r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

NVIDIA GeForce GRID — by lepiej grało się w chmurze

Strona główna Aktualności

Zauważając rosnącą popularność strumieniowania gier z chmury na różnorakie urządzenia, na których normalnie nie moglibyśmy uruchomić wymagających sporej mocy obliczeniowej tytułów, firma NVIDIA zapowiada sprzętowe rozwiązanie, polepszające jakość doznań płynących z zabawy. Procesory GeForce GRID znacznie zredukują opóźnienia na linii serwer — klient, co przełoży się na płynną rozgrywkę.

Oferta skierowana jest do dostawców treści z chmury. W najbliższej przyszłości korzystać mają z niej już chociażby Gaikai, szykujący się do rychłego przeskoku także na telewizory z funkcjami multimedialnymi, czy Ubitus i Playcast. Oparte na technologii Kepler NVIDIA GeForce GRID ponoć zapewnia wrażenia zbliżone do obcowania z konsolą, w tym sensie, że używanie kierunków oraz przycisków na kontrolerze praktycznie natychmiast przekłada się na akcję widoczną na ekranie.

Niewykluczone jest równocześnie, że gigant z Santa Clara w niedalekiej przyszłości sam spróbuje zmierzyć się z tematem grania w chmurze, oferując nielimitowany dostęp do szerokiej biblioteki tytułów przy w miarę przystępnej opłacie miesięcznej. Wsparcie dla platformy wyrazili już tacy producenci jak Epic Games, Capcom lub THQ.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.