Na twitterowym koncie mBanku pojawił się wpis z informacją o kolejnej awarii usług maklerskich. Klienci donoszą, że dodatkowo występują problemy z płatnościami kartą.

bEUnwjkR

mBank poinformował o rozwiązaniu problemów z działaniem systemu.

Na początku stycznia dwukrotnie pisaliśmy o awariach mBanku. Tym razem nie działa aplikacja mobilna eMakler oraz jej wersja internetowa. Problemy pojawiły się już około godziny 9 rano, a chwilę przed 10:00 mBank potwierdził awarię. Klientów poinformowano za pośrednictwem wpisu na Twitterze.

"Znowu nie działa strona internetowa Biura Maklerskiego mBanku, czyli mInwestor. Nie mam dostępu do swojego konta, nie mogę składać zleceń, a właśnie byłem w trakcie składania zlecenia. Teraz nie wiem co się z nim dzieje... To jest skandal - oni nic nie zrobili z tymi błędami, które wychodziły już wcześniej" – mówi jeden z czytelników portalu Bankier.pl.

bEUnwjkT

Pojawiają się także doniesienia o problemach z płatnościami kartą mBanku. Niewykluczone, że obie awarie są powiązane. Na razie nie wiadomo, kiedy spodziewać się ustąpienia problemów. mBank poinformuje o postępach w kolejnych wpisach na Twitterze.

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
Komentarze (25)
bEUnwjlP