Awaria w T‑Mobile. Problemy z internetem (aktualizacja)
Klienci T-Mobile zaczęli masowo zgłaszać problem z internetem w serwisie downdetector. W ciągu kilku minut do serwisu spłynął ponad 1000 zgłoszeń, z których większość dotyczy dostępu do internetu mobilnego. Zgłoszenia spływają z całej Polski.
Trwa awaria T-Mobile dotycząca internetu mobilnego - wynika z lawinowo narastających zgłoszeń w serwisie downdetector. Klienci od kilkunastu minut zgłaszają zwłaszcza problem z internetem mobilnym. Może to oznaczać trudności z ładowaniem stron i obsługą innych elementów sieci, zwłaszcza za pośrednictwem smartfonów.
Raporty o problemach w T-mobile zaczęły spływać około godziny 8:15. W ciągu kilkunastu minut, w chwili pisania niniejszego tekstu, zebrano ich ponad 1190. Zgłoszenia spłynęły z wielu miast w Polsce, w tym Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Łodzi i Trójmiasta.
Warto pamiętać, że T-Mobile oferuje nie tylko usługi mobilne, ale także "domowy internet" oparty na LTE i 5G, więc w praktyce utrudnienia związane z transmisją danych mogą też dotyczyć klientów, którzy korzystają z takiej usługi.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Test Hisense 65U78Q PRO - najlepszy telewizor dla graczy do 6000 zł?
W tym momencie nie wiemy, jak długo potrwają utrudnienia w T-Mobile. Będziemy śledzić ten temat na bieżąco i aktualizować niniejszą publikację.
Aktualizacja, godz. 10:15
Liczba zgłoszeń awarii T-Mobile w downdetector znacznie spadła, ale wciąż utrzymuje się na poziomie kilkuset raportów. Możliwe więc, że nadal niektórzy klienci mają problemy ze sprawnym korzystaniem z internetu.
Aktualizacja, godz. 10:58
Liczba raportów spadła poniżej 50. Wnioskujemy więc, że awaria w T-Mobile została usunięta i co do zasady klienci mogą już korzystać swobodnie z internetu.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl