r   e   k   l   a   m   a
reklama

Chris Taylor myśli o nowym Total Annihilation

Strona główna Aktualności

O autorze

Miłośnik gier komputerowych, konsolowych i nowych technologii, zwłaszcza owoców azjatyckiej myśli technicznej. Recenzent, czasem doradca oraz fotograf, zawsze otwarty na innych ludzi. Filolog.

Stworzona przez Chrisa Taylora w zaciszu studia Cavedog Entertainment i wydana w 1997 roku strategia Total Annihilation zdobyła serca graczy, ale poza kilkoma rozszerzeniami nie doczekała się nigdy kontynuacji. Chociaż twórca z zespołem Gas Powered Games opracował potem Supreme Commandera, niejako ideowego spadkobiercę tamtego tytułu, fani liczyli na pełnoprawną część drugą. Może się jeszcze doczekają — Taylor wciąż o tym myśli.

Producent podkreśla, że główny problem z powrotem do dawnej marki to trudność określenia, czego po prawie dwóch dekadach od premiery pierwowzoru tak naprawdę chcieliby jej miłośnicy. Z jednej strony wypadałoby zrobić produkt zgodny z oczekiwaniami współczesnego gracza (także tego, który Total Annihilation nie zna), z drugiej zaś popularne są unowocześnione praktycznie tylko graficznie reedycje dawnych wielkich hitów — jak najwierniejsze oryginałowi w pozostałych aspektach. Cóż, na razie zamiary wskrzeszenia klasyki RTS i tak pozostają jednak w sferze planów. Pod egidą Wargaming ekipa Gas Powered Games przygotowuje na chwilę obecną darmowe MMO.

© dobreprogramy
reklama
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieTest najlepszych telewizorów na Mundial