Klonowanie uszkodzonych dysków

(Już drugi wpis dzisiaj - nie dlatego, że mam za dużo czasu a dlatego, że tylko dzisiaj go mam)

Telefon z przychodni którą obsługujemy – jest problem – komputer się wyłącza, a od czasu do czasu restartuje. Diagnoza – uszkodzenie dysku – uszkodzone sektory. Klient wymaga aby dysk wymienić ale dane mają się zachować. Tego samego dnia komputer ma być sprawny i w pełni funkcjonalny.

Po dostarczeniu sprzętu okazuje się, że natrzaskana jest masa wirtualnych połączeń VPN do połączenia z serwerem + idywidualne konta użytkowników + programy do rejestracji i obsługi pacjentów.

Stopka w wydrukach tekstowych w Subiekcie GT

To mój pierwszy wpis na blogu więc napiszę krótko o czym będzie i jaki ma być jego charakter. Ale to dopiero na końcu wpisu.

Tematem przewodnim niech będzie zdanie z „Misia”

„Czy pomoże mi pan wynieść inkasenta?”

Dlaczego? O tym też później. Może nawet w innym wpisie.

Godzina W.

Piękne wiosenne przedpołudnie. Ptaszki ćwierkają, drzewa kwitną, słoneczko grzeje.

Wszystko to przerywa dźwięk dzwonka telefonu. Klient dzwoni, chce migrować z Subiekta 5 na Subiekta GT.