r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Nowe Moje ING mobile dostępne – klienci ING w końcu mogą płacić BLIK-iem

Strona główna AktualnościOPROGRAMOWANIE

Na Androida, iOS-a i mobilnego Windowsa dostępna jest już nowa wersja aplikacji Moje ING mobile – można je już oczywiście znaleźć w naszej bazie. A przed aktualizacją nie ma się co wzbraniać, gdyż przynosi bardzo ważną nowość.

Mimo że w ciągu ostatnich miesięcy aplikacja dla klientów ING była systematycznie aktualizowania, a harmonogram prac narzucał szybką implementację kolejnych funkcji, to w Moje ING mobile brakowało możliwości, która od dawna oferuje konkurencja, a która cieszy się wśród Polaków coraz większym zainteresowaniem.

Chodzi oczywiście o obsługę BLIK-a. Dostęp do tych płatności można już uzyskać z poziomu głównego ekranu. Za pośrednictwem BLIK-a klienci ING mogą już zatem realizować transakcje w sklepach obsługujących polską platformę płatniczą, a także dokonywać wypłat z bankomatów w całym kraju.

r   e   k   l   a   m   a

Z innych nowości w tej wersji programu należy wymienić możliwość podglądu stanu karty kredytowej jeszcze przed zalogowaniem. Niewykluczone, że implementacja BLIK-a właśnie we wrześniowej aktualizacji jest powiązana z zapowiadaną na jesień premierą BLIK One Click, czyli funkcją autoryzowania transakcji za pomocą pacnięcia powiadomienia aplikacji mobilnej.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.