Symantec wkracza na rynek wirtualizacji

17.02.2009 17:47, Autor: Tomek Bryja (TomekB), Kategoria: News
NewsImage

Dotychczas firma Symantec na rynku wirtualizacji praktycznie nie istniała. Dokonane w styczniu 2007 oraz kwietniu 2008 akwizycje firm Altiris, AppStream czy nSuite zaczynają jednak procentować - mimo, że zakupione technologie wydawały się już porastać kurzem.

Jak można przeczytać w informacji prasowej, Symantec w końcu planuje wykorzystanie kupionych technologii i wydanie pakietu Endpoint Virtualization Suite, w skład którego wejdą produkty Symantec Workspace Streaming (bazujący na technologii AppStream), Symantec Workspace Virtualization (niegdyś SVS produkcji Altirisa), Symantec Workspace Corporate / Remote (od nSuite) oraz Symantec Workspace Profiles.

Szeroki opis całego pakietu w formacie PDF znaleźć można na stronach Symanteca, szczegółowo opisano tam wszystkie elementy oferty. Premiera pakietu będzie miała miejsce wiosną tego roku.

Źródło: TechIT
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (23)  

Avatar
??? (niezalogowany) | 17.02.2009 18:24#1

Jaaasne jak ta virtualizacja będzie działała tak jak ten ich antyvir to niech lepiej nie zaczynają w ogóle.

Avatar
whateverlol (niezalogowany) | 17.02.2009 18:40#2

@???
Testowałeś chociażby NIS/NA 09?

Avatar
Gacek (niezalogowany) | 17.02.2009 18:44#3

Dokładnie, ludzie piszący "działała tak jak ten ich antyvir to niech lepiej nie zaczynają w ogóle" albo "zamula i rypie się komp po tym" "szajs" bo dla mnie dzieci neo... zanim coś wyrazisz przetestuj :)

Avatar
Dr Boczek (niezalogowany) | 17.02.2009 19:01#4

@whateverlol

Program antywirusowy nie jest do testowania, ma działać, jeśli kilka wersji pod rząd udaje że działa zajmując czas procesora to ja dziękuje, jeśli natomiast darmowy program po prostu działa od samego początku to nawet jeśli mu się noga raz na pół roku powinie to i tak warto przy nim zostać, choćby ze względu na "cenę". Symantec się nie popisał a przecież wiele osób wiele razy dawało mu szansę. Dla mnie firma jest spalona. poza tym w zupełności wystarczy virtualbox, vmware czy też xen do wirtualizacji jestem z tymi firmami od początku i jakoś się nie zawiodłem -> dlatego nie mam najmniejszego zamiaru "testować" produktów symenteca, ale nikomu nie odradzam.

Avatar
anonim (niezalogowany) | 17.02.2009 19:04#5

Po co płacić za mułowaty program, jak można ściągnąc darmowe odpowiedniki [Virtual Box lub Microsoftowy Virtual PC].

Avatar
xanax (niezalogowany) | 17.02.2009 19:05#6

Ja zmieniłem zdanie o tej firmie jak zacząłem używać Symantek Endpoint Protection.
Teraz wrażenia są pozytywne:)

Avatar
??? (niezalogowany) | 17.02.2009 19:23#7

@ whateverlol
Nie mam zamiaru tykać ich produktów nawet kijem...

Avatar
PG (niezalogowany) | 17.02.2009 19:40#8

Firma Symatec wydaje mi się całkiem solidna, a NIS w każdej wersji jest super i naprawdę chroni kompa jak należy. Problemy mogą mieć tylko posiadacze słabszych maszyn, bo jednak na PII i 128 ramu to produkty Symateca odpadają...

Avatar
zwyklyczlowiek (niezalogowany) | 17.02.2009 20:13#9

mówcie co chcecie mam 700 stacji z winxp i norton to tylko problem .... teraz mamy noda i jest całkiem nie źle a wiele lepiej jak z nortonem

Avatar
malykrasnal (niezalogowany) | 17.02.2009 20:52#10

sprawdźcie a potem się wypowiadajcie mili użytkownicy. Symantec w swoich najnowszych odsłonach niedowiarków zapraszam do testowania a nie siania głupoty

Avatar
Marcin (niezalogowany) | 17.02.2009 21:03#11

@ci, ktorzy krytykowali

Posluchajcie, mozecie sobie nie lubic nortona, mozecie go nie uzywac, mozecie zamiast niego uzywac alternatyw. Ale do jasnej ***, przestancie wreszcie pisac glupoty o mulowatosci. 2006 rzeczywiscie byl mulem nie ze tej ziemi, 2007 i 2008 wiele nie zmienily, a za to 2009 jest rewelacyjny. Caly pakiet Internet Security, z wlaczonym firewallem, Auto protect i innymi bierze (uwaga!) 8 MEGA ramu. tak, 8 megabajtow. Jezeli to jest duzo, to ja juz nie wiem. A procesora (u mnie jednordzeniowy) bierze do 30 procent w czasie skanowania (ktore jest szybkie i skuteczne). takze BARDZO prosze jak nie lubicie to przynajmniej przestancie trollowac.

Avatar
MtS (niezalogowany) | 17.02.2009 21:07#12

Tylko, że symantec to nie tylko Anty Virus, wg mnie to przede wszystkim znakomite narzędzia do backapu, Ghost, backup exec i net backup. Sep od najnowszej wersji jest szybki jak błyskawica nis to samo. Altiris i jego patenty to nie do końca wirtualna maszyna, to coś wiecej zresztą sprawdźcie sami.

Co co krytykują to lamusy zwyczajne

Avatar
Autor (niezalogowany) | 17.02.2009 21:20#13

O właśnie... zapomniałem dodać - po deinstalacji najnowszego Norton Internet Security (którego HP na siłę wcisną do preinstalowanej Visty) posypał się system... brak słów.

Avatar
admin (niezalogowany) | 17.02.2009 21:32#14

posypał się system bo pewnie miałeś masę wirusów itp, sam zrobiłeś problemy a zwalasz na antywirusa, brak profesjonalizmu!

Avatar
Marek (niezalogowany) | 17.02.2009 21:37#15

Autor, podstawowa rzecz po kupieniu laptopa to postawienie nowego czystego systemu, bez preinstalowanego dziadostwa... ;]

Do tych co krytykuję Norton Internet Security 2009.... Nie marajcie się bo normalnie żall... ;]

Avatar
Marcin (niezalogowany) | 17.02.2009 21:42#16

@Autor

Taa, jaasnee, a krowy maja skrzydla. Nic takiego sie nie dzieje. Rozumiem ze vista ma swoje wady, ale na pewno sie nie sypie po deinstalacji antywirusa. To samo norton, wersja 2009 jest naprawde w porzadku. A ci co go krytykuja to albo wersji 2009 nie widzieli albo po prostu krzycza zeby sobie pokrzyczec.

A poza tym, news dotyczy Symanteca jako firmy wkraczajacej na rynek wirtualizacji, a jakis troll juz od samego poczatku musial stoczyc rozmowe na 'a moj antywirus jest lepszy!' 'a nie, bo moj!'.

Avatar
Autor (niezalogowany) | 17.02.2009 22:27#17

@admin
System ledwo co wgrany z recovery partition...

@Marcin
Możliwe, że miałem pecha. Chcesz to używaj nortona, nie zabraniam.
Co do Symanteca i wirtualizacji ... serio nie widzę powodu by kupić właśnie ich produkt, skoro są inne dobre i darmowe aplikacje... no chyba, że jako pierwsi wprowadzą jakąś porządną "wirtualizację" grafy, tak aby aero / linuxowy 3d działał

Avatar
anonim (niezalogowany) | 17.02.2009 22:52#18

@xanax

Racja w porównaniu do pakietów internet security o wiele lepszy. Lepsza wykrywalność zagrożeń ,heurystyka a także mniej obciąża kompa.

Avatar
maggi (niezalogowany) | 18.02.2009 9:25#19

Bawią mnie naprawdę komentarze, ze NIS jest mulasty. Typowo polskie - gdies slyszalem i powtarzam. Ja uzywam od 4 miesiecy 2009 i zadnego mula nie widzialam;)

Avatar
Maciek (niezalogowany) | 18.02.2009 11:26#20

Podziękujemy tej firmie :-)

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.02.2009 11:44#21

@Marcin
8MB RAMU?! Chłopie! To coś masz nie tak, albo może coś się akurat sprawdza... :D

U mnie jest 4,6MB wszystkich procesów Symanteca na pokładzie. Więcej RAMu zajmują mi sterowniki do tabletu... :D

A z NAVem na swojej domowej maszynie jestem od 1999 roku. Nie wiem, co to infekcja z doświadczenia na własnej skórze. Natomiast nie dalej jak w ubiegłym tygodniu leczyłem komputer z Pandą na pokładzie... I to się czasem zdarza, ale myślę, ze nawet NAV by nie dał rady niektórym luzerom, jak pakują co się da i dzie się da z darmowych płytek i z archiwów zaciągniętych z eMule lub Torrentów...

Przyznaję, że czasem czułem się źle ze starszymi edycjami NAVa, ale jak powiedziano wyżej: wersje 2008 i 2009 są rewelacyjne, skromne i szybkie.
Komentarze o mułowatości są wynikiem jakichś złych wspomnień z dość już dalekiej przeszłości. To tak jak z Vistą Beta - jej błędy, niestabilność i mała wydajność, ciągną się jak smród po gaciach za wersją finalną, nawet z SP1... A w rzeczywistości Vista, to jak do tej pory najlepszy oficjalny Windows (teraz Win7 jest wydajniejszy nawet w wersji beta).

Poza tym: mogę też pochwalić NODa - rzeczywiście do sieciowej pracy jest chyba najbardziej rozsądny.
U rodziny na komputerach domowych mieszka sobie Avast i jest nieźle, natomiast do zastosowań komercyjnych z doświadczenia zalecam NAVa. Bo czemu nie? :) Nie mam aktualnie przeciwskazań.

Avatar
Marcin (niezalogowany) | 18.02.2009 15:37#22

@anonim | IPHASH : 3Y-81-0Y-6U | 18.02.2009, 10:44

tak, 8 mb ramu, ale to dlatego, ze bylo wlaczone skanowanie. zeby pokazac niedowiarkom ze bierze 30% procka 1rdzeniowego i 8 mb ramu w czasie skanowania. w tej chwili bierze dokladnie 2000 kb, a po wlaczeniu okna nortona tak gdzies mniej wiecej tyle co piszesz.

I teraz do wszystkich niedowiarkow: jezeli to jest mulowatosc, to ja juz nie wiem co nia nie jest.

Avatar
Anc (niezalogowany) | 18.02.2009 17:58#23

Przydałoby się jakieś subiektywne porównanie technologii...

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Testujemy: Manta Smart TV Box

Internet w telewizorze
Test Sharp AQUOS SH80F

Warto (byłoby) się szarpnąć
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av