Seks i pornografia ustępują z pierwszego miejsca Strona główna Aktualności09.09.2006 18:02 Udostępnij: O autorze Grzegorz Niemirowski Przez wiele lat słowa związane z seksem i pornografią zajmowały pierwsze miejsca na listach słów najczęściej wpisywanych do wyszukiwarek. Ostatnio jednak sytuacja zaczyna się zmieniać. Według badań profesor Amandy Spinks z Queensland University of Technology użytkownicy wyszukiwarek najczęściej wpisują frazy dotyczące handlu i e-commerce, w tym kupna i sprzedaży (np. na aukcjach). Słowa związane z seksem spadły z 17% w połowie lat 90-tych do 3,8% obecnie. Inne popularne zapytania dotyczą ludzi, podróży, komputerów i Internetu, zdrowia, edukacji i rozrywki. W badaniach przeanalizowano 30 milionów zapytań z wyszukiwarek Alta Vista, AlltheWeb.com, Ask.com, Excite i Dogpile, głownie z USA i Europy. Spinks uważa, że jest kilka czynników wpływających na procentowe zmniejszenie się ilości zapytań dotyczących seksu. Po pierwsze kilka lat temu dużą grupę użytkowników Internetu stanowili młodzi mężczyźni. Obecnie z sieci korzysta dużo innych grup społecznych, m.in. dzieci i osoby starsze. Jest też znacznie więcej kobiet. Ponadto Internet stał się niezbędnym narzędziem biznesowym, dostarczającym informacji pomocnych przy prowadzeniu działalności gospodarczej. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Opracowano nową technikę produkcji seks-robotów. Będą tańsze 16 gru 2018 Piotr Urbaniak Sprzęt Biznes 285 Oglądasz porno? Szantażyści znaleźli kolejny sposób na wyłudzenie pieniędzy 17 gru 2018 Piotr Urbaniak Internet Bezpieczeństwo 107 „Działanie na szkodę firmy". Dyscyplinarka za pornografię 2 kwi Piotr Urbaniak Internet Bezpieczeństwo 161 Naszpikowany kamerami hełm pozwoli kręcić filmy z perspektywy aktorów. I tak, to pomysł branży porno 21 gru 2018 Piotr Urbaniak Sprzęt 140
Udostępnij: O autorze Grzegorz Niemirowski Przez wiele lat słowa związane z seksem i pornografią zajmowały pierwsze miejsca na listach słów najczęściej wpisywanych do wyszukiwarek. Ostatnio jednak sytuacja zaczyna się zmieniać. Według badań profesor Amandy Spinks z Queensland University of Technology użytkownicy wyszukiwarek najczęściej wpisują frazy dotyczące handlu i e-commerce, w tym kupna i sprzedaży (np. na aukcjach). Słowa związane z seksem spadły z 17% w połowie lat 90-tych do 3,8% obecnie. Inne popularne zapytania dotyczą ludzi, podróży, komputerów i Internetu, zdrowia, edukacji i rozrywki. W badaniach przeanalizowano 30 milionów zapytań z wyszukiwarek Alta Vista, AlltheWeb.com, Ask.com, Excite i Dogpile, głownie z USA i Europy. Spinks uważa, że jest kilka czynników wpływających na procentowe zmniejszenie się ilości zapytań dotyczących seksu. Po pierwsze kilka lat temu dużą grupę użytkowników Internetu stanowili młodzi mężczyźni. Obecnie z sieci korzysta dużo innych grup społecznych, m.in. dzieci i osoby starsze. Jest też znacznie więcej kobiet. Ponadto Internet stał się niezbędnym narzędziem biznesowym, dostarczającym informacji pomocnych przy prowadzeniu działalności gospodarczej. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji