Internetowe strony wsparcia dla klientów i partnerów Microsoft Strona główna Aktualności10.03.2003 14:17 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Polski oddział firmy Microsoft poinformował o udostępnienieniu klientom i partnerom szerokiej biblioteki informacji oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące głównych produktów firmy Microsoft, takich jak: - Windows XP, Windows 2000, Windows Me, Windows 98, - Office XP, Office 2000, Access 2002, Word 2002, Excel 2002, - Outlook 2002, Outlook 2000, Exchange 2000, - Internet Explorer, FrontPage 2002. Informacje dotyczące wyżej wymienionych produktów opracowane zostały w języku polskim i są już dostępne na stronach internetowych. Wystarczy wejść na główną stronę pomocy technicznej: support.microsoft.com/?ln=PL, a następnie wybrać odsyłacz \"FAQ\" z paska MENU. \"Poprzez nowe strony pomocy technicznej, klienci i partnerzy firmy Microsoft mogą skorzystać z wielu opcji wyboru w odniesieniu do poszczególnych produktów, takich jak: ważne linki, pobieranie najnowszych uaktualnień, dodatkowe źródła informacji, grupy dyskusyjne, instrukcje \"krok po kroku\", wyszukiwanie w Bazie Wiedzy oraz kontakt z Microsoft\" - tłumaczy Jacek Jelitto, odpowiedzialny za wsparcie partnerów i klientów polskiego oddziału firmy Microsoft. \"Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa ułatwi pracę klientom i partnerom firmy Microsoft w Polsce\" - podsumował Jacek Jelitto. Źródło: Microsoft Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Microsoft walczy z COVID-19. Internetowy bot podpowie, czy możesz oddać osocze 21 kwi 2020 Oskar Ziomek Internet Biznes Bezpieczeństwo Koronawirus 25 mBank ostrzega. Oszustwo na BLIK-a wciąż popularne. Ważny komunikat dla klientów 21 kwi 2020 Michał Skorupka Internet Biznes 113 T-Mobile i Orange. Telekomy mało przejmują się certyfikatami, jeżeli nie muszą. Ale to normalne 28 kwi 2020 Kamil J. Dudek Oprogramowanie Bezpieczeństwo IT.Pro 10 Microsoft Edge: wkrótce synchronizacja rozszerzeń, surferska mini-gierka i inne 23 kwi 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Internet 42
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Polski oddział firmy Microsoft poinformował o udostępnienieniu klientom i partnerom szerokiej biblioteki informacji oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące głównych produktów firmy Microsoft, takich jak: - Windows XP, Windows 2000, Windows Me, Windows 98, - Office XP, Office 2000, Access 2002, Word 2002, Excel 2002, - Outlook 2002, Outlook 2000, Exchange 2000, - Internet Explorer, FrontPage 2002. Informacje dotyczące wyżej wymienionych produktów opracowane zostały w języku polskim i są już dostępne na stronach internetowych. Wystarczy wejść na główną stronę pomocy technicznej: support.microsoft.com/?ln=PL, a następnie wybrać odsyłacz \"FAQ\" z paska MENU. \"Poprzez nowe strony pomocy technicznej, klienci i partnerzy firmy Microsoft mogą skorzystać z wielu opcji wyboru w odniesieniu do poszczególnych produktów, takich jak: ważne linki, pobieranie najnowszych uaktualnień, dodatkowe źródła informacji, grupy dyskusyjne, instrukcje \"krok po kroku\", wyszukiwanie w Bazie Wiedzy oraz kontakt z Microsoft\" - tłumaczy Jacek Jelitto, odpowiedzialny za wsparcie partnerów i klientów polskiego oddziału firmy Microsoft. \"Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa ułatwi pracę klientom i partnerom firmy Microsoft w Polsce\" - podsumował Jacek Jelitto. Źródło: Microsoft Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji