Facebook to już nie tylko Facebook. Ze studenckiego projektu wyrosło międzynarodowe przedsiębiorstwo, do którego należą najpopularniejsze aplikacje świata. Przyszła pora na nowe logo i nowe barwy. Świat musi się dowiedzieć, że WhatsApp, Instagram, Messenger i Oculus to także Facebook.

bEUKcMDF

Mark Zuckerberg pokazał nowe logo na swoim profilu na Facebooku. Co ciekawe, nie będzie to jedno logo w jednym kolorze. Nazwa firmy będzie dopasowywać się do aplikacji – we WhatsAppie zobaczymy zielone logo, na Instagramie różowo-pomarańczowe, a w usługach VR Oculusa czarne.

W praktyce będzie to wyglądać tak:

350329301109198228

Po co ten zabieg? Zuckerberg wyjaśnił, że chodzi o pokazanie, że wszystkie produkty należą do jednej firmy. W ten sposób użytkownicy aplikacji będą mogli dowiedzieć się, że zespoły budujące ich ulubione aplikacje społecznościowe należą do jednej firmy. Klienci powinni być tego świadomi.

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
Komentarze (24)
bEUKcMED