Płatne e-maile sposobem na spam? Strona główna Aktualności06.02.2006 16:55 Udostępnij: O autorze msliwa Dwa portale, posiadające w swojej ofercie bezpłatne skrzynki pocztowe postanowiły wprowadzić opłaty za wysyłanie e-maili. AOL i Yahoo! zaproponowały takie rozwiązanie jako sposób na walkę ze spamem. W przypadku AOL-a, bezpłatne wiadomości nadal będą przesyłane, ale jeśli nadawca uiści symboliczną opłatę (poniżej centa za maila), to jego przesyłka trafi bezpośrednio do skrzynki odbiorcy, z pominięciem filtrów antyspamowych. Dodatkowo, wiadomość zostanie specjalnie wyróżniona, dzięki czemu będzie łatwiej zauważalna wśród innych. Z części pozostałych, darmowych wiadomości będą usuwane linki i dołączone grafiki. Portal Yahoo! nie ustalił jeszcze szczegółów nowej oferty. Płatne wiadomości, jeśli staną się popularne, mogą być sposobem walki ze spamem, gdyż nadawcom reklam nie będzie opłacało się płacić za przesyłki. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Popularność Microsoft Teams wykorzystana przez oszustów. Uwaga na fałszywe e-maile 4 maj 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo Koronawirus 17 Linus Torvalds w praktyce nie jest już programistą: "Czytam e-maile, piszę e-maile..." 6 lip 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Biznes 123 Pornografia pretekstem dla oszustów. Straszą, że nagrali cię przed komputerem 5 maj 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 152 Ujawniono tajne e-maile Steve'a Jobsa. Oto, w jaki sposób Apple zwalczał konkurencję 31 lip 2020 Arkadiusz Stando Oprogramowanie Internet Biznes 75
Udostępnij: O autorze msliwa Dwa portale, posiadające w swojej ofercie bezpłatne skrzynki pocztowe postanowiły wprowadzić opłaty za wysyłanie e-maili. AOL i Yahoo! zaproponowały takie rozwiązanie jako sposób na walkę ze spamem. W przypadku AOL-a, bezpłatne wiadomości nadal będą przesyłane, ale jeśli nadawca uiści symboliczną opłatę (poniżej centa za maila), to jego przesyłka trafi bezpośrednio do skrzynki odbiorcy, z pominięciem filtrów antyspamowych. Dodatkowo, wiadomość zostanie specjalnie wyróżniona, dzięki czemu będzie łatwiej zauważalna wśród innych. Z części pozostałych, darmowych wiadomości będą usuwane linki i dołączone grafiki. Portal Yahoo! nie ustalił jeszcze szczegółów nowej oferty. Płatne wiadomości, jeśli staną się popularne, mogą być sposobem walki ze spamem, gdyż nadawcom reklam nie będzie opłacało się płacić za przesyłki. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji