Windows Server 2008 i Windows Vista SP1 ukończone

04.02.2008 17:02, Autor: Wojciech Kowasz (Docent)
NewsImage

Microsoft oficjalnie ogłosił, że dwa długo oczekiwane produkty - system Windows Server 2008 oraz dodatek Service Pack 1 dla systemu Windows Vista uzyskały status RTM tj. zostały ukończone i skierowane do produkcji. Informację taką podał sam Steve Ballmer, CEO firmy Microsoft.

Dodatek SP1 dla Visty będzie udostępniony do pobrania w marcu. Najpierw będą mogli go uzyskać klienci korzystający z umów licencjonowania grupowego. Windows Server 2008 pojawi się w sprzedaży dla nowych klientów 1 marca. Klienci posiadający ważne umowy Software Assurance lub Enterprise Agreement będa mogli pobrać nowy system jeszcze pod koniec lutego.


Aktualizacja, 04.02.2008, 17:30

Już dzisiaj Windows Server 2008 mogą pobrać subskrybenci MSDN oraz beta-testerzy. Tym drugim Microsoft udostępnił obrazy systemu w wersji RTM bez kluczy produktów (nie są one wymagane do instalacji systemu, a jedynie do aktywacji w ciągu 60 dni). Na serwerach Connect obrazy będą dostępne tylko przez 30 dni. Finalny Windows Server 2008 opatrzono numerem kompilacji v6001-18000-080118-1840.

Według informacji jakie podał Mike Nash z grupy Windows Product Management w firmie Microsoft, Windows Vista Service Pack 1 w pięciu wersjach językowych zostanie wydany do Windows Update i witryny Microsoft Downloads w połowie marca. W połowie kwietnia jego instalacja będzie przeprowadzana automatycznie wszędzie tam, gdzie użytkownicy zaznaczyli opcję automatycznej instalacji ważnych poprawek. Polska wersja językowa, wraz z pozostałymi, będzie dostępna do pobrania w kwietniu.

Źródło: TechIT
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze  

sen-7 (niezalogowany) | 04.02.2008 17:07
image
Avatar
#1

Nareszcie!

Marcusst800 (niezalogowany) | 04.02.2008 17:08
image
Avatar
#2

Co to ma być lol SP1 do Visty w marcu są śmieszni na maxa

KoNN (niezalogowany) | 04.02.2008 17:10
image
Avatar
#3

dopiero w marcu ehś a liczyłem że dziś będzie już do pobrania hehe ;)

daoskar (niezalogowany) | 04.02.2008 17:13
image
Avatar
#4

a miało być "Windows Vista Service Pack 1 już w poniedziałek" ale wiadomo ,że Poniedziałek to jak dla M$ rok świetlny ;) Pozdrawiam

karak (niezalogowany) | 04.02.2008 17:14
image
Avatar
#5

i co ten sp1 będzie im leżał na serwerach do marca?? skoro i tak już to wersja finalna..
bezsens

sd (niezalogowany) | 04.02.2008 17:18
image
Avatar
#6

dam viscie ostatnia szanse. jezeli po sp1 dalej beda jaja z tym systeme do kupuje xp.

nowoczesny system 21 wieku. a jak podlaczam pendriva to raz na kilka podlaczen krzyczy ze chce sterowniki :>

zuzycie procesora nie spada ponizej 50% mimo ze nic zasobozernego nie jest odpalone.

itd...

anonim (niezalogowany) | 04.02.2008 17:20
image
Avatar
#7

Czy ktoś wie jaki ma numer kompilacji ten sp1 rtm?

Tomek (niezalogowany) | 04.02.2008 17:33
image
Avatar
#8

Po czym się okaże, że 31 marca to też marzec...
A Service Pack 1 ENG to też Service Pack :/

Mogliby trochę się streszczać :/

ja (niezalogowany) | 04.02.2008 17:35
image
Avatar
#9

jak zwykle m$ ********* do pieca ;/ w marcu ? do produkcji ? już dzisiaj powinien być dostępny w wu ;/ zwłaszcza ze mam eng ver, żenada i tyle ;/

Mayron (niezalogowany) | 04.02.2008 17:37
image
Avatar
#10

Wy tylko umiecie narzekać?

eth0 (niezalogowany) | 04.02.2008 17:40
image
Avatar
#11

@Mayron
"Wy tylko umiecie narzekać?"
analogicznie : Ty tylko umiesz wychwalać?

