Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Quiz o serwisie Asus'a w Koszalinie: a), beeeeee) lub c)

Witam, opiszę tutaj przygody z jakimi spotkałem się wysyłając do autoryzowanego(!) serwisu Asus'a w Koszalinie notebooka z usterką (padły porty usb i czytnik kart, reszta działa prawidłowo czyli OS, wifi, kamera itd). Sprzęt ma ponad rok, ślady użytkowania znikome...

c.d.n...

Ze względu na niezaplanowany brak czasu będę dopisywał w wolnej chwili moje losy z serwisem.

Był to piękny, słoneczny lipiec... Pierwszym krokiem jaki zrobiłem było zapoznanie się z z FAQ na ich stronie i postępowanie krok po kroku jak tam sobie zażyczyli czyli przywróciłem ustawienia fabryczne BIOS'u z aktualizacją włącznie, przeinstalowałem sterowniki itd..Będę załączał oryginalną korespondencję między mną a "Autoryzowanym Centrum Serwisowym"

Tutaj na etapie rozmowy z "Centrum pomocy technicznej" jeszcze nic nie wskazywało na wymiganie się od naprawy gwarancyjnej:

Ja:

Przestały działać gniazda usb (2.0 i 3.0) i czytnik kart. System operacyjny ładuje się normalnie. Bios też nie widzi usb (chcąc bootować np z pendrive'a). Zaktualizowałem nawet bios do najnowszego ale również to nie pomogło. Laptop nabyty poprzez Tmobile z oferty promocyjnej.