mBank walczy z awarią. Nie działa logowanie i eMakler (aktualizacja)

mBank walczy z awarią. Nie działa logowanie i eMakler (aktualizacja)

Awaria w mBanku, źródło: downdetector
Awaria w mBanku, źródło: downdetector
Oskar Ziomek
13.01.2021 10:05, aktualizacja: 13.01.2021 10:39

Awaria w mBanku po raz kolejny daje się we znaki klientom, którzy tym razem skarżą się na problemy z logowaniem oraz działaniem platformy maklerskiej eMakler. Bankowcy przeprosili już za utrudnienia, ale informują tylko o kłopotach z dostępem właśnie do usług maklerskich.

Z danych zbieranych przez serwis downdetector na podstawie raportów użytkowników wynika natomiast, że problemem jest głównie samo logowanie do aplikacji. W szczytowym momencie problemy zgłaszało kilkaset osób w kwadrans. W chwili tworzenia niniejszej publikacji problemy wydają się stopniowo ustępować, ale bez wątpienia awaria nie została jeszcze całkowicie zażegnana.

Z tych samych raportów wynika również, że problemy zgłaszają przede wszystkim klienci mBanku z dużych miast. Najwięcej informacji o usterce spłynęło z Warszawy, Łodzi, Katowic, Krakowa czy Wrocławia. Mniejsza liczba przypadków odnotowana została w mniejszych miejscowościach.

Trwa awaria w mBanku, źródło: downdetector.
Trwa awaria w mBanku, źródło: downdetector.

mBank poinformował o problemach około godziny 9:30 i na tę chwilę nie sprecyzował, ile może potrwać naprawianie usterki. "Będziemy Was na bieżąco informować o sytuacji" – brzmi fragment posta na oficjalnym Facebooku, który od momentu publikacji nie został jednak jak dotąd zaktualizowany.

Aktualizacja, godz. 10:10

Niemal dokładnie w chwili publikacji niniejszego tekstu, mBank zaktualizował informację o awarii: "Można już logować się do aplikacji mobilnej Biura maklerskiego i składać zlecenia. Niestety nie działają eMakler oraz mInwestor w wersji na komputer. Pracujemy nad przywróceniem wszystkich rozwiązań" – czytamy w komunikacie na Facebooku.

Aktualizacja, godz. 10:38

Wszystko wskazuje na to, że mBank w pełni rozwiązał problem, z którym od około godziny spotykali się klienci. "Możecie korzystać z eMaklera w serwisie transakcyjnym i na aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia" – brzmi najświeższy komunikat banku. Równocześnie liczba raportów w serwisie downdetector spadła niemal do zera.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (23)