:::gerwazy (niezalogowany) | 04.02.2008 17:41
image
Avatar
#12

I po co się tak było napalać na tego SP1? Warto było?

Czechu (niezalogowany) | 04.02.2008 17:47
image
Avatar
#13

Ja rozumiem gdyby to był najnowszy zestaw tapet spod znaku Microsoft, ale coś takiego jak SP1 powinno być wydane bezwłocznie, a teraz poczułem się jakby naprawienie błędów w moim systemie było jakąś promocją, dostępną najpierw dla klientów korzystających z umów licencjowania grupowego :) Śmieszni są :)

raf (niezalogowany) | 04.02.2008 17:48
image
Avatar
#14

no i dobrze. ms pomaga mi podjąć decyzję, że na następnym komputerze będzie linux :)

stefek (niezalogowany) | 04.02.2008 17:49
image
Avatar
#15

Cholera. Już myślałem, że w lutym zassam SP1. :( Skoro jest już zrobiona, to niech udostępnią. Użytkownicy licencji grupowych tak szybko nie zaaplikują SP1 (tak samo, jak wciskanie dla nich visty). M$ się nie popisał. :[

zgredzik (niezalogowany) | 04.02.2008 17:50
image
Avatar
#16

szkoda, myślałem że już dziś będe mógł pobierać. to poczekamy chociaż i tak nie narzekam na Viste, mimo nie najlepszego sprzętu to Vista chodzi bardzo dobrze.

scorpio (niezalogowany) | 04.02.2008 17:51
image
Avatar
#17

Ja poczekam na SP2 dla Visty lub na Windows Seven.

Krzesicki (niezalogowany) | 04.02.2008 17:54
image
Avatar
#18

Ehhhh... A już miałem nadzieję na zweryfikowanie w tym tygodniu, którego systemu operacyjnego będę używał przez następne kilka miesięcy. Z drugiej strony, czekaliśmy rok, poczekamy jeszcze miesiąc... Obyśmy się nie zawiedli...

@raf (niezalogowany) | 04.02.2008 17:54
image
Avatar
#19

a czemu nie na aktualnym kompie?

9 (niezalogowany) | 04.02.2008 18:05
image
Avatar
#20

"w poniedziałek" "w marcu"
Wiemy już, ze bedzie to jakiś poniedziłek marca nie jesteśmy tylko pewni którego roku ;)

hellhammer (niezalogowany) | 04.02.2008 18:15
image
Avatar
#21

i z czego sie tak ciesyzcie znowu portale nabily nas w balona.bo zaslysza jakas plote i ja rozpuszczaja.
sp1 wyjdzie w polowie marca dla wersji eng,niem,jap a dla pozostalych jezykow w tym dla PL w polowie kwietnia ;D to sobie poczekamy;D

Docent (niezalogowany) | 04.02.2008 18:20
image
Avatar
#22

@wszyscy:

Też jestem osobiście nieco zdziwiony, że dopiero w marcu ogólna dystrybucja, ale informacje że "już w poniedziałek" się w pewnym sensie potwierdziły ;) Poza tym z tego co pamiętam zawsze był jakiś poślizg, tylko nigdy się o tym tyle nie mówiło.

mAKAROn (niezalogowany) | 04.02.2008 18:24
image
Avatar
#23

scorpio "Ja poczekam na SP2 dla Visty lub na Windows Seven." Takie wywody mnie poprostu rozwalaja to odrazu napisz ze poczekasz na windows 10 jesli ktos z was mysli ze przyszle systemy operacyjne beda mialy mniejsze wymagania sprzetowe lub mniej pamiecio zerne to jest kretynem wrecz przeciwnie beda jeszcze bardziej pamieci i procesorozerne bo wymage tego ewolucja i obsluga nowego sprzeto nawet nowe linuxy juz nie sa tak super pod katem pamiecio i procesorozernosci wiem bo sam widzialem Vista to badzo dobry sysem a XP nawet niestety do piet mu nei dorasta 100% obslugi wielu rdzeni w CPU, direct X 10 (xp tego nigdy nie bedzie mial), pelne wsparcie dla HD to wszystko kosztuje pamiec i procesor wiec zniencie poprostu kompy na technologicznie przygotowane na nowa ere albo nie wypowiadajcie sie. Mam Viste juz troche i smiga jak neiw iem co jest znacznei stabilniejsza niz XP bezpieczniejsza i naprawde traz nei wyobrazam sobie powrotu do xp to bylo by dla mnie jak cofniecie sie w rozwoju i tyle :)

57 (niezalogowany) | 04.02.2008 18:31
image
Avatar
#24

@hellhammer absolutnie się z Tobą zgadzam "nawet już w poniedziałek 4 lutego" 4 lutego!!! a nie w jakiś poniedziałek wszyscy robią wielką pompe że service pack już jest a tu masz! a teraz nagle widze że wiekszość sie cieszy że dopiero w marcu żeby sie jeszcze nie okazało że w marcu roku 2009 wtedy rozumiem że też wszyscy będą szcześliwi że Microsoft podał oficjalną date

Łazanki (niezalogowany) | 04.02.2008 18:53
image
Avatar
#25

mAKAROn
Hamuj się ze słowami bo to że z każdym wydaniem systemu trzeba mieć 2x (oby tylko) szybszy sprzęt od poprzednika to jest nie w porządku a wiadomo o co w tym wszystkim chodzi (umowy z producentami sprzętu i...? kasa).

hahaha (niezalogowany) | 04.02.2008 18:57
image
Avatar
#26

co się tak martwicie. pewnie jeszcze w tym tygodiu będzie krążył po sieci :D

gggx (niezalogowany) | 04.02.2008 19:15
image
Avatar
#27

To jest bez sensu. Najpierw mówili ze w poniedziałek a teraz czekac jescze 2 miesiące. Jak juz jest rtm do dlaczego go nie dają !!!

.:: qbus ::. (niezalogowany) | 04.02.2008 19:20
image
Avatar
#28

Dziwi mnie jedno, skoro RC1 a później Refresh1 i Refresh2 (przez modyfikacje klucza w rejestrze) dostępne były od razu po ich wydaniu przez Windows Update dla wszystkich wersji językowych w tym polskiej to czemu na RTM musimy czekać do marca/kwietnia ?

MAcieqqq (niezalogowany) | 04.02.2008 19:24
image
Avatar
#29

@mAKAROn
Możesz mi wytłumaczyć czym jest według ciebie "pełne wsparcie dla HD" lub "obsługa wielu rdzeni"? :D Bo ja ci powiem, że pierwszego vista nie ma, a drugie miał już nawet win 2000.

@Łazanki
Owszem, trzeba mieć 2x szybszy komputer, żeby się na viście pracowało z takim samym komfortem jak na xp, ale czemu nikt nie zauważa, że na takim kompie również 2 x szybciej chodzą aplikacje?
Pozatym co teraz taki komputer kosztuje? Jak liczyłem rozsądne komputery do visty i xp ile kosztują (ze zintegrowaną kartą graficzną) to mi wyszło 690 i 970zł. Czy to na prawde taka piorunująca różnica, wiedząc, że wymagające aplikacje będą chodziły znacznie szybciej na tym drugim pod vistą, niż na tym pierwszym pod xp?

gggggxxxxxx (niezalogowany) | 04.02.2008 19:31
image
Avatar
#30

MICRO$OFT ZAWIÓDŁ !!!

Icex (niezalogowany) | 04.02.2008 19:35
image
Avatar
#31

@.:: qbus ::.

marketing :) wersje nieukonczone mogą wydawać od razu ale jak juz mają jakiegoś asa w rekawie jakim jest owy SP to NA 100% mają jakiś KONKRETNY pomysł dlaczego nie wydają go od razu :D nie zapomnijmy że było nie było ale m$ jest jedną z najbogatszych firm na świecie i mają świetnych speców od "główkowania" i na pewno nie robią czegoś bez porady 100 osob które sie na tym znają :D My nie koniecznie musimy wiedzieć dlaczego ale to ma jakiś sens

specjalized (niezalogowany) | 04.02.2008 19:39
image
Avatar
#32

ale sobie w ******* polecieli :/ SP1 dla każdego będzie w kwietniu... żal mi ******* ściska :/

SilberPunkt (niezalogowany) | 04.02.2008 19:39
image
Avatar
#33

@Łazanki
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego jakie konfiguracje komputerów stacjonarnych w tej chwili się sprzedaje... Przy cenach pamięci DDR2 oscylujących w okolicach 80 zł za 1GB prawie nikt już nie kupuje kompów z mniej niż 2GB pamięci na pokładzie a 4GB a nawet 8GB to coraz częściej spotykane konfiguracje... do tego standardowo dwurdzeniowy procesor i dysk o pojemności 500GB... Cena identyczna jak rok temu ale wszystko o połowę mniejsze... To nie system operacyjny wymusza zmianę konfiguracji a raczej dopasowywuje się do tego co już jest powoli standardem! Nie oszukujmy się... komp sprzed dwóch lat na którym śmiga XP nie nadaje się do Visty. Koniec kropka! To, że spełnia minimalne wymagania sprzętowe o niczym nie świadczy... poszukaj se jakie są minimalne wymagania sprzętowe XP i spróbuj uruchomić na tym XP... :D ...a nallepiej to przypomnij se jakie konfiguracje komputerów były dostępne w czasach wejścia na rynek XP... :D

A co do tematu: zdecydowana większość poprawek zawartych w SP1 dla Visty jest normalnie do pobrania przez Windows Update więc nie wiem o co się tak gorączkujecie... :P

anonim (niezalogowany) | 04.02.2008 20:05
image
Avatar
#34

Od tygodnia SP1 FINAL w 35 językach w tym polski do Visty jest już w sieci, versja: 6.0.6001.18000 :)
Nawet robiłem integrację z ultimate pl :) i znowu była tylko 1 dzień u mnie, niewidzę żadnej poprawy do SP0
Ale paradox, używam XP dalej :)

jang (niezalogowany) | 04.02.2008 20:12
image
Avatar
#35

A ja tak sobie kombinuję,że sp będzie dopiero w końcu marca dlatego,że Microsoft doskonale sobie zdaje sprawę, że sp1 nic nowego nie wniesie poza dodatkowymi zabezpieczeniami,tzn. ani Vista nie przyśpieszy, ani nie pozwoli na instalację starszych programów,czego oczekuje jak sądzę większość użytkowników.
Po sp1 ludzie się zawiodą i będzie pełna klapa, w związku z czym MSoft chce ten moment maksymalnie odsunąć.

??? (niezalogowany) | 04.02.2008 20:18
image
Avatar
#36

Pewnie za tydzień wycieknie spox...

zgredzik (niezalogowany) | 04.02.2008 20:35
image
Avatar
#37

to chyba jakieś żarty ? SP1 dopiero w połowie kwietnia ? jak zwykle microsoft ma czas.

tokarek (niezalogowany) | 04.02.2008 20:35
image
Avatar
#38

To już przegięcie ze strony Microsoftu. Po co uprzykrzać życie urzytkownikom Visty i trzymać SP na serwerach do kwietnia.
W Microsofcie zaczynają pracować bezmóżgowcy.

:::gerwazy (niezalogowany) | 04.02.2008 20:39
image
Avatar
#39

Dlaczego Wy tak się podniecacie tym SP1? Przecież on nie poprawia znacząco wydajności, kopiowanie jak było tak jest wolne! Co tak wam brakuje możliwości wyboru dysku w defragmentatorze dysków, który jest zerem w porównaniu do O&O Defrag!

Z ciekawością zaglądnę na DP w marcu/kwietniu aby poczytać komentarze w których będziecie się żalić, że SP1 nie wnosi nic wartego uwagi - oczywiście oprócz zmiany numerku z 6000 na 6001.

Może napiszecie petycje o przyspieszenie opublikowania SP?

PS
@jang zgadzam się z tobą. MS zatrudnia najlepszych specjalistów od reklamy, a ta zwłoka może być częścią marketingowego spisku.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników Visty :)

Pobe (niezalogowany) | 04.02.2008 20:47
image
Avatar
#40

Ktoś wie, czy Windows Server 2008 zostanie udostępniony w MSDN AA?

kuhar (niezalogowany) | 04.02.2008 20:47
image
Avatar
#41

no to se poczekam do kwietnia...długo trochę;/

Legalny (niezalogowany) | 04.02.2008 21:50
image
Avatar
#42

Witam Wszystkich. Mam tylko jedno pytanie. Czy zintegrowana wersja SP1 z Vistą będzie w sprzedaży wcześniej niż SP1 jako plik do ściągnięcia czy wyjdą w tym samym czasie, a może taka edycja będzie dostępna jeszcze później ? Jeśli ktoś zna odpowiedź i ma to potwierdzenie w pewnym źródle to proszę niech napisze. Dzięki.

mr-owl (niezalogowany) | 04.02.2008 21:55
image
Avatar
#43

Mam kilka uwag:
1. Windows Server 2008 dostępny jest także na TechNet-ie
2. Kiedyś mnie uczono że system z Service Pack-iem to jest osobny system operacyjny z danej rodziny (nie wiem czy to prawda) więc nie ma się co dziwić że przygotowują się to publicznej premiery. Trzeba przeszkolić ludzi z pomocy technicznej (czasami mam wrażenie że Ci ludzie są tylko bo to by psuć nam krew)
3. RTM nie musi oznaczać że nie może być w wersji OnLine a tylko OnDisk
4. System Operacyjny nie powinien nakładać zbytniego obciążenia na obsługiwany sprzęt z czym Windows Vista ma bardzo duże problemy, proszę mi tylko nie mówić że komputer z 2GB pamięci i dwu rdzeniowym procesorem i Vistą do prostej edycji tekstu to coś normalnego, bo widzę tutaj jakiś wielki nonsens. Gdy decyduję się na kupno nowego komputera oczekuję od niego wzrostu produkcyjności a nie tylko nowego efekciarskiego wyglądu i realnego spowolnienia szybkości pracy. Gdy mój dwu letni laptop (2.13MHz, 2GB RAM, ATi Mobile X600, dysk 5400, Windows XP) zaczyna być dla mnie za wolny jaką mam realną szansę kupna komputera który z Windows Vistą będzie działał znacząco szybciej by opłacała się przesiadka?

anonim (niezalogowany) | 04.02.2008 22:05
image
Avatar
#44

Wszędzie tylko narzekania. Ważne że prace nad SP1 są już zakończone -,-

Dreamcatcher (niezalogowany) | 04.02.2008 22:52
image
Avatar
#45

Jak tak czytam Wasze komentarze to się zastanawiam na jakich komputerach Wy to odpalacie. Ja mam vistę z aero odpaloną na Core 2 DUO 2 GHz, 2 GB ram i 8400 GS Mobile (Bo to laptop) i chodzi ona lepiej niż XP na klasycznym interfejsie. Jesli chodzi o obsługę i wykorzystanie sprzętu to Vista lepiej daje sobie radę. Dodając Ready Boost i SuperFetch system znacząco przyspiesza. Jeśli chodzi o kompatybilność wstecz to odpalam wiele rzeczy, głównie starszych aplikacji i nawet nie musiałem jeszcze używać trybu zgodności. Jeżeli by się zdarzyło, że jakas aplikacja rzeczywiście nie chce działac to przecież w wirtualnej maszynie można zainstalować XP. Jedyną jak narazie wadą jak dla mnie jest wolne kopiowanie plików przez sieć.
A co do wydania SP1 to jeśli ukończyli ją i są pewni że nie ma znacząch wad to mogliby ją udostępnić ponieważ w kwietniu będa pewnie zgłoszone nowe problemy, na które juz SP1 nic nie poradzi. To się wypowiedziałem. Dziękuje za uwagę i pozdrawiam :-)

patryks90 (niezalogowany) | 04.02.2008 23:23
image
Avatar
#46

No i jest Poniedziałek - zostało półtorej godziny do wtorku a SP1 jak nie było tak nie ma...

SilberPunkt (niezalogowany) | 05.02.2008 0:11
image
Avatar
#47

@mr-owl
1. Co oznacza zwrot "service pack"?
2. Co ma Vista wspólnego z prostą edycją tekstów? Tak jak wspomniałem: jeśli dziś standardem staje się 2GB pamięci a za rok standardem będzie 4GB a nawet 8GB to jaki ma sens wyciskanie z systemu siódmych potów po to, by działał sprawnie na komputerze wyposażonym w 512MB? Od tego jest XP by działać sprawnie na takiej konfiguracji. Jak ktoś ma sprzęt z epoki XP to niech na XP-ku pozostanie. Proste...
3. Nie wiem od kiedy masz styczność z komputerami ale ja zbieram doświadczenia od czasów ZX Spectrum, C64, komputerów PC klasy AT a potem XT itd. Jeśli spojżeć na wydajność maszyn z tej perspektywy to postęp jest tak gigantyczny, że oferowana dziś moc obliczeniowa domowych kompuerów sięga mocy niegdysiejszych superkomputerów... i co z tego? Funkcjonowanie Windows 95 na komputerach sprzed 10 lat wcale tak bardzo nie różni się od szybkości działania np. Visty (czas uruchomienia, szybkość uruchamiania aplikacji i samo ich działanie). Gdzie więc podziała się ta gigantyczna moc jaką teraz dysponujemy? Ano została utopiona w funkcjach systemu, których w tamtych czasach wogóle nie potrzebowaliśmy ale teraz nie wyobrażalibyśmy sobie bez nich życia... Żeby zrozumieć jaka to różnica wystarczy spróbować zainstalować na dzisiejszych komputerach system sprzed lat, np. 95, 98 czy ME... teoretycznie powinien przecież śmigać z prędkością światła na takim sprzęcie... :D
4. Co do tego Twojego laptopa sprzed dwóch lat to weź do porównania sprzęt na tym samym poziomie, czyli raczej chyba z najwyższej półki skoro 2 lata temu stać Cię było na taki wypas to dziś porównuj go z równie nowoczesną konstrukcją a nie z najtańszymi lapkami z marketu a wtedy zobaczysz, że przesiadka na taki sprzęt z Vistą będzie miała sens...

Pozdrawiam... :)

chakerzpolska (niezalogowany) | 05.02.2008 0:21
image
Avatar
#48

ufffffffff czekalem na to od dawna brawo majkrosoft

Rodzyn (niezalogowany) | 05.02.2008 0:35
image
Avatar
#49

Spokojnie! zobaczymy czy dodatkowy czas MS do Sp1 Visty coś spożytkuje. Jak wyjdzie wtedy osądzimy

Radysh (niezalogowany) | 05.02.2008 2:02
image
Avatar
#50

Nareszcie! Jestem użytkownikiem WinSer2003 stand. od połowy roku 2003 (najpierw pre. a potem zwykłego, pełnego distro.) i ten system spełnia swoje zadanie. 2008 testuje (tylko do kwietnia licencja :( ) i jestem zadowolony. System niezły tylko te wymagania...

AndY (niezalogowany) | 05.02.2008 2:39
image
Avatar
#51

@Pobe
zalezy to od tego czy w twojej uczeli 'jest/bedzie w programie' taki system.

ArekR79 (niezalogowany) | 05.02.2008 8:42
image
Avatar
#52

Macie odpowiedz dlaczego MS nie daje ściągnąć już teraz SP1:
Testy wstępnych wersji dodatku wykazały konflikt z pewnymi sterownikami, które nie zostały przygotowane, jak należy, przez wydawców. Nie są one same w sobie wadliwe, a błąd opiera się na sposobie instalacji, toteż rozwiązaniem problemu jest ponowna instalacja sterownika. Co za tym idzie, dodatek nie zostanie rozdystrybuowany poprzez kanały Windows Update od razu do wszystkich klientów. Pojawi się on w połowie marca br. na Windows Update, aczkolwiek tylko dla użytkowników tych komputerów, gdzie nie wykryto wadliwych sterowników, o których mowa powyżej. Jeżeli kto na upartego będzie chciał zainstalować dodatek, nie ma problemu, gdyż będzie on umieszczony na stronach firmy Microsoft jako plik wolnostojący. W międzyczasie Microsoft będzie współpracował z wydawcami "felernego" sterownika, tak by miesiąc później wszyscy, którzy korzystają z funkcji Automatycznych Aktualizacji nie napotkali na problem z ich urządzeniem po zainstalowaniu dodatku.

Żródło: centrumxp

hmm (niezalogowany) | 05.02.2008 10:25
image
Avatar
#53

@Docent

witam.

Czy jest możliwość pobrania, bądź zamówienia obrazów iso wszystkich aktualizacji do systemów windows xp professional i vista od premiery? Często naprawiam znajomym komputery i między innymi tez system szczególnie po wirusach;P;-) przyznam sie że trochę to ułatwiło by prace zresztą nie tylko mi.

pozdrawiam hmm

czarne.kakao (niezalogowany) | 05.02.2008 10:45
image
Avatar
#54

@Dreamcatcher

Popieram cie.

Mam Notebook i Laptopa.
Oba pracuja z Windows Vsita i nie ma zadnych problemow z praca tego systemu (wydajnosc).
Nawet moj Sony Vivo (T5500 Duo) ktory nie jest demonem szybkosci rodzi sobie swietnie z systemem. A drugi z 8700M GT po prostu pozera system i w koncy pokozal swoje oblicze.
XD

Artureski (niezalogowany) | 05.02.2008 12:01
image
Avatar
#55

Witam ja nie dawno zakupiłem Viste i nie narzekam nie wiem z czym wy macie problemy. Wszystko działa mi prawidłowo tak jak pod XP :)

Pozdrawiam

regis (niezalogowany) | 05.02.2008 12:49
image
Avatar
#56

czekałem, czekałem...i już nie czekam, ale mimo wszystko wszystkim wyczekującym tego dodatku życzę aby spełnił ich oczekiwania.

Viściarz (niezalogowany) | 05.02.2008 12:58
image
Avatar
#57

@ArekR79: Dzięki za info.
To pewno dlatego Vista wysypywała mi się, mimo oryginalności, za każdym razem jak instalowałem wczesne bety SP1.
Nie wiem jak jest w "Refesh" bo jakoś nie mam ochoty stawiać na nowo systemu, ale wątpliwe żeby poprawiono ten felerny beta driver nvidii dla GF6600GT.
Chociaż może to wina "Neostradzianego" drivera od Sagem'a? Mam nadzieję że nie...

que_pasa (niezalogowany) | 05.02.2008 13:49
image
Avatar
#58

czy to prawda, że Vista home obsługuje tylko 8 GB ramu?

sdfa (niezalogowany) | 05.02.2008 14:01
image
Avatar
#59

na stronie microsoftu można znaleźć opis poprawek które wprowadzi sp1 dla visty:

http://technet2.microsoft.com/windowsvista/en/library/005f921e-f706-401e-abb5-eec42ea0a03e1033.mspx?mfr=true

ja już używam sp1 bety i jestem zadowolony. to znaczy jedyną zauważalną zaletą jest to że pliki się szybciej kopiują. jestem zadowolony z visty.

afsd (niezalogowany) | 05.02.2008 14:10
image
Avatar
#60

@sd
masz chyba jakiegoś wirusa jak mówisz że na 50% procesor non stop jest zajęty.
u mnie wskazuje że "proces bezczynności systemu" ma 98%.

z visty jestem zadowolony. chodzi mi tak szybko jak xp i jest bezpieczniejsza. jedyne nad czym ubolewam to stary mechanizm obsługujący drukarki. skopiowali go żywcem z xp i poprzedników.

JOM (niezalogowany) | 05.02.2008 21:16
image
Avatar
#61

Microsoft.Windows.Server.2008.RTM-BetaInsiders

˛ŰŰŰ ˛ŰŰŰ ŰŰ۲ ŰŰ۲
˛ŰŰŰ ˛ŰŰŰ The Windows Driver Kit (WDK) is a fully integrated ŰŰ۲ ŰŰ۲
˛ŰŰŰŰŰŰŰŰŰ driver devlopment system for the Microsoft Windows ŰŰŰŰŰŰŰŰ۲
Ű family of operating systems. It combines the Ű
Ű Windows DDK and Drive Test Manager (DTM), and also Ű
Ű provides tests that Microsoft uses to test the Ű
Ű stability and reliability of the Windows operating Ű
Ű system Ű
Ű Ű
Ű Ű
Ű Have Fun by BetaInsiders Crew Ű
˛ŰŰ Ű Ű Ű۲
˛ŰŰ ßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßß

miał być marzec ? scena nie śpi na to wychodzi

maciek4477 (niezalogowany) | 07.02.2008 0:06
image
Avatar
#62

No nie... Jak już zrobili finalną wersję SP1, to czemu mamy teraz czekać DO MARCA????? Ajjj ten cały MS...

Łukasz1 (niezalogowany) | 08.02.2008 11:51
image
Avatar
#63

Siemka. Mam pytanko ściągnełem wczoraj SP1 RTM ENG do visty. Da rado go zainstalowac na polskiem windowsie probowałem zmienic jezyk visty na angielski ale nie chce sie instalowac.

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
Program tygodnia
WinRAR 3.93

Ocena: 8.0
icon
Gorące tematy
Czy w Ubuntu 10.04...
126 komentarzy

Microsoft ujawnia...
105 komentarzy
Skanery antywirusowe
skaner av