Blog (62)
Komentarze (4.3k)
Recenzje (0)
@przemo_liEpicka saga o niekompetencj Orange|Netia cz. 4

Epicka saga o niekompetencj Orange|Netia cz. 4

26.01.2013 12:45

Uwaga poprzednie wpisy z serii publikowałem pod tytułem:

Orange (TPSA) chce sprzedać internet... cz. X

Niestety poziom niekompetencji obu firm wymusił zmianę tytułu serii na bardziej wyrazisty.

Żyli długo i nieszczęśliwie.

Klient który chciał się uwolnić od dyktatury Netii napisał własnoręcznie wymówienie umowy (ta już przeszła na czas nieokreślony) na usługi telekomunikacyjne w zakresie świadczenia internetu po kablu.

Pismo zostało przyjęte, telefoniczna rozmowa z konsultantem opresyjnego reż... firmy, nastąpiła krótko po otrzymaniu tegoż. (Klient nie mieszka obok siedziby Netii, więc pismo poszło pocztą).

Udzielono nawet porad odnośnie możliwości przeniesienia numeru telefonicznego (gdyby klient chciał przenieść też telefon, pismo dotyczyło tylko internetu).

Bardzo długo i bardzo nieszczęśliwie.

Klient też udał się do siedziby Orange (ta jest blisko), w celu uzupełnienia dokumentów odnośnie świadczenia usług telekomunikacyjnych w zakresie internetu. Podając formularz do uzupełnienia, tak aby obie firmy mogły się dogadać i aby przerwa w świadczeniu usługi była jak najmniejsza.

Pech chciał, że konsultant nie wiedział nic o formularzu który tłumaczył klientowi. Przez co w miejsce gdzie klient powinien wstawić swoje dane, zalecił wpisanie danych Netii. (Włącznie z PESEL'em tejże firmy xD )

Ale nikt nie jest bez winy.

Z dwóch przednich akapitów wynikało by iż to Orange tym razem nie sprostał oczekiwaniom Klienta. A wręcz za osobą konsultanta wprowadził Klienta w błąd. Ale takie biało/czarne scenariusze rzadko się w prawdziwym życiu zdarzają. I tym razem nie było wyjątku od tej reguły.

Po dwóch tygodniach od telefonicznej rozmowy z konsultantem Netii, zadzwonił kolejny. Też w sprawie otrzymania pisma o wypowiedzenie umowy. Ten nic nie wiedział o poprzedniej rozmowie, ani o jej ustaleniach.

Podał zupełnie inną procedurę odnośnie przenoszenia internetu jak i telefonu. Prosił o ponowne przesłanie pisma z wypowiedzeniem usługi....

Konkurs!

W komentarzach proszę zgłaszać propozycję kolejnych gaf jakie obie firmy dokonają w tej sprawie!

Zgłoszenia będą rozpatrywane w 2 kategoriach:

  • Najbardziej pesymistyczna propozycja
  • Najbardziej trafna propozycja

Nagrodą będzie przyznanie tytułu* w następnym odcinku tej serii: "Najlepsz(y|a) wróżbit(k)a" "Największ(y|a) pesymist(ka)"

* i nic poza tym :P

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)