Telewizja z reklamami pop-up?

Telewizja z reklamami pop‑up?

Redakcja
27.06.2006 11:17

Jak podaje serwis The Inquirer, dostawcy telewizji kablowej isatelitarnej rozważają wprowadzenie wyskakujących reklam typupop-up, aby uzyskać dodatkowe wpływy ze sprzedaży reklam. Zdaniemspecjalistów z branży, technologia ta została sprawdzona i odniosładuży sukces w internecie. W badaniach nie wzięto jednak pod uwagęopinii internautów na temat uciążliwości tej metodymarketingowej. W przypadku telewizji, reklamy typu pop-up mogą być prezentowane wdwojaki sposób. Pierwszy polegałby na przypadkowym zasłanianiuoglądanego kanału dużą reklamą, która znikałaby po wyświetleniuinformacji o lokalnym dystrybutorze danego produktu. Druga metodamiałaby wykorzystywać stale pojawiającą się w rogu reklamę, którąmożnaby zlikwidować za pomocą odpowiedniego przycisku na pilociezdalnego sterowania. Obydwa pomysły brzmią nieco kuriozalnie, szczególnie dla fanówpiłki nożnej, którzy w krytycznym momencie meczu zamiastdecydującej bramki, mogliby zobaczyć np. reklamę proszku do prania,co wielu doprowadziłoby do dużej frustracji.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (53)