Internetowe strony wsparcia dla klientów i partnerów Microsoft Strona główna Aktualności10.03.2003 14:17 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Polski oddział firmy Microsoft poinformował o udostępnienieniu klientom i partnerom szerokiej biblioteki informacji oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące głównych produktów firmy Microsoft, takich jak: - Windows XP, Windows 2000, Windows Me, Windows 98, - Office XP, Office 2000, Access 2002, Word 2002, Excel 2002, - Outlook 2002, Outlook 2000, Exchange 2000, - Internet Explorer, FrontPage 2002. Informacje dotyczące wyżej wymienionych produktów opracowane zostały w języku polskim i są już dostępne na stronach internetowych. Wystarczy wejść na główną stronę pomocy technicznej: support.microsoft.com/?ln=PL, a następnie wybrać odsyłacz \"FAQ\" z paska MENU. \"Poprzez nowe strony pomocy technicznej, klienci i partnerzy firmy Microsoft mogą skorzystać z wielu opcji wyboru w odniesieniu do poszczególnych produktów, takich jak: ważne linki, pobieranie najnowszych uaktualnień, dodatkowe źródła informacji, grupy dyskusyjne, instrukcje \"krok po kroku\", wyszukiwanie w Bazie Wiedzy oraz kontakt z Microsoft\" - tłumaczy Jacek Jelitto, odpowiedzialny za wsparcie partnerów i klientów polskiego oddziału firmy Microsoft. \"Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa ułatwi pracę klientom i partnerom firmy Microsoft w Polsce\" - podsumował Jacek Jelitto. Źródło: Microsoft Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także 250 mln danych klientów Microsoftu trafiło do sieci. Baza nie miała hasła 23 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo 72 HP i polskie służby walczą z handlem podrobionymi materiałami eksploatacyjnymi 24 sty 2020 Karolina Modzelewska Sprzęt Biznes 164 Windows 7 tuż przed końcem wsparcia nadal działał w 90 proc. dużych firm 21 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Biznes Bezpieczeństwo 120 Windows 7 ma problem z tapetą. Łatkę dostaną wszyscy – Microsoft zmienił zdanie 27 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie 153
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Polski oddział firmy Microsoft poinformował o udostępnienieniu klientom i partnerom szerokiej biblioteki informacji oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące głównych produktów firmy Microsoft, takich jak: - Windows XP, Windows 2000, Windows Me, Windows 98, - Office XP, Office 2000, Access 2002, Word 2002, Excel 2002, - Outlook 2002, Outlook 2000, Exchange 2000, - Internet Explorer, FrontPage 2002. Informacje dotyczące wyżej wymienionych produktów opracowane zostały w języku polskim i są już dostępne na stronach internetowych. Wystarczy wejść na główną stronę pomocy technicznej: support.microsoft.com/?ln=PL, a następnie wybrać odsyłacz \"FAQ\" z paska MENU. \"Poprzez nowe strony pomocy technicznej, klienci i partnerzy firmy Microsoft mogą skorzystać z wielu opcji wyboru w odniesieniu do poszczególnych produktów, takich jak: ważne linki, pobieranie najnowszych uaktualnień, dodatkowe źródła informacji, grupy dyskusyjne, instrukcje \"krok po kroku\", wyszukiwanie w Bazie Wiedzy oraz kontakt z Microsoft\" - tłumaczy Jacek Jelitto, odpowiedzialny za wsparcie partnerów i klientów polskiego oddziału firmy Microsoft. \"Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa ułatwi pracę klientom i partnerom firmy Microsoft w Polsce\" - podsumował Jacek Jelitto. Źródło: Microsoft Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji