Rzut okiem na Windows 7 E

28.07.2009 13:33, Autor: Wojciech Kowasz (Docent), Kategoria: News
NewsImage

Windows 7 E to owoc wielu lat przepychanek pomiędzy Microsoftem a władzami antymonopolowymi - specjalna wersja systemu pozbawiona całkowicie Internet Explorera, która zapowiedziana została by rozwiązać spór z Komisją Europejską. Windows 7 E ma być jedyną wersją sprzedawaną w europejskiej strefie ekonomicznej, nie będzie możliwości nabycia Windows 7 w wersji pełnej, takiej jak np. w USA. Niedawno jednak pojawiły się informacje, że być może uda się uniknąć tego podziału, a zamiast usuwania Internet Explorera z systemu Microsoft zaoferuje ekran wyboru przeglądarki po instalacji systemu.

Tak czy inaczej na dzień dzisiejszy nadal Windows 7 E pozostaje "w grze". Zapraszamy więc do lektury naszego najnowszego artykułu Rzut okiem na Windows 7 E, w którym sprawdzamy, jak wygląda Windows 7 bez Internet Explorera, jakie są konsekwencje braku przeglądarki i jak samodzielnie ją zainstalować.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (58)  

Avatar
Sławek (niezalogowany) | 28.07.2009 13:46#1

Ktoś, kto nie zna sprawy teraz pomyśli, że to KE nakazała MS wydanie specjalnej wersji Windows na rynek Europy, a w niej nie miałoby być IE. ;-)

Avatar
Lopek (niezalogowany) | 28.07.2009 13:46#2

Oddajcie nam stocznie huty kopalnie i IE

Avatar
Arturjo (niezalogowany) | 28.07.2009 14:00#3

Haha! Lopek! Dokładnie, zgadzam sie z Tobą w 100%! Taka prawda :)

Avatar
Autor Treść (niezalogowany) | 28.07.2009 14:03#4

"specjalna wersja systemu pozbawiona całkowicie Internet Explorera" false

Autor tego tekstu szuka sensacji, w 7 e nie będzie "pozbawiona całkowicie ie" jedynie wzbogacona o funkcje włącz wyłącz Internet Explorera - domyślnie wyłączony, np. w USA w wersji "pełnej", nie będzie tej funkcji.

Avatar
hellhammer (niezalogowany) | 28.07.2009 14:03#5

@Sławek no bo przeciez komisja europeijska tak nakazal,to nie wymysl ms takie beretey.
Popier... sie w glowie tym ke tyle problemow zeby zianstalwoac sobie przegladarke,wkoncu windows to system ms wiec maja prawo zadecydowac czy beda mieli w niej ie8 czy nie.
Stany jakas nie maja z tym prooblemow ale oczywisce ke juz musiala sie dopier....

Tak smao koles z opery,uzywam sam opery ale koles co wyprawia teraz jest absuredem cdoczepil sie do ikonki ie ze jest zabrdzio znana i ze ludzie znaja ja z windowsa i beda ja wybierac, a h.. mu do tego co kto bedzie wybieral,chyba klient ma decydowac co che jak woli ie8 od opery to jego spraa.sami mogli wymyslic jakas lepsza ikonek albo swoj system.
Nie kazdy ma czas bawic sie z dosinatlowwyaniem przegladarki i to jeszcze widac z duzym problemem.
Ale widac ke nie liczy sie z dobrem klientow tylko zeby napchac sobie kase w w kiesznie.

Avatar
Ktos (niezalogowany) | 28.07.2009 14:06#6

I bardzo dobrze tak KE. Nie można wprowadzać bezsensownych nakazów.
Ciekawe dlaczego jeszcze nie nakazali, aby M$ usunął, notatnik, kalkulator, itp. programy.

Avatar
Virtual_ManPL (niezalogowany) | 28.07.2009 14:12#7

IE na stos !!! ;D

Avatar
szon (niezalogowany) | 28.07.2009 14:26#8

Zainstalowałem WIndows 7 i jest po prostu nędzny. Przy KDE 4.3 wygląda wręcz żałośnie.

http://www.fmix.pl/album/35643/kde-4-3/1

Avatar
sokoleoko (niezalogowany) | 28.07.2009 14:28#9

IMHO z IE był jeden problem za bardzo była zintegrowana z systemem - powinien być wybór przeglądarki z możliwościa zainstalowania bez żadnej przeglądarki a później ją doinstalować to by wszystkim zamkneło japę.

Avatar
TheDJ (niezalogowany) | 28.07.2009 14:39#10

Nie przepadam za IE, ale jej brak w systemie nie uśmiecha mi się, w końcu spora część programów używa tylko jego.

Avatar
czytelnik (niezalogowany) | 28.07.2009 14:43#11

Sformułowania "na dzień dzisiejszy" mogą używać wyłącznie pracownicy banku. Tak powiedział prof. Miodek.

Avatar
Dj.JanuszM. (niezalogowany) | 28.07.2009 14:44#12

Poczekamy i zobaczymy, nie ma co się stresować...
Jestem przeciwnikiem zmiany i wciskania nam w UE-Polska cos innego niz chce kupić i zapłacić.

A Opera i Mozilla niech sobie zrobi własny OS i tam zmienia co chce i straszy KE.
Obecna wymuszana na właścicielu i producencie MSwin. to zamach na własność prywatną i wolność.!!!!

OpenSource precz z łapskami od MS.!!!!
Jak ktoś będzie chciał instalować cos innego niż IE to sobie sam zainstaluje na własne ryzyko i nie potrzeba nikogo do tego zmuszać zapisami co ma używać i kupić.:D

Avatar
Pierre Dolin (niezalogowany) | 28.07.2009 14:46#13

Sądzę, że ten Windows 7 to będzie jeden wielki niewypał. No chyba, żebym się pomylił. Ale nie sądzę...

Avatar
precz z euro-faszyzmem (niezalogowany) | 28.07.2009 14:48#14

Nie bronię monopolu MS bo monopol to rzecz zła, ale metody walki to zbrodnia na gospodarce wolno rynkowej. Jakim prawem urzędnicy z UE mają decydować co MS ma zamieszczać w swoich produktach a czego nie? Ludzie, euro-faszyści dziś zakazują MS zamieszczania IE w Win7 a jutro będą nam mówić co mamy jeść, w co mamy się ubierać i czym mamy sobie tyłki podcierać. Dziś MS a jutro my! Nie zdziwcie się jak przyjdzie do was urzędnik i powie wam że wasza firma produkująca np łopaty ma malować owe łopaty tylko na niebiesko! Precz z euro-faszyzmem!

Avatar
italos1 (niezalogowany) | 28.07.2009 14:51#15

ja mialem zainstalowany windows 7 7600 na laptopie 512ram proc. intel centrino duo 1.66 i smigal ladnie nawet vista dobrze chodzila z sp1

Avatar
Docent (niezalogowany) | 28.07.2009 15:06#16

@Autor Treść:

Autor nie szuka sensacji, a w Windows 7 E nie będzie możliwości włączenia Internet Explorera. Proponuję lekturę artykułu.

Avatar
slotwek (niezalogowany) | 28.07.2009 15:07#17

Nie za duzo tych artykulow o Windows? Moze tak dla przeciw wagi zrobicie troche opisow i prezentacji innych systemow operacyjnych. Zaczyna to troche przedstawiac akcje promocyjna MS.

Ja bym sie z checia dowiedzial o nowych systemach z rodziny Linux, czy *BSD - wliczajac w to Mac OS. Chetnie bym zobaczyl ReactOS i inne mniej znane systemy.

Z gory dzieki ;)

Avatar
MystiQ (niezalogowany) | 28.07.2009 15:15#18

Mysle iz Win7 ma szanse zostac nastepca XP. Bedzie to dobry system dla typowych userow (podobnie jak XP). Z mojego krotkiego doswiadczenia z tym systemem polaczono tutaj w pewnym stopniu funkcjonalnosc XP z wygodnictwem i wygladem Visty. Moze byc dobry dla typowego uzytkownika jesli sie oczywiscie zabezpieczy zapora oraz antywirusem. Dla osob znajacych troche programowanie i lubiacych pomyslec i tak nie bedzie nic lepszego niz jego ulubione distro linuxa. Dla przykladu przygotowane Ubuntu lub Susel jest wygodniejsze rowniez dla typowego usera ktory uzywa kompa do netu obrobki grafiki pisania dokumentow itd... Z grami sa pewne problemy wymagajace ingerencji kogos kto juz troche na Unixie siedzi, (nie gram lecz sadze ze zdecydowana wiekszosc da sie uruchomic).

Avatar
mario (niezalogowany) | 28.07.2009 15:19#19

precz z Nakazami !!! Polska to wolny Kraj!!! TAK CZY NIE?!

Avatar
muchozol (niezalogowany) | 28.07.2009 15:25#20

szon, swoim postem pokazałeś stan swojej wiedzy, a właściwie jej brak... Po czym poznać najgorszy typ lamera? Od lat wiele się w tej materii nie zmieniło... właśnie po wypowiedziach typu ,, a jak ten linux wygląda" i tym sposobem linux1 jest lepszy od linuxa2, bo ma lepszą tapetę... Generalnie dzieciaku system wygląda tak, jak go sobie ustawisz. Zresztą wygląd w większości przypadków ma drugorzędne znaczenie. Pewnie według ciebie, różowe BMW z 82 roku, znalezione na szrocie jest lepsze od nowego, bo przecież ma większy spoiler i fajowe naklejki zasłaniające rdzę...

Avatar
Ale Kot! (niezalogowany) | 28.07.2009 15:35#21

@szon | IPHASH : G7-VB-GR-GY | 28.07.2009, 14:26
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.0.12) Gecko/2009070811 Ubuntu/9.04 (jaunty) Firefox/3.0.12
A co ma z artykułem wspólnego Linux? Niewiem, ale widać, że tak musi być. Nie ma to jak pusta zawiść do systemu którego się nigdy nie widziało. Radzę brać przydkład z Linusa, a nie stzelać jadem na wszytsko co z MS związane...
[ironia=on]Zainstaluj sobie aktualizacje przęglądarki, bo ci CHaker wskoczy do kompa. [ironia=off]

Avatar
(niezalogowany) | 28.07.2009 15:39#22

Jeżeli tak będzie jak w newsie poniżej:
Niedawno jednak pojawiły się informacje, że być może uda się uniknąć tego podziału, a zamiast usuwania Internet Explorera z systemu Microsoft zaoferuje ekran wyboru przeglądarki po instalacji systemu.

- To zaraz po instalacji systemu ludzie wybiorą Internet Explorer.

- A nie szło tak zrobić że po instalacji systemu na twardy dysk czyli czysta instalacja w tym roku czy za rok czy jak będzie z SP1 wejdziesz do Windows Update żeby ściągnąć poprawki bezpieczeństwa systemu i w programach opcjonalnych i poprawkach będziesz mógł sobie wybrać ulubioną przeglądarkę.

- I przy okazji DirectX też by mógł być w Windows Update i inne dodatki z MS i innych aplikacji sprawdzonych firm np: java, flash, adobe reader, sterowniki itd, jeśli sterowniki do nvidii mogli dać w Windows Update to inne tak samo.

Avatar
(niezalogowany) | 28.07.2009 15:48#23

@ MystiQ | IPHASH : R3-Z0-8N-2S | 28.07.2009, 15:15

[Dla przykladu przygotowane Ubuntu lub Susel jest wygodniejsze rowniez dla typowego usera ktory uzywa kompa do netu obrobki grafiki pisania dokumentow itd...]

- I zapomniałeś dobry dla starszych ludzi dziadków bo do oglądania netu w sam raz i do tego co wymieniłeś.
Nie muszą się martwić z defragmentacją dysku, skanowanie AV itd, po prostu jak przyjdzie wnuk zainstaluje Linuksa, pobierze łaty, uaktualnienia i poustawia to dziadkowie mają system do końca wspierania dystrybucji ale wnuk przyjdzie znów za 3 lata i uaktualni system z Update i gotowe i znów 3 lata dziadkowie mogą śmigać w necie, słuchać muzy oglądać filmy itd. ;=)

Avatar
MystiQ (niezalogowany) | 28.07.2009 16:26#24

Nie chce doprowadzic do kolejnej niekonczacej sie sprzeczki pomiedzy uzytkownikami Win a Unix. Moim zdaniem np taki XP jest ok dla typowego usera ktory nie musi znac sie na komendach poprostu podzieli partycje zainstaluje system dorzuci firewalla antywira i wszystko sobie wyklika. Znam jednak wielu informatykow ktorzy jada tylko i wylacznie na systemach M$ co jest dla mnie troche ironiczne.
Ps. taka mala anegdota... Czyz nie jest prawda iz serwis M$ jest polozony na Unix`ie? ;)

Avatar
q3d (niezalogowany) | 28.07.2009 16:30#25

To w Windows 7 jest KDE?

Avatar
szon (niezalogowany) | 28.07.2009 16:39#26

@Ale Kot!

"Nie ma to jak pusta zawiść do systemu którego się nigdy nie widziało. "

Przecież napisałem, że zainstalowałem Windows 7 czego dowód masz choćby tutaj

http://fmix.pl/zdjecie/960483/windows-7-pod-kde/rozmiar/4

Jedyne co jest dobrze zrobione to zamieszanie wokół tego systemu. Teraz wszystkie dzieci krzyczą że im się Windows 7 podoba bo tak przeczytały w Internecie.

Avatar
@precz z euro-faszyzmem (niezalogowany) | 28.07.2009 16:40#27

Czyli jeżeli producent samochodu będzie w swoich nawet dobrych samochodach, które stanowią 80% rynku, montował np. otwierane spinaczem drzwi to wg. Ciebie nie ma problemu?

Nie ma problemu, że jakiś dzieciak do tego samochodu wejdzie, uruchomi go i zabije innego dzieciaka?

MS przez lata w swoim systemie udostępniał kiepską przeglądarkę internetową. Kiepską z uwagi na zabezpieczenia, standardy oraz wygodę użytkowania. Teraz za to w jakiś sposób ponosi konsekwencje.

Avatar
luzi (niezalogowany) | 28.07.2009 16:46#28

@slotwek

dokładnie takie same mam spostrzeżenia, czyżby dostawali kasę za reklamę od MS że się tak podniecają tym mi Windowsami...? Przecież to nigdy nie był (i chyba nie będzie) najlepszy system...poza tym nie jest jedyny!

Avatar
prześmiewca (niezalogowany) | 28.07.2009 16:49#29

i marketing pięknie działa.. jaki szum powstał wokół IE? zaskakujące jak szybko MS podłapało pomysł na wersję W7(czyt. Vista 2.0) "bez" IE.. dla mnie to po prostu kolejny myk speców od marketingu zgrabnie zagrany. Tak jak pisałem wcześniej cała ta sprawa z możliwością wyboru przeglądarki jest śmieszna, chyba wolno producentowi zaproponować jego własna przeglądarkę? Tutaj raczej chodzi o rozgłos, reklamę a nie jakieś "humanitarne" podejście :) No cóż zostało tylko pogratulować..

Avatar
user456 (niezalogowany) | 28.07.2009 16:51#30

@szon
piękne KDE ;)

Avatar
muchozol (niezalogowany) | 28.07.2009 17:00#31

MystiQ, napisałeś:
,,Znam jednak wielu informatykow ktorzy jada tylko i wylacznie na systemach M$ co jest dla mnie troche ironiczne. "
Trudno o coś bardziej ironicznego niż ty napisałeś. Po pierwsze jako informatyk powinieneś umieć włączyć polski układ klawiatury... Po drugie kim jest według ciebie ,,informatyk" i co sprawia, że powinien korzystać z linuxa??
,,Czyz nie jest prawda iz serwis M$ jest polozony na Unix`ie? "
Szczerze wątpię, chociażby ze względu na technologię w jakiej został wykonany...

Avatar
anonim (niezalogowany) | 28.07.2009 17:05#32

nie wiem jak wy ale ja już nigdy nie kupię żadnego Windowsa... no chyba że Linux będzie taki jak Windows czyli niestabilny,co chwila jakieś zawieszenie,wirusy itd.

testowałem Windows95,89,ME,Xp,Vistę,7 i żadne mi się nie spodobały! co chwila ta niestabilność,zawieszenia,rosnące wymagania i wirusy...

ja zostaję przy Linuksie jest moim skromnym zdaniem nie tylko b.stabilny i szybki ale przede wszystkim za free ;) i jeszcze do tego nie ma aż tak dużych wymagań...

nie jestem żadnym fanatykiem Linuksa.... każdy ma co chce... to nie jest żadna religia...;)

ci którzy zdecydują się na Linuksa... muszą szukać dystrybucję która spełni jego oczekiwania...

testowałem już wiele dystrybucji Linuksa i moim zadaniem najlepsze to : Elive Gem (na nim jestem ;) ),PClinuxOS (b.fajny i stabilny),Sabayon (instalacja oprogramowania i kompilacja odstrasza bo jest b. czasochłonna :/ choć system jest b.szybki),Zenwalk (szybki,mniej oprogramowania,dla tych co lubia Slackware),Backtrack 4 (niby dla hakerów ale jest naprawdę oki :) i oparty teraz na Debianie a nie na Slax ;),
Dreamlinux-Linux piękny,łatwy poprostu idealny dla początkujących :)

to tyle ;)


pozdrawiam

Avatar
_0.0_ (niezalogowany) | 28.07.2009 17:09#33

Ludzie chyba już zapomnieli o starym poczciwym FTP. Wystarczy otworzyć dowolne okienko foldera i w pasku adresu wpisać: ftp://ftp.mozilla.org i już po problemie. Poza tym i tak nic nie "czający" użytkownik zleci instalację bardziej "kumatemu" koledze, który pewnie tak samo jak ja ma coś w stylu płyty serwisowej, czy też pendriva ze wszystkimi niezbędnymi aplikacjami w najnowszych wersjach. W tym również przeglądarki WWW. A więc w czym problem?

Avatar
szon (niezalogowany) | 28.07.2009 17:12#34

@muchozol
Po czym poznać najgorszy typ lamera? Od lat wiele się w tej materii nie zmieniło... właśnie po wypowiedziach typu ,, a jak ten linux wygląda"

Słowo "wygląda" potocznie uzywane jest do określenia nie tylko wyglądu jako takiego. Mógłbym uzyć innego słowa np. W7 wypada przy KDE 4.3 żałośnie. Ty byś wtedy powiedział że wypada się np. z jadącego pociągu na tory.

"Generalnie dzieciaku system wygląda tak, jak go sobie ustawisz."

Mam 32 lata i jestem informatykiem a ty?

Avatar
redgreen (niezalogowany) | 28.07.2009 17:23#35

Chyba rzut oka a nie okiem ;)

Avatar
Trrrrrrr (niezalogowany) | 28.07.2009 17:56#36

@szon szkoda energi na oganianie sie od... much. ;)
One i tak za wiele nie pojmą, taki już owadzi los, że lecą tylko do g.... :P

No właśnie ktos napisał, że wygląd i system mamy taki jak sobie ustawimy, racja, bo w Linuksie możesz WSZYSTKO ustawić jak chcesz i to dosłownie, a Windows tylko tyle na ile pan Bill z Balmerkiem pozwolą czyli może z 1/4 całości przekonfigurujesz pod siebie.

