Animowane, graficzne reklamy Google Strona główna Aktualności25.04.2005 13:59 Udostępnij: O autorze Ryan Google poszerzyło zakres oferowanych przez siebie usług reklamowych o animowane reklamy graficzne (bannery). Jednocześnie zaistniała możliwość wyboru strony na której reklama ma się pojawiać. Jest to o tyle interesujące, że pośród partnerów Google są także duże portale jak np. New York Times. Zmianie także uległ sposób naliczania należności, którą reklamodawca ma za wyświetlenie reklamy płacić - określana jest ona na podstawie ilości wyświetleń. Bez zmian pozostaje sposób płacenia za umieszczenie reklamy na własnej stronie i opiera się o ilość kliknięć. Google stało się zatem poważnym graczem na polu reklam graficznych. Połączenie możliwości personalizacji reklamy i wyboru pożądanej grupy odbiorców z istniejącymi mechanizmami określania profilu oglądającego, czynią z tej oferty niezwykle korzystną dla reklamodawców. Jednocześnie jednak Google zapowiada, że wprowadza pewne ograniczenia co do dozwolonego sposobu animowania reklam (zakazane są np. cykliczne i szybkie zmiany kolorów). Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Reklama spławików na portalu IT – rzecz o tym, jak działa Google AdSense i pokrewne 5 cze 2020 Piotr Urbaniak Internet Bezpieczeństwo Poradniki 39 WhatsApp może wkrótce wyświetlać reklamy. Spersonalizuje je danymi z Facebooka 26 kwi 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo 75 YouTube odnotował wzrost zarobków. Aż 4 miliardy przychodu w Q1 2020 roku 29 kwi 2020 Arkadiusz Stando Oprogramowanie Internet Biznes 38 Wykorzystali sztuczną inteligencję do... rysowania penisów 27 kwi 2020 Jakub Krawczyński Internet 72
Udostępnij: O autorze Ryan Google poszerzyło zakres oferowanych przez siebie usług reklamowych o animowane reklamy graficzne (bannery). Jednocześnie zaistniała możliwość wyboru strony na której reklama ma się pojawiać. Jest to o tyle interesujące, że pośród partnerów Google są także duże portale jak np. New York Times. Zmianie także uległ sposób naliczania należności, którą reklamodawca ma za wyświetlenie reklamy płacić - określana jest ona na podstawie ilości wyświetleń. Bez zmian pozostaje sposób płacenia za umieszczenie reklamy na własnej stronie i opiera się o ilość kliknięć. Google stało się zatem poważnym graczem na polu reklam graficznych. Połączenie możliwości personalizacji reklamy i wyboru pożądanej grupy odbiorców z istniejącymi mechanizmami określania profilu oglądającego, czynią z tej oferty niezwykle korzystną dla reklamodawców. Jednocześnie jednak Google zapowiada, że wprowadza pewne ograniczenia co do dozwolonego sposobu animowania reklam (zakazane są np. cykliczne i szybkie zmiany kolorów). Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji