Nowa funkcja w aplikacji Millennium. Wielu klientów na to czekało
Bank Millennium wprowadził w swojej aplikacji mobilnej możliwość samodzielnej aktualizacji danych osobowych. Dzięki temu użytkownicy mogą to zrobić sami bez konieczności wizyty w oddziale. To kluczowa nowość dla cyberbezpieczeństwa klientów.
Aktualizowanie danych w banku jest kluczowym elementem utrzymania płynnej współpracy z instytucją finansową. Konsekwencją braku aktualizacji mogą być problemy komunikacyjne, opóźnienia przy udzielaniu kredytów czy realizacji kluczowych dyspozycji. Dlatego też ważne jest, by niezwłocznie informować bank o zmianach dotyczących miejsca zamieszkania, nazwiska, numeru telefonu czy wymiany dokumentu tożsamości - to ważne szczególnie pod kątem cyberbezpieczeństwa.
Podstawowe dane można zaktualizować w nowej wersji aplikacji
Bank Millennium uprościł ten proces, umożliwiając klientom aktualizację swoich danych za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Teraz, zamiast kontaktować się z infolinią czy odwiedzać oddział, wystarczy kilka minut na aktualizację adresu zamieszkania, numeru telefonu czy zdjęcia profilowego. Klienci mogą także dodać polski dowód osobisty w miejsce poprzednio używanego dokumentu.
- Sekcja Moje Dane to większa transparentność i przejrzystość. Klienci mają od teraz większe poczucie kontroli nad swoimi danymi. Zyskali wygodę zarządzania nimi z poziomu aplikacji. Zmiana pozwala nam równocześnie odciążyć nieco pracowników infolinii oraz naszych placówek. Będą oni mogli skupić się mocniej na realizacji i pomocy klientom w sprawach, które wymagają większej uwagi i zaangażowania - przekazał w komunikacie Ernest Lachowski, dyrektor Wydziału Detalicznych Platform Cyfrowych.
Konieczna aktualizacja do wersji 4.109
Bank Millennium nie tylko umożliwia szybką aktualizację, ale także przypomina o konieczności jej przeprowadzenia. Aby w pełni korzystać z nowych funkcji, klienci powinni zaktualizować aplikację do wersji 4.109. Wystarczy to zrobić wyszukując aplikację Millennium w sklepie Play lub Apple Store.