WhatsApp Premium. Skorzystają z niego nieliczni

WhatsApp Premium. Skorzystają z niego nieliczni10.10.2022 09:04
WhatsApp
WhatsApp
Źródło zdjęć: © Pixabay

WhatsApp Premium to nowy plan subskrypcyjny, który wprowadzany jest w popularnym komunikatorze. Będą mogli z niego skorzystać tylko nieliczni użytkownicy.

WhatsApp otwiera się na płatne subskrypcje. WhatsApp Premium nie będzie jednak skierowany do wszystkich użytkowników. To rozwiązanie stworzone z myślą o klientach biznesowych, którzy wykorzystują WhatsAppa do komunikacji w ramach prowadzonej przez nich działalności.

Jak czytamy w serwisie wabetainfo.com, właśnie wydawana jest nowa wersja WhatsAppa, w ramach której możliwe będzie skorzystanie z subskrypcji premium. Ma ona przynieść użytkownikom biznesowym nowe możliwości. Nie ma tu jednak mowy o rewolucji, ani o funkcjach, bez których korzystanie z WhatsAppa byłoby jakkolwiek utrudnione.

W ramach WhatsApp Premium użytkownicy biznesowi otrzymają w zasadzie dwie funkcje. Pierwsza z nich to możliwość podłączenia jednego konta z dziesięcioma urządzeniami. Można sobie wyobrazić, że będzie to szczególnie użyteczne na przykład w przypadku osób pracujących w dziale obsługi klienta. Trudno wyobrazić sobie wykorzystywanie tej nowinki w pracy o innym charakterze.

Druga z funkcji, z których będzie można skorzystać w ramach płatnej subskrypcji to możliwość generowania firmowego linku w formie wa.me/nazwafirmy. Ma to ułatwić klientom zapamiętanie linku i zwiększyć skuteczność komunikacji. Link może być zmieniany raz na 90 dni. Warto pamiętać, że w przypadku rezygnacji z korzystania z abonamentu premium, link przestaje działać, co oznacza, że może przejąć go inny użytkownik WhatsAppa.

To wszystkie funkcje, które oferuje płatny WhatsApp. Trzeba jednak pamiętać, że jest to subskrypcja opcjonalna. Klienci biznesowi nadal będą mogły korzystać z WhatsAppa bez konieczności uiszczania opłat.

Karol Kołtowski, dziennikarz dobreprogramy.pl

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)