UPC najszybsza w Polsce!

18.09.2007 17:32, Autor: qbap, Kategoria: News
NewsImage

UPC Polska wprowadza od jutra nową ofertę usług internetowych chello o zwiększonych prędkościach. Po raz pierwszy w Polsce Internet będzie oferowany z prędkością pobierania danych 20 Mb/s.

Nowa oferta internetowa UPC dostępna będzie w czterech wariantach. Najprostszy to chello starter - miesięczny abonament w wysokości 39 zł, prędkość pobierania danych 512 kb/s, a wysyłania danych 128 kb/s. Zwiększono czterokrotnie przepustowość usługi chello easy, która oferuje teraz prędkość pobierania i wysyłania danych odpowiednio 2048 kb/s i 384 kb/s w cenie 69 zł. Dwukrotnie przyspiesza chello light (4096 kb/s, 512 kb/s), dodano również wspomnianą już usługę chello ultra z prędkością pobierania danych 20 Mb/s i wysyłania 2048 kb/s za kwotę 249 zł.

Więcej informacji na temat nowej oferty znaleźć można na stronie upc.pl

Źródło: UPC
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (88)  

Avatar
dex (niezalogowany) | 18.09.2007 17:35#1

no ladnie 20 Mb/s za kwotę 249 zł to nie tak duzo jak ja za neostrade 2mb place 100 parę złotych

Avatar
... (niezalogowany) | 18.09.2007 17:36#2

Marketingowy bubel i tyle...
Niech UPC zacznie dbać o stałych klientów a nie tylko nowymi bo w niedługim czasie szybko ludzie się do nich zraża tak jak Ja. Może i net dobry ale dbanie o klienta tragiczne...

Avatar
Kulmegil (niezalogowany) | 18.09.2007 17:37#3

Jak na razie to ultra ma 12 na stronie zresztą kichać takie przyśpieszenie bo wysyłanie pewnie będzie wciąż na poziomie 1 mb (ja mam 3) ;P

Avatar
Domker_ (niezalogowany) | 18.09.2007 17:40#4

Nie wiecie może czy Chello jest dostępne w woj. dolnośląskim?
Trzeba przyznać, że atrakcyjne ceny. Ja mam za 69zł/mies. DSL256 -.- z Dialogu. Trzeba coś z tym zrobić niedługo..

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.09.2007 17:40#5

Fajnie mam light, a teraz za ta sama cenę dostane 4 mb/s :)

Avatar
spyware (niezalogowany) | 18.09.2007 17:42#6

ja moge sobie pozwolić tylko ;) na 6MB łącze w petrotelu - Płock.

Avatar
arti040 (niezalogowany) | 18.09.2007 17:44#7

20/2? No to se nie possia torrentow ;-)

Avatar
Remix (niezalogowany) | 18.09.2007 17:44#8

Hej!

Musze powiedzieć, że wygląda ciekawie, ale tylko na papierze pewnie... zostane przy 6Mb od TPSA za 63zł przez 6 miesiecy a potem za 125zł przez 2,5 roku.
Od dawna jestem w TPSA - najpierw modem, później SDI, potem Neostrada+, a teraz Neo TP 6Mb i jestem bardzo zadowolony z jakości usług i transferów, może to dlatego, że jestem z Wrocka, a do centrali mam kilkanaście metrów.

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.09.2007 17:44#9

Domker wchodzisz na upc i sprawdzasz czy w twoim mieście jest chello

Avatar
Andrzej (niezalogowany) | 18.09.2007 17:47#10

Płaciłem 249zł w UPC za classic w 2006 roku z TV bez telefonu.Za tę samą usługę w ramach promocji płacę teraz niewiele mniej tylko z telefonem którego prawie nie używam.Nie udało się zmienić prędkości z 3 na 5Mb/s bo trwa promocja.Nie wiem co będzie po zakończeniu promocji bo na 20Mb/s mnie nie stać.Abonentem UPC jestem od siedmiu lat. Zastanawia mnie dlaczego UPC rezygnuje z classic.Tę opcję ma napewno ponad 70% abonentów.

Avatar
skoruppa (niezalogowany) | 18.09.2007 17:49#11

@...: moze i masz sporo racji, ale chcialbym przypomniec, ze osobom, ktore juz posiadaja internet w upc predkosc tez podskoczy i to bez zadnycyh oplat ale dopiero w listopadzie. Jest to i tak sporo porownujac do np takiej TP SA

Avatar
Nitrox (niezalogowany) | 18.09.2007 17:50#12

Tak, dostęp 20Mb za 250zł...taniocha. W Niemczech mają 16Mb za ok 140zł po przeliczeniu z euro, a w USA, to pewnie za darmo, albo za jakieś grosze, bo tam to chyba same Hot Spoty, a Polacy muszą bulić z grubej rury, też coś, promocja od siedmiu boleści. Za 100Mb/s to bym mógł tyle płacić, ale za 20...

Avatar
stefek (niezalogowany) | 18.09.2007 17:52#13

Nieprawda. U mnie na uczelni jest ~24 Mb i nie muszę płacić. Nie ma blokowanych portów i stabilne jak skała. Torrenty lecą jak z lana. :)

Avatar
tommy (niezalogowany) | 18.09.2007 17:52#14

szkoda, ze nie mieszkam w zasięgu UPC...

Avatar
Xlool (niezalogowany) | 18.09.2007 17:52#15

Wszystko pięknie. Tylko czemu nie ma UPC w moim mieście :((

Avatar
Man (niezalogowany) | 18.09.2007 17:53#16

Remix nie porównuj UPC do Tepsy tu masz taka prędkośc za jaka płacisz i tyle .Mam lighta od 3 lat i nie narzekam .A poza ty to jest internet szeroko pasmowy a nie jakiś przez kabelki grubości włosa ,jak na takim czymś można uzyskać dobre efekty,światłowody są zarazie nie wszędzie

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.09.2007 17:56#17

Xlool a gdzie mieszkasz

Avatar
W!zZz (niezalogowany) | 18.09.2007 18:01#18

Dosyć ciekawa oferta i nawet przystępna cenowo ;)

Avatar
Czips (niezalogowany) | 18.09.2007 18:04#19

a ja mam TV w UPC ale nie mam chello :P
bo nie chce im się "dotrzeć" do leszna :P

Avatar
Ktoś (niezalogowany) | 18.09.2007 18:09#20

Na papierze 20mb a tak naprawdę to ile? 10?

Avatar
shaq (niezalogowany) | 18.09.2007 18:11#21

Pytanie tylko do jakich i z jakich serwerów takie prędkości? średnio pewnie i tak będzie w praktyce te 30-50 KB/s download...

Polecam sobie zmierzyc tutaj:
http://www.numion.com/YourSpeed3/

Pozdrawiam,
shaq

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.09.2007 18:13#22

"Ktoś" 20mb to 20mb to nie Tepsa

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.09.2007 18:16#23

Ciekawe... oferują 20Mbps gdy maksymalna przepustowość jednego kanału w protokole DOCSIS 2.0 to 40Mbps (czytaj: jeśli znajdą się w sieci dwie osoby które zaczną ściągać z max prędkością to reszta leży), chyba że oferują gdzieś Internet po skrętce

Avatar
: (niezalogowany) | 18.09.2007 18:29#24

Trochę stary ten news tabelki wiszą na stronie upc już od dawna czytałem o tym gdzie indziej też już z tydzień temu :(

Avatar
Andrzej (niezalogowany) | 18.09.2007 18:29#25

Pozwolę sobie jeszcze na jedną uwagę.Kochani w UPC nigdy nie będzie tej maksymalnej prędkości.Wiem bo odczułem to na sobie przez wiele lat. Pracownicy UPC zawsze i wciąz mówią "Prędkość gwarantowana do" i tak jest na stronie w danych o parametrach.Nigdy nie będzie pełnej prędkośći 3,5,20Mb/s.

Avatar
klient UPC (niezalogowany) | 18.09.2007 18:30#26

uwaga! to dotyczy tylko nowych klientow, niektorzy starzy (moznaby uzyc slowa wierni, nawini itd) maja wciaz chello clasic 2Mb, ja mam wciaz light 1.5Mb i dluugo nie bede mial 4Mb. chello mam juz 3 lata. polecam to pod rozwage

Avatar
blue7 (niezalogowany) | 18.09.2007 18:30#27

a u mnie w 100 tyś. wsi Konin oczywiście UPC nie ma :/

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.09.2007 18:31#28

LoL ja mam UPC Chello pozdrawiam :D

Avatar
lord (niezalogowany) | 18.09.2007 18:39#29

co to za drożyzna?
ludzie zapraszam do tarnowa, łącze 100 Mb można mieć duuużo taniej :)

Avatar
WhizzKid (niezalogowany) | 18.09.2007 18:49#30

Ja tam jestem b. zadowolony z usług UPC.

Avatar
Man (niezalogowany) | 18.09.2007 18:49#31

klient UPC jak mam chello light od 3 lat w promocji place 89 i 1,5 podnieśli mi do 2 mb .A teraz do 4 mb ,mam nadzieje .Po prostu trzeba walczyć o swoje zadzwoń lub wypełnij formularz o przyspieszenie sami tego nie zrobią.

Avatar
DAMIAN (niezalogowany) | 18.09.2007 19:18#32

Do "MAN" - prędkość nie zależy od grubości kabla :) nawet nie wiesz jakie możliwości ma na przykład światłowód wielomodowy.

Do "ANDRZEJ" - Prędkość gwarantowana jest w u każdego operatora gwarantowana do serwera brzegowego. Który to serwer dopiero ma jakieś tam łącze na świat. 20Mb osiągniesz pod warunkiem, że na całej długości skąd będziesz sciągał będzie te 20Mb, a w rzeczywitości nie jest :(

Avatar
Czips (niezalogowany) | 18.09.2007 19:30#33

@Lord
Zapraszam do Leszna - 64kb/s za 50PLN :P
Mój net [128] za 70PLN xD
DLa stałych klientów - awarie serwera xD
Mi w tym roku kalendarzowym się ze cztery trafiły xD

Avatar
misiek (niezalogowany) | 18.09.2007 19:34#34

a ja mieszkam na wsi i te patałachy z TP-y nie są w stanie mi uruchomić nawet 2 mb :( ...

XXI wiek.. Unia .. no, po prostu super....

Avatar
chameleon (niezalogowany) | 18.09.2007 19:37#35

Czy UPC ma stałe IP czy dynamiczne? Na stronie nie moge nigdzie znaleźć.

"...Po prostu trzeba walczyć o swoje zadzwoń lub wypełnij formularz o przyspieszenie sami tego nie zrobią."

Ja walcze z Netią od 5 m-cy żeby mi założyli internet i nic. Ostatnio dzwoniłem sprawdzić jak idą sprawy, to mi odpowiedzieli, że teraz stoją na bazarze i sprzedają kartofle.

Avatar
... (niezalogowany) | 18.09.2007 19:41#36

UPC ma " dynamiczne IP " które się zmienia co jakieś 6 miesięcy średnio.Ale bywa i tak, że IP tak jak Mi się nie zmieniło już od ponad roku :)

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.09.2007 19:49#37

@shaq

Mam chello classic

masz ten swoj test

Download speed: 4,795.07 (599.38)
Upload speed: 486.21 (60.77)

i zawsze mi sie tak ściąga wszystko... mieszkam w wawie...

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.09.2007 20:01#38

Lublin 2mb/1mb za 61zł W praktyce nawet 12mb/17mb (dl/ul). Wciąż myślicie że tepsa i i upc są dobre? :)

Avatar
malcolm (niezalogowany) | 18.09.2007 20:04#39

oferta fajnie tylko dlaczego tak trudno od nich odejść.Ja mam prędkość 512kbs download jest ok
upload10x mniej.jak chcę mieć taki jak download to muszę płacić.Jak zakładałem internet to przysyłali mi takie wały mowa o monterach kable to najchetniej ciągnęli by mi przez środek pokoju nie ważne,że ktos ma mieszkanie po remoncie ci Panowie poprostu nie myśleli.W końcu zainstalowali mi radiówkę z której jestem srednio zadowolony i za wieksze pieniadze. Oferta programowa chodzi o tv to nie rzuca na kolana. Ja żegnam się z nimi w listopadzie

Avatar
chameleon (niezalogowany) | 18.09.2007 20:05#40

OT.
MAM!!! kolejną propozycje dla vortalu. Może byście wprowadzili numerowanie Autorów :). Chodzi mi o to, że przy każdym nicku byłby kolejny numer:
1. nick
wypowiedź
2. nick
wypowiedź
itd.
To może być pomocne przy szukaniu konkretnej wypowiedzi. Ewentualnie jakiś inny sposób znakowania ;)... (********!!!)

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.09.2007 20:07#41

DAMIAN światłowód to kabel który wysyła informacje w postaci światła (uczyłem sie w szkole ;).I co myślisz ze wszędzie są NIE ,większości to kabelki zwykle grubości włosa .Dla tego Tepsa nigdy ci nie da naprawdę 2mb .Znam kolesia który ma 1 mb wykupiony i tylko polowe osiąga ,dla czego bo kabelki owe nie dają rady tyle gości obsłużyć

Avatar
zyga (niezalogowany) | 18.09.2007 20:27#42

Mi ta firma nie leży. download w miarę Upload pomiejszony x10.Chcesz mieć taki sam musisz płacić. Na pocztku tego nie mówia. Kolejna rzecz,która razi to ich brygada monterska ci ludzie idą na taką łatwiznę kable to by ciągnęli przez środek pokoju ja już mam remont za sobą i dziekuję za takie doradztwo. Co do internetu to pojawiła się jakaś konkurencja i tym z UPC chyba podziekuję

Avatar
shaq (niezalogowany) | 18.09.2007 20:31#43

@anonim:
> @shaq
> Mam chello classic
> masz ten swoj test
> Download speed: 4,795.07 (599.38)
> Upload speed: 486.21 (60.77)

> i zawsze mi sie tak ściąga wszystko...
> mieszkam w wawie...

Dzięki, niżle... ja mam tak:

Download speed: 340.26 kilobit/sec ( 42.53 kilobyte/sec)

Upload speed: 119.35 kilobit/sec ( 14.91 kilobyte/sec )

Surfspeed inside Poland: 438.09 kilobit/sec ( 54.76 kilobyte/sec)

Latency: 97 milliseconds

Pozdrawiam,
shaq

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.09.2007 20:40#44

Nie taki pierwszy ;)
http://www.speedtest.net/result/105665085.png
http://www.speedtest.net/result/172400527.png

Avatar
salciarz (niezalogowany) | 18.09.2007 20:48#45

Małe miasto w woj. łódzkim
60 za 200kbit (25k/B)
Od nowego roku będę miał światłowód do 512 k/B za tę samą cenę lub 1mb za 70 zł.
Jest to reakcja firmy na zmiany, które widać niej więcej od roku. 512 limit 25 GB, 1mb limit 35 gb. Proszę nie narzekać jeśli ktoś ma lepszy net, bo nie zrozumiem takiego narzekania :-]
Pozdrawiam.

Avatar
leon (niezalogowany) | 18.09.2007 20:50#46

ja i tak wole neo bo przynajmniej transfery mam prawie jak deklarowane przez tp. mój sąsiad ma pakiet dialogu 2 mbit i transfery na poziomie 512

Avatar
xan (niezalogowany) | 18.09.2007 20:54#47

Ja mam 2Mb/s dzień Noc 4Mb/s za 61 zł i nie jest tak źle :)

Avatar
Juras (niezalogowany) | 18.09.2007 21:09#48

Miałem 2mega w upc,ale u siostry lepiej chodziła neostrada 512 kb..... /tak samo będzie z tymi 20 mega jak ich znam.... pamietajcie do 2o mega.... zadzwonicie ze chodzi jak sdi 128 a oni powiedza ze tak tez bywa i kiepskie linie... porazka ... kolejny chwyt marketingowy....

Avatar
TaggPL (niezalogowany) | 18.09.2007 21:23#49

ej sluchajcie mam chello easy i czy musze isc do nich zeby mi przyspieszyli predkosc?Czy sami mi to zrobia?

Avatar
Man (niezalogowany) | 18.09.2007 21:32#50

TaggPL zadzwoń 9495

Avatar
Macieqqq (niezalogowany) | 18.09.2007 21:36#51

No wreszcie widać że coś się rusza w tym ***** kraju. Zdwukrotnienie transferów za nic, bo w ******* neostradzie te same oferty są chyba już od 4 lat...

Avatar
klient UPC (niezalogowany) | 18.09.2007 21:37#52

@TaggPL zapomnij, nie przyspiesza jesli masz promocje

Avatar
piotrgrys (niezalogowany) | 18.09.2007 21:54#53

Kiepsko, wprowadziłem sie do lokalu w którym ktoś już kożystał i nie płacił. Mi powiedzieli że promocji nie będzie. Idę do konkurencji

Avatar
Smet (niezalogowany) | 18.09.2007 23:38#54

Ja dziękuje za UPC, mam u nich TV z takim syfiastym sygnałem, że lepiej nie myśleć co by było gdyby tym kablem puścili net. Zresztą koleżanka na net od UPC i szczerze mówiąc to jak ja widzę jak jej chodzi i ile ma awarii to ja już zostanę przy TP S.A.

Avatar
antek (niezalogowany) | 18.09.2007 23:51#55

limit transferu na oferte 512/128 jest porażająco mały; przecież żaden z opów niezalęznych nie ma limitu transferów, a tu taki krok w tyl

Avatar
Ali (niezalogowany) | 19.09.2007 0:25#56

Promocja super. A jak jeszcze podwoją swój zasięg, to już będą mieli jakieś 0.001% kraju pokryte dostępem. Taki Górny Śląsk - drobne 2.5 miliona mieszkańców, ok. 250 tys. abonentów UPC. Chello jest na jednym osiedlu w Katowicach (dookoła budynku UPC) i na jednym osiedlu w Siemianowicach (dookoła budynku gdzie jest headend). Podobno wkrótce ma dojść drugie osiedle w Katowicach...

Avatar
anonim (niezalogowany) | 19.09.2007 1:15#57

Oferta Multimedia SA



http://www.multimedia.pl/a0b099fdc764bf78730c68653fb3e230



Internet 2 Mbit/s za 239,97 zł - przecież to jawna kpina z klientów.


To jest tak samo jak stanąć przed kimś i napluć mu w twarz.


Z resztą sami to ocencie.

Avatar
bonzai10 (niezalogowany) | 19.09.2007 7:53#58

Ja mam neta w ASTER Kraków i płace za 6mb/512 99 zł w dzień, a w nocy mam 10 mega :> dodam że nie mam limitu ściągania i jak jest jakaś nowa oferta czy przyspieszenie łącza to mi automatycznie to dają - ostatnio przyspieszyli z 4mega na 6 to od razu zauważyłem że mam 6 ^^ Od początku jestem w tej firmie i nie miałem większych problemów - może dlatego że to prawie centrum Krakowa i kable są dobrej jakości :> Podoba mi się upload w tej ofercie, może i to jest 1/10 download u ale i tak więcej niż 512kB/s. Ale Upload zawsze będzie u takich ISP jak Chello, ASTER czy Neo(głównie ADSL) ponieważ technologia ma zbyt wąskie pasmo częstotliwości upstream. Co prawda telewizje kablowe to technologia EURODOCSIS i ta technologia pozala z kabla wyciągnąć 50mb/s ale połowa to tylko pasmo internetu, reszta jest przeznaczona na telewizje analogową, telefonię i telewizję cyfrową.

Avatar
REDELEK (niezalogowany) | 19.09.2007 8:06#59

UPC nie dba o stałych klientów zgadzam się z kolegą
... | IPHASH : IN-0T-LI-PD | 18.09.2007, 17:36

Uciekam do aster razem z kablówką i 6Mb mam za 117zł, a nie 1,5 za 130zł

Avatar
xxxxxx (niezalogowany) | 19.09.2007 8:18#60

a monopolista Tpsa, klientą DSL ostatni raz tak od serca z rok temu zwiekszla transfery?? :(((((

Avatar
chameleon (niezalogowany) | 19.09.2007 8:19#61

"To jest tak samo jak stanąć przed kimś i napluć mu w twarz."


Niektórzy NIGDY tego nie zrozumieją.

Avatar
pp (niezalogowany) | 19.09.2007 9:11#62

ciekawe po co komus w DOMU 20Mb/s?

Avatar
bartmarian (niezalogowany) | 19.09.2007 9:15#63

ponieważ trochę wiem o cenach netu, to powiem Wam tyle, równie dobrze w tej cenie mogli dać 10/20/50/100mbps bo i tak nie są w stanie tego zagwarantować, i nie chodzi mi o CIR, chyba że w obrębie własnego szkieletu, co dla mnie było by śmieszną propozycją

Avatar
:) - -- (niezalogowany) | 19.09.2007 9:29#64

1. dla stałych klientów;- uwaga na paragraf 6 regulaminu promocji, punkt 4 (lub 3 w umowach zawieranych do 2-3 miesiące wstecz) - są tam opisane zasady przedłużenia umowy po zakończeniu promocyjnego okresu i o ile ponad rok temu przedłużały się najczęściej na czas nieokreślony - tak teraz nie rozwiązanie umowy co najmniej miesiąc przed końcem promocji kończy się zawiązaniem z automatu nowej, oczywiście na miesięcy 12 :). 2. fakty i mity;- jako były pracownik firmy przyznać muszę, iż pomimo że za UPC obecnie nie przepadam - to na rynku usług internetowych może im "podskoczyć" jedynie ASTER, z tym że UPC ma lepszy zasięg. Po raz pierwszy spadki transferu zaobserwowałem z początkiem tego roku, co było wynikiem przegiętej promocji na easy po 39 brutto. Obecnie problem nie istnieje, więc jeśli faktycznie ktoś ma opcję 512/1.5/2... itd Mb to zaręczam że tyle mieć musi. Bawiłem się co nieco z chello ultra i faktycznie ma to tyle ile powinno. Nie ma mowy o współdzieleniu transferu wraz ze sąsiadem, nie jest to sieć "skrętkowców" na całe szczęście. Obecnie pracuje w firmie "skrętałkowców", mam nawet od nich łącze i przyznam, że firma winna zmienić nazwę na "uduś". Wieczorem działa mi praktycznie wyłącznie komunikator :) Zresztą - co się dziwić - na około 10.000 klientów mają niecałe 500Mb łącz. Bez sensu. 3. Adres IP w upc - zmienny i publiczny, lecz zmiana może nastąpić wyłącznie w czasie restartu modemu, czyli nie ma możliwości (jak w TP SA) przerywania połączenia z netem w celu wymuszenia zmiany numeru IP.

Avatar
them_friggin'_snails (niezalogowany) | 19.09.2007 9:52#65

W kwietniu br. wysiadłem z pociągu na dworcu w Lizbonie. W jednym z dworcowych sklepików można było kupić net do domu (nie tylko dla firm) 24 Mb/s. Cena: kilkanaście euro miesięcznie. W tym samym czasie u nas reklamowano "wziuuuuuu-krawat-na-wietrze" jakże powalającą prędkość od Orange dla firm - 3,6 Mb/s...

Avatar
Happy CHello User (niezalogowany) | 19.09.2007 10:17#66

Mam w jednym mieszkaniu upc chello w drugim neozdradę i powiem tylko tyle, że neozdrada to jedna wielka pomyłka...

Kto może mieć chello niech się nawet nie zastanawia.

Avatar
wojjtekpl (niezalogowany) | 19.09.2007 11:06#67

Ja mam małego dostawcę ale jest super 1MB za 26zł bez limitów i chodzi perfekt. Raz była przerwa 2 godz. to dzwonili i przepraszali bo ktoś kabel naruszył.

Avatar
anonim (niezalogowany) | 19.09.2007 12:28#68

@Domker_
Nie wiecie może czy Chello jest dostępne w woj. dolnośląskim?
Trzeba przyznać, że atrakcyjne ceny. Ja mam za 69zł/mies. DSL256 -.- z Dialogu. Trzeba coś z tym zrobić niedługo..

lllooolll

To cię ładnie dymają :) Ja mam 2048/512 kbps w dialogu za 81 ziko miesięcznie a abonament telefoniczny co miesiąc mam za 1 zeta. A poza tym to zawsze mam full transfer, nie narzekam i nie zmieniam na żadne tepsy czy inne szmelce.

Avatar
Crisis (niezalogowany) | 19.09.2007 13:29#69

@anonim
[Oferta Multimedia SA
http://www.multimedia.pl/a0b099fdc764bf78730c68653fb3e230
Internet 2 Mbit/s za 239,97 zł - przecież to jawna kpina z klientów.
To jest tak samo jak stanąć przed kimś i napluć mu w twarz.
Z resztą sami to ocencie.]

Oceniam to na codzień i niestety - muszę potwierdzić. Akurat mieszkam w 3mieście i w mojej okolicy jestem skazany na wybór Multimedia - TPSA - Netia. TPSA omijałem z daleka od czasów internetu modemowego, gdy tylko pojawiła się alternatywa, Netia zaś nie była w stanie zaoferować mi stałego IP. Czyli siedzę na Multimedia za (sić!) 60 PLN przy 256 kbit. Cena oczywiście "promocyjna" - bez umowy na czas określony byłoby sporo drożej. Jedyne co ratuje sprawę to fakt że łącze jest symetryczne i śmiga bez większych problemów. Od jakiegoś czasu natomiast są "przeboje" z zawyżonymi rachunkami i BARDZO ciężko wyjaśniać sprawę z pracownikami BOK tej firmy. Klasycznie "nikt nic nie wie". Także wygląda na to że głosy na forach ostrzegające by trzymać wszystkie "kwity" przez dobrych kilka lat po zakończeniu umowy z Multimedia na wypadek ew. wizyty windykatora należności wydają się być zasadne. Mają straszny "bajzel" w papierach, tam nikt nad tym nie panuje.

A co do podawanych przez niektórych przykładowych cen netu na zachodzie - no cóż, wg oficjalnych zestawień Polska ma najdroższy internet w Europie. I przez jakiś czas to się raczej nie zmieni.

Avatar
b (niezalogowany) | 19.09.2007 14:29#70

ah, chcialbym miec taki internet... :))

Avatar
bonzai10 (niezalogowany) | 19.09.2007 16:53#71

A dlaczego tak drogo ?
Polska nie ma rozwiniętej infrastruktury. Większość firm korzysta ze światłowodu POLPAK-T co niegdyś było własnością TP, gdyby jakaś firma stworzyła własną, nową infrastrukturę to na początku nie byłoby tanio,ponieważ stworzenie takiej infrastruktury wiąże się z olbrzymimi kosztami, ale może i lepiej. Tak Crisis, mamy najdroższy internet w Europie i to nie zmieni się szybko, niestety.

Avatar
urnoob (niezalogowany) | 19.09.2007 18:09#72

i tak drogo! we francji 20 mb/s kosztuje 20 € co po przeliczeniu daje niecałe 80 zeta ;]

Avatar
b (niezalogowany) | 19.09.2007 18:48#73

chyba ze wejdzie jakas nowa technologia, moze bezprzewodowa w miastach?
wiadomo przeciez ze klasc swiatlowody to duzy wydatek

Avatar
Piotr (niezalogowany) | 19.09.2007 20:43#74

Nie ma tojak internet radiowy z Orange niedosc że transfer danych wolny to jeszcze ograniczenie w pobieraniu 500 mb miesiecznie,na moje szczęscie umowa mi się kończy już zmieniam operatora.Nie warto podpisywac dłuższych umów niż rok góra dwa,ceny spadają.

Avatar
classic (niezalogowany) | 21.09.2007 12:30#75

a co z usluga chello classic ktora teraz wynosi 5mb? mam nadzieje ze zostanie mozliwosc kozystania z niej bo 4 mb troche za wolno :D a 20 to jednak za duzo jak na jednego uzytkownika

Avatar
Krakus (niezalogowany) | 21.09.2007 13:04#76

Gdy właścicielem była PTK była pełna kultura obsługi klienta ,po kupnie przez UPC jedynym zadaniem jest jak jak oszukać klienta,radzę dokładnie czytać regulamin promocji,jeżeli nie zdążycie w ciągu 30-tu dni rozwiązać umowy przedłużają ją na kolejny rok wraz ze wzrostem rachunku zerwanie grozi karą 120 zł,jeżeli chodzi o transfer bzdura,przecież serwery mają określony dostęp,chwyt marketingowy,cel wydoić i się sprzedać,bo przecież nic nie inwestują.

Avatar
bobbudowniczy (niezalogowany) | 21.09.2007 21:19#77

Bardzo się cieszę że chello przyspiesza. Mam opcję light (2Mb) i nigdy nie nażekałem, a teraz będzie jeszcze lepiej. Najważniejsze że nie ma przerw, a prędkości są jako tako zachowane (test z teraz 21:15 - 896 kbps, ale w ciągu dnia i w nocy (najważniejsze ;D ) to z reguły 1960 kbps; wysyłanie 347 kbps). No i cena: 85zł + kablówka o 25zł tańsza, czyli w sumie mam 2Mb za 60zł.

Avatar
Robahl (niezalogowany) | 23.09.2007 11:45#78

UPC niestety ma "w głębokim poważaniu " stałych klientów - to taki polski standard że nowe korzystne oferty są tylko dla nowych abonentów ( o czym zresztą cwaniaczki na stronie internetowej nie informują w przejrzysty sposób i o czym dowiadujemy się dopiero w punkcie obsługi ). Mnie umowa w opcji 512 kończy się za niewiele ponad miesiąc i zamiast 39,00 zł zaproponowano mi możliowść jej przedłużenia za 55,00 zł ( !!! czyli ok. 40 % drożej ), bo dotychczasowa cena jest zarezerwowana dla nowych klientów. No cóż ponieważ nowa cena jest nie do przyjęcia to zrezygnuje z dalszego korzystania z usługi, A NOWĄ UMOWĘ PODPISZE MOJA ŻONA ( JAKBY NIE PATRZYĆ ONA JEST NOWYM KLIENTEM ; )

Avatar
anonim (niezalogowany) | 24.09.2007 12:57#79

Witam

Ja posiadam Chello Light 3mb i upload 380kb/s. Ale wszystkie pliki które pobieram lecą prędkościa uploadu dlaczego???

Avatar
Maciej Baryła (niezalogowany) | 02.10.2007 13:48#80

Słuchajcie trzeba na chello bardzo i to bardzo uważać. Na dzień dobry trzeba pamiętać, że możesz odstąpić od zawartej umowy w terminie do 10 dni od jej zawarcia z upc. Płacisz za podłączenie i za okres korzystania a dokładniej możliwości korzystania. Ale dlaczego masz rezygnować z tak kosmicznego netu?

Odpowiedź jest szokująca. Mianowicie zamontowali mi w dniu 01-10-2007 w Katowicach usługę zwaną "chello ultra".
Dali jakiś modem Arris z wyjściem na rj-45 i usb. I na razie nie można się do niczego przyczepić.

Problem jest z szybkością. Łącze, które ma osiągac do 20 Mb/s, osiąga -uwaga- w porywach 4,5 Mbit, średnio 2,7. Mierzone było dosłownie wszędzie, czyli: dsl.cz, speedtest.pl, speedtest.net. Wiadomo, wszytko jest 'do" bez żadnej gwarancji (cir-a). Ale korzystam też "dsl tp" i tam też nie ma cira, ale zamiast 4Mb/s mam około 5% mniej. Skoro upc ma zamiar walczyć o rynek z tp i innymi operatorami lokalnymi, w tym małymi i duzymi sieciami osiedlowymi, to zupełnie NIE MAJĄ SZANS, bo zwłaszcza sieci mają dużo lepsze łącza i dbają o prędkość u swoich abonentów. Poza tym Ci ludzie się znają i żadne łyse postacie z upc nic nie zmienią, to apropos reklam telewizyjnych upc, a także apropos więźniów, wypożyczanych z więzienia w Szczecinie, którzy w Katowicach wykonywali instalacje pod "chello", czyli zmiana kabli i tp.
Również są łysi i mają wiele tatuaży, aż się trochę bałem do nich podejść, bo byłem ciekaw co robią bo i ja mam tam swoje kabelki. Bardzo grożne i nieprzyjemne typy.

Kolejny problem to wolno otwierające się stronki, duże pingi, do onetu 60-70 nigdy nie mniej niż 59, oczywiście bez obciążenia.

Początkowo chciałem mieć to "chello" jako łącze na "backup", gdyby tpsa i energis padły mi w tym samym momencie. Jednak z taką jakością to dziękuję bardzo za tą nie jakość.