Avatar
przemo (niezalogowany) | 28.07.2009 18:05#37

Ile można czytać o cudownym systemie Windows 7.Czytając ten vortal można dojść do wniosku ,że system to tylko okienka i przeglądarka.Przez kilka miesięcy jest to główny temat.

Avatar
Ktosiek (niezalogowany) | 28.07.2009 18:06#38

to KDE jest podróba! co bylo pierwsze ?

Avatar
szon (niezalogowany) | 28.07.2009 18:15#39

@Ktosiek
"to KDE jest podróba"

Podróbą? Ale czego? Bo chyba nie Windows 7. Windows 7 nie ma nawet 1/10 możliwości KDE 4.3.

Avatar
@szon (niezalogowany) | 28.07.2009 18:19#40

Moim zdaniem, to KDE wygląda strasznie tandetnie - zwłaszcza Dolphin. Windows wygląda bardziej elegancki.

Avatar
MaxDamage (niezalogowany) | 28.07.2009 18:22#41

Skąd Docent ma Windows 7 w wersji finalnej do testów?


Mądrości sobie i Wam życzę...

Avatar
skicio (niezalogowany) | 28.07.2009 18:30#42

aktualnie piszę z Win7RC... system jeszcze nie tak stabilny jak powinien i oby się poprawił do wydania... nie wiem czy to wina sprzętu, czy samego systemu, ale przy większym obciążeniu u mnie przynajmniej sobie nie radzi... A co do Win7E... dla "zwykłego" użytkownika może się to okazać niestety baaaardzo dużą przeszkodą (o ile KE nie dopuści okienka wyboru przeglądarki) :/

Avatar
MystiQ (niezalogowany) | 28.07.2009 18:35#43

@ muchozol
"Trudno o coś bardziej ironicznego niż ty napisałeś..." 1-- //Polski uklad klawiatury... używam tylko jeśli to konieczne ze względu na wydajność. Nie ma takiej konieczności jezeli osoba czytająca rozumie to co piszę.// 2-- Korzystanie z jak to nazwales Linuxa oczywiscie nie jest koniecznoscia (w wiekszosci przypadkow) nie mniej jednak wypada system znac pobieznie chociazby z tego wzglegu iz w firmach w ktorych pracoja sa serwery postawione na tym systemie. 3-- Jak napisalem to jest anegdota o ktorej dowiedzialem sie na jednym ze szkolen M$ o ironio :). Fakt teraz serwer M$ juz sie nie przedstawia jednak jak to ujal trener M$ "...postawienie serwisu na IIS byloby delikatnie ujac bledem..." Prosze mnie zle nie zrozumiec systemy takie jak XP czy teraz Win7 sa ok dla wiekszosci ludzi. Metoda "Push the button" jest jakby nie patrzec wygodniejsza. Co do bezpieczenstwa nie demonizowalbym luk systemach M$ (poza systemami serwerowymi). Raczej nikt kto ma pojecie nie bedzie probowal sie dostac do koncowek, chyba ze dla zabawy / treningu. Z innej beki jesli ktos wysyla swoje hasla bo dostal maila z banku to przepraszam za stwierdzenie sam sobie jest winien i nawet linux go nie uratuje. :).

Avatar
lechwos (niezalogowany) | 28.07.2009 18:57#44

kolega @szon jest informatykiem fajnie a ja mam 37 i jestem górnikiem i też potrafię ustawić system pod siebi winde czy Linux i wcale nie uważam ze Linux jest taki boski ma swoje plusy i minus y tak jak i przeglądarki pozdro

Avatar
muchozol (niezalogowany) | 28.07.2009 18:59#45

szon, najpierw piszesz ,,wygląda", a potem zamieszczasz screeny..., więc sprawa jest jasna, co miałeś na myśli i twoje owijanie w bawełnę tego nie zmieni... Poza tym, są jeszcze inne słowa, np: właściwości, funkcje, możliwości, które lepiej opisują system operacyjny. Nadal nie odpowiedziałeś na pytanie:
kim jest według ciebie ,,informatyk" i co sprawia, że powinien korzystać z linuxa??
Kolejna sprawa, co z tego, że masz 32 lata, jak piszesz głupoty. Może kończyłeś informatykę, albo pracujesz jako informatyk, ale z pewnością nim nie jesteś.
Trrrrrrr, wszystko wskazuje na to, że ty należysz do osób, które niczego nie pojmą. Na początku sprawdź do czego służy muchozol i wtedy może zrozumiesz skąd mój nick i być może moje posty. Po drugie napisałeś:
,,No właśnie ktos napisał, że wygląd i system mamy taki jak sobie ustawimy"
Tak się składa, że akurat ja to napisałem. Po trzecie, czy ja stwierdziłem, że linux, albo windows jest lepszy, czy gorszy? Więc zupełnie nie wiem czemu zamieszczasz to żenujące porównanie. Wygląda na to, że ty również należysz do bandy zapatrzonej w jedno rozwiązanie i gotowej fanatycznie go bronić...

Avatar
Dresiarz::Monadyczny (niezalogowany) | 28.07.2009 19:14#46

Spoko system, jak dla mnie ok... chce go sobie postawić, zrobie sobie gruntowny format kompa zeby chodzil czysciutko, poprostu Pimp My Comp! Windowsa 7 i Debiana bedzie git

Avatar
mario (niezalogowany) | 28.07.2009 19:26#47

Windows 7 to żaden nowy system. To przerobiona - ulepszona (powiedzmy) vista. Choć ja wolę vistę - bo pełno sterowników, wbudowany klient poczty,taka sama wydajność w grach,tańsza.Jak ktoś lubi "nowości" to niech buuuli kaskę.Ja mam oryginalną vistę za 300 stówki i mam spokój.Pozdr.

Avatar
skullita (niezalogowany) | 28.07.2009 19:41#48

i tak po zainstalowaniu 7-demki na pendrive czeka na mnie Opera lub Safari, jednak chyba ide do tej drugiej bo Opera mnie drazni.

Avatar
Morgoth (niezalogowany) | 28.07.2009 21:03#49

@szon "Zainstalowałem WIndows 7 i jest po prostu nędzny. Przy KDE 4.3 wygląda wręcz żałośnie." To kwestia gustu. Mi osobiście bardziej się podoba Windows 7. Inna sprawa to szybkość działania, responsywność i stabilność. Tutaj już to kde wyraźnie zostaje w tyle za Win 7, działa strasznie mułowato, aż się odechciewa używać tego badziewia.

Avatar
qqq (niezalogowany) | 28.07.2009 22:27#50

no niewiem anonim napisał ze używał xp i on był niestabilny jakieś gupoty koleś opowiada albo używał windowsa sciągniętego z torętów albo niewiem skąd

Avatar
qwerty (niezalogowany) | 28.07.2009 22:48#51

czy nie miało być cienkiego menu start w win 7 pl ?? obecnie w wersji z mui pl 7600 chyba jest nadal szerokie, tak wypisują... a pisało, że w końcu ms zrobi z cienkim menu
wie ktoś ?

Avatar
romanov (niezalogowany) | 29.07.2009 7:15#52

Zainstalowałem windows 7 RTM na czysto i chodzi bardzo przyzwoicie. Polecam

Avatar
Cymeon (niezalogowany) | 29.07.2009 8:10#53

Wiele hałasu o nic, jak zwykle zresztą.

