Microsoft wprowadza obowiązkową weryfikację legalności

27.07.2005 18:57, Autor: Leszek Kędzior (Krogulec), Kategoria: News
NewsImage

Microsoft wprowadził obowiązkową weryfikację legalności systemu operacyjnego przy pobieraniu programów i uaktualnień. Dostęp do poprawek z zakresu bezpieczeństwa, wbrew wcześniejszym obawom, nie będzie jednak ograniczany. Jednocześnie startuje finalna wersja specjalnej oferty Microsoft "Dodatki dla oryginalnego systemu Windows", która w fazie pilotażowej rozpoczęła się 10 miesięcy temu. W ramach niej posiadacze legalnych kopii systemu Windows mogą otrzymać m.in. oprogramowanie o szacunkowej wartości 450 dolarów.

Zmodyfikowany został proces potwierdzania autentyczności przy pobieraniu plików ze stron Microsoft. Podczas pierwszych odwiedzin na witrynach Microsoft Download Center, Windows Update oraz Microsoft Update, w celu pobrania plików, niezbędne będzie przeprowadzenie weryfikacji za pośrednictwem kontrolki ActiveX (dla przeglądarek Internet Explorer) lub niewielkim narzędziem GenuineCheck (dla wszystkich przeglądarek). Jak informuje producent, weryfikacja jest anonimowa i ma jedynie wykazać (bądź nie) autentyczność posiadanego oprogramowania. Warto zaznaczyć, że weryfikacja nie będzie potrzebna dla automatycznych uaktualnień bezpieczeństwa realizowanych przez Aktualizacje Automatyczne wbudowane w system operacyjny.

Równocześnie z wprowadzonymi ograniczeniami dla posiadaczy pirackich kopii systemu operacyjnego rozszerzana ma być oferta bezpłatnych dodatków dla posiadaczy oryginalnego oprogramowania. W chwili obecnej oferta dla polskich użytkowników zawiera ponad 20 pozycji m.in. pełną wersję programu KoktajlBar firmy G DATA Software, program graficzny Photo Story 3 produkcji Microsoft oraz szereg innych programów - część z nich to jednak przedłużone triale z 30- lub 90-dniową licencją lub programy dostępne za darmo dla wszystkich użytkowników jak np. Windows Media Player 10. Ofertę uzupełniają takie programy jak Microsoft AntiSpyware (beta) - aplikacja do ochrony przed oprogramowaniem szpiegującym i inne mniejsze narzędzia. Jak szacuje producent, łączna wartość tych programów to około 450 dol.

Rozszerzono i zmodyfikowano także stosunkowo mało znaną w nszym kraju ofertę dla posiadaczy pirackich kopii systemu operacyjnego, którzy nieświadomie zakupili podrobione oprogramowanie (pisaliśmy o niej kilkukrotnie). W ramach niej posiadacze systemów Windows XP w wersjach Home Edition i Professional, którzy nie przejdą pozytywnie procesu weryfikacji, a wypełnią specjalnie przygotowany formularz i dostarczą do Microsoft dowód zakupu oraz podrobione nośniki CD, otrzymają bezpłatnie oryginalną kopię Windows XP. Należy przypuszczać, że ta oferta (tak jak dotychczas) dotyczy wyłącznie umiejętnie podrobionych egzemplarzy, a nie ewidentnych "piratów" takich jak np. płyty CD-R).

Nowością jest natomiast oferta dla użytkowników pirackich kopii, którzy będą mogli nabyć (prawdopodobnie pełną wersję) systemów Windows XP Home w cenie 99 dol. lub Windows XP Pro za 149 dol. po przesłaniu do Microsoft wypełnionego formularza wskazującego źródło pochodzenia nielegalnego oprogramowania. Formularze należy nadsyłać na adres Zespołu Identyfikacji Produktu Microsoft, 01-680 Warszawa 14, skrytka pocztowa 80.

Źródło: Microsoft
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (43)  

Avatar
dziq (niezalogowany) | 27.07.2005 19:03#1

jak zbili......

Avatar
Quest-88 (niezalogowany) | 27.07.2005 19:14#2

"Równocześnie z wprowadzonymi ograniczeniami dla posiadaczy pirackich kopii systemu operacyjnego rozszerzana ma być oferta bezpłatnych dodatków dla posiadaczy oryginalnego oprogramowania. W chwili obecnej oferta dla polskich użytkowników zawiera kilkanaście pozycji"

Te aplikacje to chyba żart!! Takie dodatki jak "Internet Explorer Multimedialne szkolenie" to ja mam gdzieś!! :[

"mając jednocześnie świadomość, że ich system posiada opcje, właściwości i parametry zgodne z ich oczekiwaniami.."

LOL/ROTFL, - żenada

Już widzę jak piraci oddaj swoje windowsy za 50 gr i kupuja orginaly za 150 dolców

A co do tematu... BARDZO DOBRZE..! Większa szansa dla Novella :-) Mam nadzieję, że pirackie wersje Windows nie będą mogły ściągać aktualizacji...!!

"„Dodatki dla oryginalnego systemu Windows” w ramach której posiadacze legalnych kopii systemu Windows mogą otrzymać m.in. oprogramowanie o szacunkowej wartości 450 dolarów."

Rozumiem, że posiadając orginalny Windows98 mam prawo do dodatkow za 450$ ??

Avatar
kazuja (niezalogowany) | 27.07.2005 20:42#3

Zaraz wypale płytkę z windowsem, dodam nadruk i wysyłam, jak mi przyślą oryginała to pchnę za 100 dolców

Avatar
Tomek (niezalogowany) | 27.07.2005 21:32#4

Witam wszystkich.
Chciałbym dodać swoją opinię na temat działalności MS. Dobrze się stało, że Microsoft wprowadził ten proces weryfikacji systemów. Bo tak naprawdę piractwo to kradzież własności intelektualnej. Przecież nie trzeba mieć Windowsa za 1300 zł. Można też mieć system za 360zł jak choćby wersję Home Edition.
Tak samo inne programy też można mieć legalne. Mój komp. zawiera 100% oprogramowania legalnego i jestem z tego bardzo zadowolony.
Ciekawe czy ktoś byłby zadowolony jakby jego pracę np. magisterską skopiowano w tysiącach kopii. Microsoft powinien zablokować wszystkie pirackie Windowsy.
Na prawdę instalujmy legalne oprogramowanie.

Avatar
brudas (niezalogowany) | 27.07.2005 23:23#5

Pracę magisterską? Przecież Windows to swego rodzaju zlepek skradzionych i opatentowanych wcześniej pomysłów. Zresztą tyle się o tym mówi...

Avatar
Mirek (niezalogowany) | 27.07.2005 23:34#6

Tomeczku obudz sie!!!!! Co Ty piszesz człowieku?? W takich czasach??? Brak kasy zmusza ludzi do kupna piratów!! Gdyby społeczeństwo było wmiare bogate....pewnie wiekszoś posiadałoby legalne programy!! Ale gdy bieda doskwiera..to sam wiesz jak jest!! Pozdrawiam

Avatar
Konar (niezalogowany) | 28.07.2005 1:00#7

Wiesz co Tomek ? My Polacy mamy to gdzieś że masz 100% legalności... Wiesz gdyby mnie było stać na windowsa xp żeby se tak kupić jak bułke czy chleb to czemu nie!? Ale To jEST POLSKA Rozumiesz?? Wysokie podatki, duże ceny a małe płace... Jak mamy rodzine wyżywić, czy dać dziecku pare groszy.... a co dopiero kupic kuca fak orginała?? A idź ...... z tą swoją orginalność cytuje "Mój komp. zawiera 100% oprogramowania legalnego i jestem z tego bardzo zadowolony" a idź mi z tąd... Pewnie okradasz porządnych ludzi, bo w Polsce to bez okradania kogoś nie można być bogatym...

Avatar
Zenek (niezalogowany) | 28.07.2005 8:50#8

Jeśli komuś bieda doskwiera to nie kupuje komputera. Poza tym jesli ktos odkreci od Twojego samochodu koła to jest źle ale jak niezaplaciles i uzywasz to dobrze ;)
Ech, to nie Polska jest do dupy tylko Polacy.

Avatar
tinyger (niezalogowany) | 28.07.2005 9:04#9

nie kazdy musi jezdzic mercedesem. Jak mnie na niego nie stac to jezdze komunikacja miejscka. A mam bardzo duzo legalnego softu (jak Tomek). Szukacie usprawiedliwiania sie a nie argumentow. Pewnie kazdy, ktory pisze, ze tak ciezko w polsce posiada super wypasiony komp za 4-5kzl ale systemu operacyjnego juz nie kupia. Poza tym nikt nie kaze go uzywac. jest wiele darmowych "zamiennikow".

Avatar
M@ster (niezalogowany) | 28.07.2005 11:03#10

Pokaz mi tych WIELE darmowych zamiennikow windowsa? wprost jestem ciekaw... tylko mi o linuxie nie pisz bo to nie zaminnik...

Avatar
eh (niezalogowany) | 28.07.2005 11:19#11

Ale nikt nie wspomniał, że system weryfikacji jest niedopracowany! Narzędzie Microsoft GenuineCheck nie spełnia swojej roli. Nawet na "piratach" system weryfikacji nie działa, podaje się kod wygenerowany dzięki GenuineCheck i tyle. Ciekawe czy to zmienią.

Avatar
Misio (niezalogowany) | 28.07.2005 12:12#12

W sumie nic mie nie obchodzi to co oni se wymyślili bo w kompie mam tylko SP1 i jakąs latke na blastera. Innych "uaktualnień" nie mam zamiaru instalowac bo jak widać system jest coraz większy i jeszcze bardziej dziurawy. A na zamiennikach panie mundralo nie dziala wiele programów które niestety czasem są potrzebne ;].


Myślcie zanim coś napiszecie. A legalne oprogramowanie kosztuje z 70% kompa ;]. I ktoś pisał o wersji HOME za 300zł ?? Czy ta osoba ma coś z głową ?? to jest wersja OEM a mój kumpel jak by sobie kupił taką to by z 600 zł wywalił na gówniane systemy dlaczego ?? bo spece w serwisie dwa razy mu dali USZKODFZAONĄ płyte główną z którą ponoć było wszystko OK. ( W sklepie PTR taka antyreklama ich fuszerki ) Więc myślcie zanim coś napiszecie bo mózgi wasze chyba są miejsze od mrówczych.

Avatar
Tomek (niezalogowany) | 28.07.2005 14:22#13

Konar co ty gadasz. Nie trzeba okradać ludzi żeby mieć legalny Soft. Wystarczy stosować programy freware. Są one również dobre jak oryginały. Chcieć to móc.

Avatar
willy (niezalogowany) | 28.07.2005 16:14#14

"Warto zaznaczyć, że weryfikacja nie będzie potrzebna dla automatycznych uaktualnień bezpieczeństwa realizowanych przez Aktualizacje Automatyczne wbudowane w system operacyjny." wiec updejty nadal bedzie mozna normalnie sciagac, a na te ich programy za 450 dolcow s*** [ moga mi te kase dac to sobie kupie porzadne programy]
Co do piractwa, to jezeli bedziemy zarabiali tyle ile w innych krajach unii wtedy mozemy rozwazyc mozliwosc kupienia oryginalnego proga, ale nie teraz kiedy bezrobocie i kazdy liczy jak przezyc do 1szego.

Avatar
Gallus (niezalogowany) | 28.07.2005 19:41#15

Microsoft myśli chyba że na całym świecie sie zarabia tyle co u nich. Po za tym mieć lewego systema to nie okradanie Microsoftu to przymus w naszym kraju. A ten co powiedział że "jeśli kogoś nie stać na system to niech nie kupuje kompa" . Ja rok spłacam kompa i odkładam każdy grosz a i tak jeszcze musze 400 zł zabulić. I jak sobie pomyśłe że mam wybulić conajmniej 350 zł za Home Edition to poprostu przestane używać aktualizacji zabezpieczeń.

Avatar
botafogo (niezalogowany) | 29.07.2005 3:58#16

@Zenon. Takie gadki to ty zachowaj na spotkania wyborcze partii która ma nazwę podobną do urządzenia znajdującego sie w toalecie,które jest przydatne które podczas sikania.

Avatar
Tomek (niezalogowany) | 29.07.2005 12:15#17

Do Gallus. To jest właśnie głupie myslenie ludzi. Lewy system to prymus a nie okradanie. Śmiechu warte. Za kompa dałeś pewnie ponad 2 tyś, ale system może być piracki? Dziwne myślenie.

Avatar
Err0r (niezalogowany) | 30.07.2005 0:06#18

Kolejny raz M$ udowodnia że nie potrafi zrobić czegoś porządnie.Cała ta akcja jest o kant dup.. rozbić i jest tylko propagandowym bełkotem M$.
Nie trzeba stosować żadnych wyrafinowanych technik aby obejść weryfikacje legalności OS na WU czy MU i dokonać może tego każdy myślący user WinXP.
Wystarczy przyjrzeć się zarządzaniu dodatkami i ruszyć szare komórki.

Avatar
Sati (niezalogowany) | 01.08.2005 13:11#19

Zgadzam się, że piracki system to kradzież własności intelektualnej i jest to poporostu przestępstwo... Ale coż Microsoft nie działa fair... ja posiadałem legalną wersją Win98, jadnak jak się okazuje część programów już w ogóle nie chodzi w tej wersji, nawet sam M$ wydając swoje programy (Windows Media Player, Internet Explorer i reszta) olał wszystkich urzytkowników. No cóż okres technicznej pomocy trwa pięć lat i potem martw się sam... niedługo minie pięć lat od wydania XP no i cóż koniec tego dobrego...
A dla tych w "stuprocentowo" legalnych powiem, że wszystkie inne programy przeze mnie urzywane są freeware'owe... A Linuksa nie mogę urzywać z przyczen technicznych... no i poza tym mój komp ma z 5 lat i dopiero w tym roku zrobiłem małą modernizację...
Drugi aspekt to bezpieczeństwo systemów Windoza... Jeśłi mam kupić program to chciałbym by działał stabilnie i bezpiecznie, jeśłi za niego płacę to rządam - a w przypadku OS-ów MS ciagle nowe dziury i inne problemy...

Jeśli M$ ma nas w *** to mu też go tam miejmy...

Avatar
Jacek (niezalogowany) | 02.08.2005 14:14#20

Polska to jest państwo w państwie. Kazdy okrada kazdego jak sie da. Tylko jak wstaniesz pewnego dnia i komp nie połączy sie z netem to bedziesz zdziwiony. Piracko XP nie działa, a dlaczego?? Jak byś miał legala to Microsoft miałby kase na nowsze prog i zabezbieczenia orza dopracowania systemu. A tak z *** maja wyjac kase i działac??
Ja mam Homa (legal) jestem zadowolony oraz spokojny iz wszystko bedzie działac. Jak sie kompa dostaję gratis w prezencie to sie nie docenia go, tylko bujana że masz kompa.ja musiałem zapłacic 380zl za system ,ale jest mi komp potrzebny do pracy i nie moge pozwolic na brak sprawnego kompa. Profesional mało sie rózni od Homa.Nik na 100% nie wykorzystuje do końca i wszystkiego w Pro wiec do celów domowych wystarczy Hom. Znam sklepy komuterowe które maja Home i nie narzekaja i jeszcze twierdza że go do końca (na maksa) nie wykorzystuja. Pro jest dla firm a nie do domu dla bujany.

Avatar
Marcin (niezalogowany) | 03.08.2005 8:07#21

Jacek co ty chrzanisz ?? "Jak byś miał legala to Microsoft miałby kase na nowsze prog i zabezbieczenia "
buuuuuahahahhahahaha !!!!!!!
A zapoznałbyś się z wynikami finansowymi MS co, zamiast takie głupoty pisać...
Po za tym to jest kwestia maksymalizacji zysku a nie jakości, i jak się ma dominującą pozycję na rynku to można mieć większy zysk przy gorszej jakości

Avatar
Paweł PW (niezalogowany) | 08.08.2005 13:35#22

Do ludzi o poglądach podobych do Tomka: jesteście w mniejszości :) Legalni userzy windowsów w Polsce to zazwyczaj prywatne firmy, które boją się kontroli lub filie zachodnich koncernów czy banków. Domowi userzy to tylko dobrze zarabiający ludzie i ci co kupili windowsa razem z kompem w zestawie, bo inaczej nie można było.

Avatar
buster (niezalogowany) | 09.08.2005 18:22#23

Racja, gdyby nie win przy zakupie kompa to tak by bylo.
Itak si ju| MS dorobiB jeszcze mu malo, piractwo bylo jest i zawsze bedzie.

Avatar
NXT (niezalogowany) | 10.08.2005 13:01#24

Podobaja mi sie te komentarze ... wszystko OK ... Home Edition 360 w oem ... tylko jeszcze doczytaj co oznacza oem ... ni mniej ni wiecej to ze jezeli ktorys z kluczowych podzespołów kompa (HDD, MB) wymienisz ... bo chcesz miec lepsze to wraz z ich wymiana wez zakup kolejna WXPH za 360 pln ... bo stary ci jakby sie nie zaktywuje ... M$ rulez ...

Avatar
Stanisław (niezalogowany) | 15.08.2005 8:19#25

Widows w wersji Home jest dość drogi, w moim mieście za Win 2000 w sklepie gostek warczy 630 zl a za staroć 95 około 200 łącznie z vat - co się zaś tyczy innych systemów alternatywnych to poza linuxem jest jeszcze QNX, BeOS i WB - choć zabawa zaczyna się dopiero od wersji 3.9 kick 3.1

Avatar
tortilla (niezalogowany) | 04.10.2005 22:51#26

Spójrzcie na ostatni akapit tekstu - jest tam oferta dla userów pirackich kopii systemu. Tym razem mały miętki apeluje aby donosić na źródła nielegalnego oprogramowanie w zamian za możność nabycia "legala za nieduże piniędze". NO ******* !!! tego to już za wiele, żeby w moim kraju jakiś ******* Gates promował konfidencję i to w majestacie prawa???

Avatar
ted (niezalogowany) | 26.01.2006 1:28#27

mam pirackiego xp nie wstydze sie tego .wstydze sie że mieszkam i pracuje w kraju w którym przez 1 miesiąc nie mogę zarobic na legalny system xp

Avatar
Uzytkownik (niezalogowany) | 13.04.2006 21:49#28

A ja popieram Tomka w tym, że należy mieć legalne oprogramowanie.
Jeśli ktoś nie ma x zł na komercyjne oprogramowanie jest jeszcze wolne lub darmowe - i to nie tylko wtedy, gdy nie mamy pieniędzy.

>
> mam pirackiego xp nie wstydze sie tego .wstydze sie że mieszkam i pracuje w kraju w
> którym przez 1 miesiąc nie mogę zarobic na legalny system xp
>

A ja wstydzę się zyć w kraju, gdzie ludzie nie wstydzą się kraść lub oszukiwać...

Avatar
RamireZ (niezalogowany) | 13.04.2006 22:18#29

NXT Ale ******* opowiadasz Jak w kompie z systemem OEM zmienisz płyte lub dysk i masz problem z autoryzacją systemu poprostu dzwomisz do Microsoftu PL nr 0 801 ........ i oni ci podzdzą nowy klucz aktywacyjy

Avatar
ŻbiQ (niezalogowany) | 14.04.2006 9:18#30

Ja np. spłacam kompa od półtora roku mam pirata i głęboko w ***** MS !!
Pozdro

Avatar
Master_zonk (niezalogowany) | 14.04.2006 11:22#31

nie fair jest to że miałem Win Me i straciłem swoje wszystkie dokumenty. 2 razy wymieniali mi dysk twardy i 3 razy płytę główną. Dobrze że wszystko było na gwarancji. Przez tego M$ Syfa straciłem swoją pracę maturalną. GRRRRRRRRR. Win Me był legalny. Chciałem dobrze. Ale nie, niech to szlag. Tylko kasę potrafią brać. A ilu userów ma szkody związane z zawieszaniem się czy nieprawidłowym działaniem systemów operacyjnych. Tyle kasy za taki szmelc

Avatar
Max (niezalogowany) | 14.04.2006 12:08#32

Ludzie ocknijcie sie! Burżuje jak się nie patrzy! I co z tego że masz 100% legalnego kompa- nie dość ,że mam to gdzieś to jeszcze pewnie ściema. A co mp3 to niemasz? Filmow nie ogladasz? Ebookow nie czytasz? To tez wartosc intelektualna. A i jeszcze daj mi zamienniki do photoshopa CS2 bo jakos na necie nie moglem znalezc I nie wyszyscy maja kompy za 4-5k . Ja mam cos za okolo 500zł ale i tak sie ciesze ze cos mam....Przejrzyjcie wreszcie na oczy

Avatar
drakon (niezalogowany) | 15.04.2006 11:28#33

Jest wiele firm które użytkownikom domowym dają programy za darmo,
chocby programy antywirusowe, firewalle i.t.p i jakas działają. Jakby producenci wreszcie zaczeli tworzyc software na inne systemy operacyjne np Corel i Adobe to moze rynek by sie zmienil i zmusilo by do Microsoft i zmiany cen swojego oprogramowania. To jest jak w naszej cudownej TP nie ma w zasadzie zadnej konkurencji to sobie robi co chce o jakosci uslug nie wspomne. Pozdro

Avatar
PIRAT (niezalogowany) | 16.04.2006 14:47#34

wartosc intelektualna ma dla kazdego inna wartosc dal mnie windows xp sp2 na ktorym siedze nie ma zdnej wartosci zalezy mi na nim jak na wczorajszym deszczu :) na szczescie posiadam jeszcze drugi system :) o wiele lepszy niz wingroza a co do visty to bardziej juz wole xp niz viste kibel ten system

Avatar
pirat (niezalogowany) | 17.04.2006 18:26#35

Mam windowsa xp pirata od dwóch tygodni ukazuje sie komunikat że padłem ofiarą piractwa komputerowego ...... fakt sam sie na to godziłem !!!! Włączam neta komunikat znika i niczym sie nie przejmuje !!!!!!! Jak będzie mnie stać żeby kupić sobie oprogramowanie legalne to sobie kupie i zadam wam pytanie czy coś się zmieni ....... ???

Avatar
zxc (niezalogowany) | 18.04.2006 11:32#36

Macie komputery warte przynajmniej 2500zl, macie internet - placicie za niego, telefon, komorke i mowicie ze Polska, podatki ipt itd nie mozecie kupić Windowsa - przecież to śmieszne jest! Ja tylko czekam na to by w każdym kompie był Windows w wersji OEM preinstalowany - inny wybor Linux. 360zl to wcale nie tak duzo skoro system uzywacie okolo 5 lat i NIE musicie go zmieniac! Trudno uzbierac tak duzo?

Avatar
Wojtas (niezalogowany) | 03.05.2006 22:58#37

Kupiłem laptopa na Allegro i miał mieć legalnego Win xp. Po uaktualnieniach okazało się ze to pirat.
Zainstalowałem sobie linux suse 10. Przegladarka internetowa to Mozilla 1.7.12. Działa super a jakość grafiki jest dokładnie taka sama jak w Windowisie xp. Prawda jest, ze niektore przegladraki pod linuxem nie mają tak wyraznej grafiki. Polecam najnowsza Mozille!
Dodtakowo macie open office pl, ktore czytaja wersje MS Office i potrafia zapisywac w formacie az do MS office 2000.
LUDZIE !!! I TO WSZYSTKO ZA DARMO!!!

Juz dawno wiadomo, że Microsoft zarabia tylko na kopiowaniu plyt. Ich kody sa skrzetnie ukrywane bo sie wstydza pokazac ten balagan. Potrzebuja miesiecy na zalatanie luk bezpieczenstwa w systemie.

Czy słyszeliscie kiedykolwiek o CC, czyli Common Creatives. Jest to przeciwienstwo praw wlasnosci. Wlasnie dlatego linux jest za darmo. Za kilka lat zobaczycie upadek kolosa na glinianych nogach. Microsoft Billa Gatesa w koncu bedzie mial klopoty finansowe. I nie beda juz placic takich honorariow partaczom.

Zacznijcie od zainstalowanie nowej Mozilli na waszym Windowsie i zobaczcie jaka jest fajna, bezpieczniejsza od Explorera. Jesli sie wam sposoba, to zacznicie od linuxa suse 10 lub Mandriva 2006. Są tak samo funkcjonalne jak Windows i za darmo.

Avatar
panther (niezalogowany) | 16.05.2006 23:16#38

Mojm zdaniem chca za duzo za te windowsy nie stety niestać mnie na nowego za 400 zł ledwo poskładałem kompa a co dopiero kupować oprogramowanie ale udało mi sie wgrać oprogramowanie orginalne. Ale jak by winXPKI kosztowały troszke mniej mógł bym kupić ale za takie pieniadze niech sie stukną nie jestem milionerem i mam dużo innych wydatków wiec niestety jade na kopi która pozyczyłem od kolegii i musiałęm dzwonić o aktywacje dzieki bogu działa :P

Avatar
cichym (niezalogowany) | 20.05.2006 15:52#39

kolego zxc dlatego mam kompa za 2500 bo nie musialem wyje....... 600 stow na xp prof. i mialbym rupcia za 1900

Avatar
luluz (niezalogowany) | 01.06.2006 17:59#40

pewnie ze kazdy powinien miec legalny windows,i pewnie kazdy by go mial gdyby kosztowal np 50zł
.taki stsem mialo by 10 na 10 osób anie jak terz 1 na 30,Jak sie dobrze policzy to i tak Bil bylby do przodu 10x50=500 500x3=1500 a 1x560 . 30 osob zrobilo by 1500zł a tak 30 osob robi 560... i co sie bardziej oplaca. Przeciez lepiej walic kase na nowe wersje aktywacjii zabezpieczen legalnosci i tp .Trzeba po prostu zrobic tak zeby piractwo sie nie oplacalo tylko tak mozna je wyeliminowac.....pewnie ze nawet 50zł to duzo ale ja dla swietego spokoju bum sobie takiego windowsa zakupil......

Avatar
anonim (niezalogowany) | 02.08.2006 0:11#41

ejj mialam ta wersje antispyware i bnagle mi nie dziala i sie pluje o aktualnienia???? kurde ten program byl debesciacki i nagle mi nie dziala :[
microsoft tylko zycie utrudnia

Avatar
bolo (niezalogowany) | 15.11.2006 23:54#42

A ja kupilem mambe

Avatar
oskar197@interia.pl (niezalogowany) | 20.01.2010 19:06#43

Nie mogę zweryfikować adresu, bo nie mam z jakiegoś powodu "USŁUGI CZŁONKOWSKIE PASSPORT" Czy coś w tym stylu i mogę przeprowadzić czynności wymaganych przez Windows.
Bardzo proszę o pomoc. z góry serdecznie dziękuje za pomoc:-)
pozdrawiam
Ps: System jest w pełni legalny !!!

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Testujemy: Manta Smart TV Box

Internet w telewizorze
Recenzja nowego iPada

Rewolucja czy stagnacja?
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av