Wkrótce nowość w PeoPay: klienci Pekao zapłacą za parking i autobus telefonem
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Bank Pekao S.A. zaktualizuje swoją aplikację PeoPay, dzięki czemu klienci będą mogli skorzystać z nowej metody płatności za usługi transportowe w blisko 200 polskich miastach. Chodzi o współpracę ze SkyCash, która pozwoli używać PeoPay w telefonie m.in. do płacenia za bilety komunikacji miejskiej czy opłacać parkowanie. To ma być koniec z szukaniem parkomatu, biletomatu czy drobnych pieniędzy.
Pekao na razie nie podaje kiedy dokładnie nowe opcje trafią do aplikacji mobilnej PeoPay, ale należy się tego spodziewać niebawem, a dokładniej w III kwartale 2021 roku. Nowa funkcja to rozszerzenie wprowadzonej stosunkowo niedawno integracji z systemem Autopay, który pozwala klientom Pekao płacić za przejazdy autostradami.
Możliwość opłacania postoju z poziomu aplikacji bankowej powinna się spodobać przede wszystkim kierowcom, którzy będąc z dala od samochodu decydują, że postój musi być dłuższy. Klienci banku będą mogli także przedłużyć parkowanie w dowolnym momencie, nie wracając do samochodu, a korzystając z funkcji start-stop zapłacą jedynie za faktyczny czas postoju – czytamy w informacji prasowej.
"SkyCash od wielu lat rozwija swoje usługi i zbudował pozycję lidera na polskim rynku. Partnerstwo z Bankiem Pekao S.A. jest owocem decyzji o udostępnieniu usług SkyCash dla zewnętrznych podmiotów" – tłumaczy Jarosław Mazek, Prezes Zarządu SkyCash Poland S.A. "Klienci Banku Pekao S.A. jako pierwsi skorzystają z nowego otwartego systemu dającego dostęp do największej sieci parkingów i biletów komunikacji miejskiej" – dodaje.
Aplikacja PeoPay na Androida oraz iOS-a jest dostępna w naszym katalogu oprogramowania.