Kolejny problem, jak ludek z upc zobaczył trzy duże serwery to zbladł. Od razu zaczął straszyć, że szybko zapłacę im karę. A w umowie mają aż dwie kary. Jedna to 5 tyś zł za "podłączenie większej ilości komputerów" niż 5 w tej opcji chello, a druga kara to również 5 tyś zł za "udostepnie internetu poza lokal".

Ogólnie zarówno monter jak i miła pani z biura upc w Katowicach zupełnie nie znają tematu ani przedziału prędkości jakie mają we własnej ofercie. Babka nie umiała uwierzyć i kłóciła się, że to jest nie możliwe, że jest taka oferta "do 20 Mbit/s'. Monter też nie wiedział jaka ma być prędkość, choć papiery miał z sobą. Jedyne co umiał to straszyć, kliknąć na dsl.cz i się skompromitować. Jedynie z atmana po ftp szło 12 Mbit, ale to sieć szkieletowa, więc w zasadzie intranet a nie internet.

Oddałem to, zapłaciłem 9.90 za podłączenie i 16 zł za dwa dni używania.

Dzięki takim doświadczeniom, drodzy ludkowie, upc nie jest żadnym zagrożeniem dla nas operatorów sieci lokalnych:) Pozdrowienia dla wszystkich userów i adminów.

Avatar
maciej baryła (niezalogowany) | 02.10.2007 21:16#81

Rozmawiałem dzisiaj z paroma ludkami, którzy korzystają z "chello" i również mają problem z prędkością. Okazuje się, że faktyczna prędkość internetu jest 5 x mniejsza od wartości "do" jaką deklaruje upc. Prędkość zgadza się jedynie przy komunikacji pomiędzy użytkownikami samego "chello" oraz węzła "atman.pl". Wynika z tego, ze w prędkość deklarowana się zgadza ale TYLKO w pewnych momentach, gdy następuje połączenie p2p z osobą znajdującą się w węźle, nawet w drugim końcu Polski.

Avatar
CHELLO ULTRA-THE BEST OF THE BEST (niezalogowany) | 09.10.2007 22:28#82

mam chello ultra i powiem ze nie ma lepszego internetu i takiego transferu jak obecnie mam.Nie sprawdzajcie predkosci na stronach speedtest.pl czy podobnych bo to jest lipa.POLECAM : ftp.atman.pl prawdziwy i wiarygodny. UPC FOREVER

Avatar
kostek (niezalogowany) | 26.10.2007 20:05#83

Mieszkam w Kielcach. Chello light mam od półtora roku. W wersji 1 M. Przedtem miałem neostradę 312. Obecnie zwiększyłem szybkośc chello do 4M. O ile przy 1 M testy pokazywały ok. 1,4 to obecnie przy 4M testy pokazują od 2,7 do 3,7. Ale to nie problem, pliki ciągna się szybko. Gorzej z otwieraniem stron a najgorzej ze SKYPE. http://www.voiptest.org pokazuje słabą jakośc servisu VOIP - sygnał jest bardzo nierównomierny. JAkośc 'slyszalna" jest gorsza niz na wolnej neostradzie. NIe mam pojęcia czy można w jakiś sposób to poprawić.
Pozdrawiam

Avatar
Frohike (niezalogowany) | 01.11.2007 0:13#84

"anonim", koleżko, uczyłeś się w szkole o kabelkach a na j. polskim wagarowałeś? nieładnie...

Avatar
max_roskosz (niezalogowany) | 07.12.2007 22:31#85

W domu mam netia 1mBit nie narzekam w mieszkaniu w wawie mam UPC 2mBit też spoko
Naraie zobaczymy puźniej....

Avatar
Pepe (niezalogowany) | 17.12.2007 14:05#86

Czy rzeczywiście IP jest zmienne w Chello?

Avatar
CHello (niezalogowany) | 11.02.2010 19:47#87

Węż neo to będziesz miał zmienny IP.,a tak wogóle to podniecacie sie tym chello jak dzieci b..........haha.

Avatar
michu/gdy (niezalogowany) | 05.03.2010 13:21#88

Ja mam UPC od lat i nie narzekam, ceny sa dobre a i awarie zdarzaja sie naprawde bardzo rzadko. Mi w ciagu 3 lat przytrafilo sie to 2 razy na ok 2 godz. :) Jezeli chodzi o stalych klientow tez jest rada. Jezeli dobrze pokombinujecie to:
pkt 1. Mowcie ze chcecie rozwiazac umowe to dadza wam promocje dla nowych klientow. ( ja tak dostalem)
pkt 2. Rozwiazcie umowe i wezcie sobie na kogos innego. (Tez tak robilem i mialem co chcialem ) Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Test Garmin Forerunner 610

Osobisty asystent treningowy
Testujemy GALAXY NOTE

Czy to tablet z telefonem?
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av