Awaria w ING – brak dostępu do aplikacji mobilnej i serwisu internetowego

Awaria w ING – brak dostępu do aplikacji mobilnej i serwisu internetowego

Awaria w ING – brak dostępu do aplikacji mobilnej i serwisu internetowego
10.10.2016 13:36, aktualizacja: 10.10.2016 13:52

Niedawno pisaliśmy o premierze nowej aplikacji mobilnej przeznaczonej dla klientów ING Banku Śląskiego, która wprowadzała między innymi obsługę BLIK-a. Niestety, w działaniu programu pojawiają się problemy – liczni użytkownicy zgłaszają brak możliwości wykonania w aplikacji podstawowych czynności.

Jak zwykle w takich przypadkach, miejscem, gdzie klienci najaktywniej wyrażają swoje rozczarowanie, jest oficjalna strona banku na Facebooku. Zwracają oni uwagę, że szczególny problem stanowi czas wystąpienia awarii, gdyż dziesiątego dnia miesiąca duża część z nich otrzymuje wynagrodzenie. Niestety, jak dotąd wszystkie komentarze banku utrzymane są w tonie podobnym do poniższego.

W praktyce nie działać ma dostęp do usług bankowych zarówno za pomocą serwisu internetowego, jak i aplikacji mobilnej: w pierwszym przypadku zobaczyć można komunikat informujący o błędnym loginie, w drugim aplikacja informuje o błędzie w pobieraniu danych. Klienci zarzucają także bankowi wcześniejszy brak oficjalnego stanowiska w tej sprawie, gdyż wcześniej mieli być jedynie informowani, że problemy z dostępem są efektem prac modernizacyjnych, a nie awarii systemu.

Co ciekawe, serwis Cashless.pl informuje, że dostęp do logowania jest możliwy za pomocą starszej wersji aplikacji mobilnej i serwisu, jednak część lwia funkcji jest tam nieaktywna.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (31)