Tak przy okazji, czemu komentarze tutaj zamieniły się w onet ? a było kiedyś tak miło :)

Avatar
zero (niezalogowany) | 29.07.2009 9:20#54

Zgadzam sie z Morogoth. KDE strasznie muli, w sumie jest bardzo podobny do Windowsa :P Ten pasek, kolory. Zresztą można b.łatwo zmienić wygląd 7, używając zewnętrznych programów :)

Avatar
marson (niezalogowany) | 29.07.2009 9:45#55

Czy moze mi ktos normalnie wyjasnic na czym polega problem z IE i windows 7e? Jak to jest, ze ludzie biadola, ze nie ma IE i nie bede mial jak zainstalowac przegladarki. Czy naprawde ci ludzie wiedza co pisza? Czy naprawde nie maja np. jakiejs plytki entera, niezbednika, chipa czy inego PC worda? Nie wiem, pendrive w dzisiejszych czasach to tez nie problem, nagrywarki DVD tez... Co za problem przed formatem sciagnac np. Firefoxa czy opere... Ktos zaraz [pwoe, ze jak kupi komputer to nie bedzie mial jak sciagnac, no tyle, ze przeciez z komputerem najczesciej jest wersja oem a tam integratorzy juz zadbaja o IE czy inna przegladarke, a jak ktos kupi BOXa to na wlasne zyczenie i wie czym to "grozi". Jakos, ze w systemie nie ma divxa czy kodekow rmvb to nikt nie robi problemu, tylko o ten IE... Nie wiem, moze ja jestem czlowiek starej daty bo zaczynalem od DOSa, win 3x, 95,98, me, XP az do 7 i ja jakos pamietam czasy win 95 classic, IE nie bylo a ludzie jakos nie lamentowali... Piszecie tu o tym, ze przeciez programy uzywajace IE przestana dzialac, przeciez wszelkie wspoldzielone biblioteki zostana w systemie a zostanie usuniety tylko dostep do interfejsu przegladarki, o czym mozna bylo przeczytac na blogu microsoftu... A nawet jesli pojawia sie jakies problemy to wyjdzie nowa wersja danego softu, w ktorej zostana zastapione kontrolki IE jakimis innymi sposobami i po krzyku... Jesli w ktoryms momencie sie myle prosze, poprawcie mnie.

P.S tak na koniec, nastepny w kolejce do usuniecia bedzie windows mail bo przeciez jest on zagrozeniem dla thunderbirda, czy operamail ;) inna sprawa, ze ja windows mail na oczy nie widzialem bo zawsze uzywamthunderbirda

Avatar
hellypton (niezalogowany) | 29.07.2009 23:36#56

A niech się tam KE schowa, większość tych tam urzędasów to lamerzy jakich mało, niech się nie wtrącają w rynek IT.

Avatar
zbyszek (niezalogowany) | 30.07.2009 2:04#57

witam,przez dwa dni tesowalem tego windowsa.powiem szczerze ze wole viste.w tym nowym windowsie nic nie ma,nie ma tych programow co sa na viscie np do odbioru poczty i wiele innych.a tak pozatym niech mi experci od windowsa ktorzy tak go chwala pod niebiosa wyjasnia jedna rzecz.przez 2 miechy bylem na mandrivie 2009.1 wszystko smigalo wysmienicie ,internet otwieral sie w mgnieniu oka,istne tornado a mam 3mega internet,potem zainstalowalem nowego windowsa 7,i szok i to wielki,wszystko sie otwiera jakos powoli,strony otwieraja sie powoli,jeden sprzet jedna przegladarka tylko system inny,i takie roznice???????? cos nie jest tak.obecnie mam viste i tez cholernie muli gdyz czekam na xtreme 3.1.albo ten windows jest przereklamowany albo cos z nim nie tak.nie bronie linuxa gdyz na nim pracowalem jedynie 2 miechy,a na windowsach 15lat.ale roznice po miedzy windowsem a linuxem sa kolosalne,osobiscie uwazam iz linux jest lepszy.wiec experci od windowsow czekam na wasze sugestje i odpowiedz dlaczego na tym samym sprzecie i na tej samej przegladarce,na linxie wszystko chodzi szybciej a na winowsach nie?czekam na konkrety

Avatar
anonim (niezalogowany) | 30.07.2009 17:43#58

Windows 7 rlz ;]

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Huawei E583C

Test przenośnego routera 3G
Testujemy GALAXY NOTE

Czy to tablet z telefonem?
Test: PocketBook Pro 612

Biblioteka w kieszeni
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av