Telewizja z reklamami pop-up? Strona główna Aktualności27.06.2006 11:17 Udostępnij: O autorze msliwa Jak podaje serwis The Inquirer, dostawcy telewizji kablowej i satelitarnej rozważają wprowadzenie wyskakujących reklam typu pop-up, aby uzyskać dodatkowe wpływy ze sprzedaży reklam. Zdaniem specjalistów z branży, technologia ta została sprawdzona i odniosła duży sukces w internecie. W badaniach nie wzięto jednak pod uwagę opinii internautów na temat uciążliwości tej metody marketingowej. W przypadku telewizji, reklamy typu pop-up mogą być prezentowane w dwojaki sposób. Pierwszy polegałby na przypadkowym zasłanianiu oglądanego kanału dużą reklamą, która znikałaby po wyświetleniu informacji o lokalnym dystrybutorze danego produktu. Druga metoda miałaby wykorzystywać stale pojawiającą się w rogu reklamę, którą możnaby zlikwidować za pomocą odpowiedniego przycisku na pilocie zdalnego sterowania. Obydwa pomysły brzmią nieco kuriozalnie, szczególnie dla fanów piłki nożnej, którzy w krytycznym momencie meczu zamiast decydującej bramki, mogliby zobaczyć np. reklamę proszku do prania, co wielu doprowadziłoby do dużej frustracji. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Czy internet, telefon i telewizja w jednym faktycznie się opłaca? Prześwietlamy smartDOM 8 kwi 2020 Sylwia Zimowska Sprzęt Internet Biznes 42 Koronawirus zatrzęsie VOD i płatną telewizją. Ekspert: będą duże zmiany 18 mar 2020 Jakub Krawczyński Internet SmartDom Koronawirus 20 Nadchodzi telewizor OLED Huawei. Imponujący obraz, ciekawe co z bezpieczeństwem... 8 kwi 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Sprzęt SmartDom 30 Telewizja DVB-T2 coraz lepiej przygotowana: zakończono modernizację RTCN na południu Polski 15 gru 2020 Oskar Ziomek Biznes SmartDom 106
Udostępnij: O autorze msliwa Jak podaje serwis The Inquirer, dostawcy telewizji kablowej i satelitarnej rozważają wprowadzenie wyskakujących reklam typu pop-up, aby uzyskać dodatkowe wpływy ze sprzedaży reklam. Zdaniem specjalistów z branży, technologia ta została sprawdzona i odniosła duży sukces w internecie. W badaniach nie wzięto jednak pod uwagę opinii internautów na temat uciążliwości tej metody marketingowej. W przypadku telewizji, reklamy typu pop-up mogą być prezentowane w dwojaki sposób. Pierwszy polegałby na przypadkowym zasłanianiu oglądanego kanału dużą reklamą, która znikałaby po wyświetleniu informacji o lokalnym dystrybutorze danego produktu. Druga metoda miałaby wykorzystywać stale pojawiającą się w rogu reklamę, którą możnaby zlikwidować za pomocą odpowiedniego przycisku na pilocie zdalnego sterowania. Obydwa pomysły brzmią nieco kuriozalnie, szczególnie dla fanów piłki nożnej, którzy w krytycznym momencie meczu zamiast decydującej bramki, mogliby zobaczyć np. reklamę proszku do prania, co wielu doprowadziłoby do dużej frustracji. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji