drażni tylko użytkowników i zmusza ich do poszukiwania dodatków, które uczynią korzystanie z YouTube wygodniejszym.

Rud bumpers BWOMACK 1080p

Bumper Ad – zbyt krótka, by ktoś zdążył ją przerwaćOd 2018 roku 30-sekundowe, niemożliwe do ominięcia reklamy będą przeszłością – poinformowało Google w oficjalnym oświadczeniu. Prawdopodobnie zastąpią je w całości tzw. Bumper Ads, kilkusekundówki, które pojawiły się na YouTube w kwietniu zeszłego roku. Reklamodawcom może się to nie podobać – ale jak twierdzą branżowi eksperci, ich niezadowolenie jest ceną, jaką Google będzie musiało zapłacić, jeśli chce, by ludzie chcieli dalej oglądać YouTube.

W branży nie mają wątpliwości, że to odpowiedź na rozwój platformy wideo Facebooka, a nie chęć oszczędzenia użytkownikom nieznośnych reklam. Dla serwisu Marka Zuckerberga wideo ma stać się kwestią pierwszoplanową, a oferta reklamowa staje się tam coraz atrakcyjniejsza dla marek. Do tego coraz większą popularnością cieszą się agregatory wiralnych filmików, takie jak rumble.com i vid.me – gdzie narzut reklamowy jest znacznie skromniejszy.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.